2. 10. 2016

What to watch

Nevím, jak to máte vy, ale já mám podzim spojený se seriály. O prázdninách jsem si dala celkem oddych, a tak jsem teď odstartovala zoufalé hledání nových show. Zatím pořád ještě pátrám, ale napadlo mě, že bych mohla alespoň pomoct těm, kteří jsou na tom podobně. Takže tady máte seznam tří seriálů, které u mě poslední dobou vyhrály na plné čáře.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Záměrně jsem vybírala spíš seriály, které nejsou tak známé, protože GOT nebo Sherlocka nemá asi smysl doporučovat, že?


Jane the Virgin
Tento seriál už sleduji delší dobu. A naprosto jsem se do něj zamilovala. Je to komedie o Jane, kterou její doktorka omylem oplodní (i když je panna). To ale není všechno. Zjistí, že dárcem je její šéf - bohatý majitel hotelu, kde pracuje. A doktorka, která to všechno způsobila? Jeho sestra.  Aby toho nebylo málo, mají svoji minulost a Jane se musí rozhodnout, co dělat a koho si vybrat za potencionálního otce. Scénář je absolutně šílený, pokaždé vás něco překvapí a je to skvěle zpracované - dějem vás provází vypravěč a skvěle komentuje, co se v show děje. Navíc je to v podstatě parodie na telenovely. Je to hrozně složitý, takže se když tak koukněte na trailer.


Sense8
Tenhle seriál je naprosto něco jiného. Nejvíce vám asi řekne to, že je od Netflixu a hlavně - od tvůrců Matrixu. Osm lidí z osm různých měst po světě zjistí, že mají nadpřirozenou schopnost - můžou se navzájem vidět, povídat si spolu, sdílet svoje schopnosti a vědomosti - i když jsou od sebe přes oceán. Společně řeší jak osobní problémy, tak fakt, že jim začíná jít o život. Trailer zase řekne nejvíc.


UnREAL
A naposledy seriál, který jsem dokoukala zrovna tenhle týden. Jde zase o komedii, i když tentokrát je tady i větší drama. Příběh sleduje život producentky, která se vrátí na plac po tom, co se nervově zhroutí. Její práce je totiž docela nelidská - má na starost reality show, kdy si musí "nápadník" vybrat z kopy holek a s jednou se zasnoubit. Každý den musí manipulovat s lidmi, podsouvat jim své nápady a ovlivňovat je. A taky se jí to několikrát vymstí. Vždy ji ale zachrání její nadřízená, která je ještě větší mrcha než ona sama. Co se ale stane, když něco nezvládnou, to je jiná věc... Trailer.

Zajímalo by mě, jestli třeba nějaký už znáte nebo vás něco zaujalo. Doufám, že ano, sice to nemusí být pro každého, ale zpracované jsou ty seriály fakt skvěle. Navíc, já se vždycky začnu na něco dívat až po tom, co je mi něco doporučeno. Sama prostě nikdy nic nenajdu. A to mě přivádí k... Určitě napište, jaké seriály si získaly vás!
K.

19 komentářů:

  1. Děkuju za tipy! :) Zrovna jsem nemocná a naprosto se mi vytratila veškerá inspirace na to, na co se dívat, takže ještě jednou děkuju moc! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy! Všetky vyzerajú husto teraz si už len vybrať ktorým začnem :3 A ak by som ti mohla ja poradiť tak pozri určite Young and hungry!

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mňa zaujal hlavne ten prvý, fakt originálny a komický. Veľmi sa naň teším!

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy! :) Ja som proste seriálový človek! Niektoré seriály mám už dávno pozreté iné zase rozpozerané alebo nedočkavo čakám na nové série mojich obľúbených seriálov. :) Tieto veru nepoznám, takže určite kuknem veď akurát začal upršaný týždeň, takže čo môže byť lepšie. ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ja na seriály nemám absolútne čas. Občas si pozriem Bones :) ale čas strávený sledovaním seriálov radšej venujem knihe alebo spánku :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Super typy, najviac ma asi zaujal ten posledný, pride mi celkom fajn ;) ja čo pozeravam seriály alebo čo som pozeravala sú Malé klamarky a 90210 nová generácia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Super typy, najviac ma zaujal asi ten posledný, príde mi celkom fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jane the Virgin mám ráda, na UnReal se chystám a za Sense děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc mě asi zaujal ten druhý seroš od tvůrců Matrixu (za mě jeden z nejlepších filmů ever!), přijde mi to trochu podobné na Heroes :)) Já teď sjíždím už asi po dvěstěosmdesátýpátý všechny série Bones. Prostě Bůt, to je srdcovka :D ♥
    Faceless me

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem si uvědomila, že za celé léto jsem neviděla jediný díl seriálu a teď už u nich zase vysedávám :D. Neznám ani jeden z těchto seriálů a zaujaly mě teda všechny, děkuji za tipy :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Žádný z nich jsem nikdy neviděla, ale asi nejvíc mě zaujal poslední UnREAL, díky za tip :) Já poslední dobou sleduju upřímně jen Castle na zabití :)

    OdpovědětVymazat
  13. fajn tipy, o seriáloch som zatiaľ nepočula :) momentálne mi škola dáva zabrať, tak na takéto veci nemám veľa času, ale už sa teším na Vianoce, vtedy to konečne príde :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  14. Jane the Virgin zní opravdu dobře! :-)
    Já mám třeba děsně ráda How I Met Your Mother, i když dřív jsem to nesnášela :D pak jsem viděla pár dílů a člověk se od toho ne a ne odtrhnout :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nice tips!

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    OdpovědětVymazat
  16. Super tipy, práve teraz potrebujem niečo, čo pozerať! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  17. Ďakujem za tipy! Určite si z toho niečo vyberiem! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovědětVymazat
  18. Momentálně jsem se zamilovala do "Pretty little liars" (Prolhané krásky). Je to hodně napínavé, romantické a v každém díle mě něco nového překvapí. Určitě doporučuju :) A jinak dík za nové tipy, moc mě láká ta "Jane the Virgin".
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty vypadají hodně zajímavě! :D Jen co dokoukám Doctor Who, tak se na nějaký z nich mrknu. Aspoň žádný nebudu muset hledat.:D
    Líbila se mi minisérie Titanic-krev a ocel. Upíří deníky tady asi zmiňovat nebudu. :D

    OdpovědětVymazat