2. 7. 2016

Summer wishlist

Budeme předstírat, že tenhle článek jsem měla naplánovaný už dlouho a vůbec ho nepíšu proto, že jsem jistila, že na ten původní o jídle mám jen tři fotky... Ale ne, když jsem pak zoufale prohledávala počítač, našla jsem svůj trochu starší wishlist a vzpomněla si, jak jsme jich kdysi psaly tuny a dostala jsem hroznou chuť nějaký napsat. Už mi to skoro připadá jako takový ten "old school" článek. Přijde mi, že teď je všichni píšou, jen když potřebujou nějak zaplnit spolupráci. A tak, abych se k nim nepřidala, udělala jsem tenhle naprosto normální, upřímný a nečekaný wishlist.
Haha, dneska jsem nějaká ukecaná, to bude ještě sranda.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
  • Nevím, jestli to ve mně zůstalo po všech těch dílech Gossip Girl, ale hrozně jsem si oblíbila šaty. Je to prostě klasika a není jich nikdy dost. Já poslední dobou koukám po těch víc pohodlných a tyhle, které vypadají skoro jako na spaní, jsou na léto perfektní.
  • Miluju košile, které jsou o číslo (nebo dvě) větší. Rukávy se dají lehce vyhrnout a hodí se naprosto ke všemu.
  • Sukně jsou na mém seznamu přání neustále. Platí pro ně to stejné jako pro šaty. Čím víc, tím líp. A věřte nebo ne, černou ještě nemám! 
  • Podobné šněrovací boty si teď koupila máma, ale už jen kvůli ní si přeji vlastní, jinak jí prostě jednoho dne zmizí a...
  • Nenechte mě se rozpovídat o tom, jak jsou batůžky praktické a úžasné. Ve zkratce - můj už není to, co býval, takže koukám po nějakém novém, kvalitnějším, aby něco vydržel. A změnit svoji klasickou černou by taky nemuselo být špatné...
  • Věřte mi, že nesnáším, když vidím po ulicích běhat holky s highwaisted kraťasy a crop topem, který je menší než jejich spodní prádlo... Ale myslím si, že existují i takové typy těchhle triček, které tak příšerné nejsou. Co třeba tyhle? Hrozně se mi líbí i ty tzv. "off shoulders".
  • A co se týče kosmetiky - já bych řekla, že nosím make-up docela dost. Myslím v porovnání s ostatními. Ale to je proto, že mě to baví. Když ale sleduji ty slavné beauty guru na YouTube, nechápu, proč toho mají takovou hromadu. Na co jim je dvacet druhů rtěnek? Mají to jako koníček, to je mi jasné, ale i tak na to občas koukám s otevřenou pusou. A tak jsem se rozhodla, že bych si chtěla pár věcí dokoupit... ale hlavně kvalitních. Vyhovuje mi mít jednu tvářenku (řasenku, korektor atd.), když budu vědět, že třeba něco vydrží a nezmizí za hodinu.

Původně jsem měla ještě další obrázek, ale jak jsem vás upozornila v úvodu - jsem prostě nějaká rozkecaná a ten článek by byl tak dlouhý, že by ho nakonec nikdo nečetl. Takže jestli chcete pokračování, mám zásobu! A teď - co děláte? Jak si užíváte prázdnin? Co máte v plánu? Pište, ať tady nejsem ta nejukecanější já.
K.

6 komentářů:

  1. Ty šněrovací máááám! Z Primarku za 8 eur a jsou top! A i ostatní věci se mi moc líbí :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist, väčšinu máme úplne rovnakú :D najviac by som však potrebovala tú čiernu sukňu.

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. šaty by som tiež mohla nosiť stále a stále ich aj tak nemať dosť :D a batohy sú pohodlné, ja som si teraz zvykla nosiť na chrbte plátené vaky a okrem nich a plátenných tašiek nenosím momentálne nič :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevěřím, že ještě nemáš černou sukni :D Každopádně všechny kousky jsou pěkné, tak snad je během léta v obchodech ulovíš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný wishlist! :) Ja v poslednej dobe som presne zaťažená na tieto farbičky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. presne tak ako ty, aj ja stále krútim hlavou nad tými jútuberskými zbierkami kozmetiky.. naozaj nerozumiem, ako si tým niekto dokáže napratať celú skrinku! :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat