25. 9. 2016

Falling for Fall

Zkuste hádat o čem bude tenhle článek. Chcete to prozradit? O podzimu. Teď jste asi nesmírně překvapení. Koho by to napadlo, že na tomto blogu najdete článek o podzimu. Já vím, hrozně nečekané.
No... Trochu sarkasmu bychom měli a teď k tomu hlavnímu. Oficiálně už je podzim, listí padá ze stromů, děti sbírají kaštany a náš byt se může chlubit už dvěma dýněmi. A kromě toho jsem sehnala už několik dalších podzimních nezbytností věciček. Co by to bylo za podzim, bez tmavých barev, huňatých dek a šál nebo silných horkých čajů.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Ach, jak dlouho jsem po takovéto šále toužila. Prostě láska na první pohled. Jen ještě nebyla taková zima, abych si ji mohla vzít. No, vždycky se do ní můžu zabalit a sednout si s ní k televizi. (P. S. je z Reserved a mamka si tam koupila podobnou, ale bílou, a ta taky vypadá naprosto úžasně.)


Dalším mým úlovkem jsou tyto prstýnky z H&M. Přesně tenhle typ jsem hledala a navíc mi poměrně dobře padnou, což je velké plus. Prstýnek s liškou mi dovezla kamarádka z Anglie a podle mě se na podzim hodí úplně perfektně.


Podzimní barvy. Nedokáži si bez nich tohle období představit. Můj šatník bohužel obsahuje dohromady jen asi tři barvy, a tak to musím dohánět maličkostmi. Např. lak na nehty, povlečení nebo svíčky nikdy nezklamou.


Podzimní období mám nejspíš už navždycky spojené se čtením. Chtěla jsem si přečíst něco hodně podzimního, ale nic mě nenapadalo. Při poslední návštěvě knihovny jsem však narazila na knihu Říjnová zěmě a myslím, že už název mluví za vše. Ještě jsem ji nezačala číst, nechávám si ji na chladné říjnové večery.

Jak si úžíváte první podzimní měsíc vy? Co podzimního jste si naposledy koupili? 
T.

11 komentářů:

  1. Jak já tyhle vaše články miluju! :) Přijde mi, že nikdo si nedokážu užít podzim tak moc jako vy tři :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám taky podobnou šáličku, ráno se už zachumlávám když jdu do práce a jsem naprosto spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. šál a prstienky z H&M sú krásne, musím sa po nich tiež poobzerať :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Strašne krásne veci a páči sa mi na tých fotkách veľmi tá jesenná atmosféra♥
    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  5. Jeseň sa skladá z farieb, ktoré milujem a ktoré najčastejšie nosím. Prstienky, laky a rúže nesmú chýbať počas tejto sezóny! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. strašne milujem jeseň a presne milujem takéto veľké šály a prstene a ten lak, no úplne odpadávam! :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jeseň nemám rada :D ale kúpila som si jednu mikinu, z ktorej sa veľmi teším :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju maxi šátky na podzim <3 a krásné fotky :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jeseň už poriadne cítiť vo vzduchu, každý o nej hovorí, každý ju s radosťou víta a tak, ako aj váš názov hovorí, začínam už aj ja fallovať pre jeseň♥

    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  10. ten sal je uzasny ja taky chcem uz roky :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o Rowenta kulmu a DOVE vlasovy balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Já se nejvíc těšim na dýňovou sezonu <3
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat