10. 1. 2015

Must haves for New Year

Než se zeptáte, ano vím, že už máme 10 dní nový rok, ale ještě pořád je čas na změny. Vlastně moc nechápu tu věc s předsevzetími, proč nemít cíle po celý rok? To k tomu vážně potřebujeme nějakou obrovskou událost, abychom se k tomu dokopali? Není to smutný? Ale co, ať to má, kdo chce, jak chce, já vám chci ukázat, co vám může tenhle rok zlepšit a jak si můžete zlepšit den, protože věřte mi, občas je to potřeba. Ale přiznám se, občas vám nepomůžou ani teplý ponožky, dobrý outfit nebo velká tabulka čokolády, někdy sebou prostě stačí seknout do postele a máte to.
P.S. můj případ včera večer, pšt.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more



Začneme tím nejotravnějším, ať to máme za sebou. Škola, práce, seminárka, cokoli, do čeho se zrovna nehrneme. Jak to všechno zvládnout, toť otázka, ale pomůžou nám na ni odpovědět tito malí pomocníčci. Lepítka (jak jsem je pěkně pojmenovala, co?) musí mít snad každý a mně pomáhají hlavně v učení.


A když už jsme u té organizace a učení, dobrý diář musí mít snad každý. Někomu vyhovuje mít ho třeba na telefonu, ale já nedám dopustit na klasické diáře a deníčky. Vždyť je k tomu bonus - pěkný obal a záminka, koupit si další notýsek.


A teď se přesuneme k tomu zábavnějšímu. Jak už jsem tu několikrát psala, když se necítím pohodlně v tom, jak jsem oblečená, dokáže mi to zkazit den. A tyhle doplňky jsou něco, co mi udělá radost. Ano, haha, slyším váš smích až sem. Vím, že jsou to jenom náušnice. Ale to je ono. Drobnosti prostě dokážou hodně.

To je to, co jsem myslela. Zkuste si třeba před týdnem vymyslet, co si vezmete na sebe a ušetříte si čas. A hlavně, aby vám v tom bylo dobře. Klidně si na sebe vemte tepláky a pandí čepici (ale ne z pandy proboha!), když budete chtít. Náhodou včera jsem viděla pána s čepicí alias hlavou tygra i s ťapkama a vypadal spokojeně.


Inspirace. Ta vám zaručeně pomůže ve všem. Ať to spočívá v projíždění tumblr, čtení inspirativních článků, časopisů nebo právě knížek. Už mám docela dost knížek o módě nebo fotografování a i když si je jenom prohlížím, dokáže mě to inspirovat.


A nezapomeňte si něčím občas udělat radost! Tímhle myslím něco podobného jako těmi náušnicemi. Ale líbila se mi ta fotka, hihi (fakt pravá blogerka).


A nakonec to nejdůležitější. To, co vám nikdy v životě nesmí chybět. Něco, co máte rádi. Nezapomínejte na to. At už to znamená vaření, tančení, focení, psaní, lyžování, popíjení kafe (ehm), nebo cokoli jiného. Protože jak by pak cokoli jiného mělo smysl? A hlavně se svých cílů a snů nevzdávejte. Tak třeba v angličtině jsme měli říct, kde chceme bydlet a co tam chceme dělat. A když jsem odpověděla, že moje vysněné město je New York a chci pracovat jako editor Vogue, učitelka mi na to řekla: Well, good luck with that. A já si řekla, díky, jednou, až budu sedět za stolem své kanceláře a budu popíjet (hot) Starbucks, vzpomenu si na vás.
 P.S. tím nemyslím, že bych byla nějaká superhvězda, jenom se nebudu něčeho vzdávat jenom proto, že je to těžko dosažitelný.
P.P.S. co jsou vaše must haves?
Kejt

7 komentářů:

  1. Moje musthaves sú balzamy na pery, krémy na ruky, žuvačky, zápisníky, knihy :) pekný inšpiratívny článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Snít je krásný. A musíme snít. A pomalu se posouvat k těm snům. Protože možná i při tý cestě najdeme něco, co nás snad nadchne ještě víc :)
    A jinak ta "rtěnka" je fakt krásná! Má krásnou barvu, ach. A inspirace a lepítka? Jooo, to je taky moje:-D (Lepítka mi taky pomáhaly!!!:D)
    Jinak ti strašněmoc děkuju <3 A doufám, že ses na The 1975 alespoň koukla!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny inšpiratívny článok :) Vo všetkom s tebou súhlasím.

    OdpovědětVymazat
  4. lepítka mi zachraňují život!:D
    je to hrozně hezky napsané:)

    OdpovědětVymazat
  5. Lepíky využívám hodně jako to doo listy, pak se tak stává, že mám celý pokoj jimi oblepený:D Já si vždycky o víkendu říkám, že si rozvrhnu co si obleču každý den. Pak to skončí tak,že poctivě si oblečení večer vybírám 2 dny a pak zase přicházejí rána, kdy nestíhám kvůli tomu, že u skříně stojím strašně dlouho.

    OdpovědětVymazat