21. 6. 2017

What's going on

Ano, bylo hodně školy, povinností a práce. A málo času. Pojďme přes to ale jednoduše udělat jeden velký krok a zapomenout na to. Hlavní je, že už je to za námi, čeká nás teď zasloužené volno, odpočinek a sluníčko (které by se ale mohlo maličko uklidnit). Ségra už psala o tom, co by ráda v létě dělala. A tak vám já pro změnu povím o tom, co se děje v mém životě právě teď.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
Čím dál víc se mi líbí zkrácené černé nebo pruhované, volné kalhoty. Bohužel je také souběžně vidím na pořád větším počtu lidí. Tak uvidím, jestli mě nakonec zlákají. O čem vím ale naprosto jistě, že mi v mém letním šatníku chybí, jsou tyhle kraťasy s kšandami. Chci je tak třeba od svých deseti let. Nějak jsem se ale ještě nedokopala k tomu, dát za ně tisícovku... Jinak si myslím, že už můj styl docela znáte, takže vás asi nepřekvapí ten obrázek s vytahaným obřím tričkem (pravděpodobně ze second handu nebo po někom).
Poslední dobou mi nějak protestuje foťák (proto taky tyhle Pinterest články). A to zrovna ve chvíli, kdy začnu mít na focení čas a náladu. Jako inspirace mi (nečekaně) slouží tyhle úžasné černobílé fotky. Nejradši bych všechno, co jsem kdy vyfotila hodila do téhle barevné kombinace. I když je pravda, že když si někdo umí na fotce s barvami pohrát, vypadá to snad ještě lépe. Tak jen aby se mi ten foťáček zase vzpamatoval!

Dobře, tohle je spíš výplod mé Pinterest nástěnky, ale něco na tom je... Ne, že bych byla na 100% rozhodnutá, že chci tetování. Ale rozhodně o tom přemýšlím víc než kdy před tím. Strašně se mi líbí tyhle drobné, nenápadné a estetické malé tetování. A význam? Já si vždycky nějaký najdu.
Poslední dobou mě také - ať už to bude znít jakkoli divně - pronásledují různé cizí jazyky. Němčina je jasná. Vzhledem k tomu, že na podzim budu psát certifikát, který rozhodne zda jsem C1, B2 nebo snad ani jedno, je to očividné. Mě ale nenechají na pokoji ani ty ostatní. Japonštinu se učí ségra, to víte. Já se tak daleko ještě nedostala, ale začala jsem poslouchat japonské písničky a naprosto jsem se do té hudby zamilovala. Pro upřesnění - jde o ty z filmů od Hayao Miyazakiho. Korejštinu si zase poslechnu v korejských filmech, které mě na doporučení kamarádky opravdu zaujaly. Jsou lepší, než by si člověk možná myslel, vážně stojí za to. A nakonec italština. Tu už se chci začít učit x let. Jak díky knížce Jíst, meditovat, milovat, tak nově i kvůli seriálu The Young Pope od Sorrentina (takový novodobý Fellini). Pojednává o tom, co by se stalo, kdyby se papežem stal mladý Američan. V hlavní roli Jude Law. Stojí to za to.

To bude k mé úžasné současnosti vše. Jak se máte vy? Už máte taky konečně vytoužené volno? A co chystáte na prázdniny? A máte na doporučení nějaké filmy nebo seriály, když už budu mít ten čas...?
K.

6 komentářů:

  1. Milujem čiernobiele fotky! Majú úplne inú atmosféru ako tie farebné - akýsi tajomný podtón ❤
    Japončinu by som sa niekedy v budúcnosti chcela začať učiť aj ja, no na tento rok som si dala "výzvu" zvládnuť základy zo španielčiny (respektíve aby som sa vedela aspoň dohovoriť), takže pokiaľ sa dostanem k ďalšiemu jazyku, tak to bude chvíľu trvať :D
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně super oblečení, moc se mi líbí ty kraťasy s kšandami!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ted uvažuju nad tetováním, myslím, že tyhle decentní by ani nemuseli stát velké peníze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to tu krásné děvčátka! :) Vím, podle "podpisu na konci", že tento článek napsala jakási Katka, ale jelikož jsem tu poprvé, moc mi to neříká!:D Každopádně tyto kalhoty se mi líbily již nějakou dobu a pak jsem je namátkou chtěla ukázat mamce. Vešly jsme do prvního obchodu, čímž byl Stradivarius a šup, byly moje! :D A stály 500, takže 1000 utrácet nemusíš! :) Tetování se mi líbila, když jsem byla mladší, ted už skoro vůbec, ale právě tato malá s určitou symbolikou mi přijdou rozkošná! :) A o jazycích jsem psala zde, kdyby ses jen tak chtěla kouknout! :)
    Lifestylebirdie -
    cizí jazyky

    Nejsme tu naposledy, moc se mi tu líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí odůvodnění tetování "..vždycky se nějaký najdu" :D Taky bych chtěla tetování, vím i jaké, ale neumím pro něj vybrat vhodné místo :( Na jednu stranu nechci, aby šlo vidět pro oči jiných, ale na nějakou zakrytou část se moc nehodí :D A rozhodně bych to nechtěla na zadní části těla, tak když do toho vrazím peníze, abych taky z toho něco měla, ne? :D :D
    Obdiv, Kači, že se chceš učit takové asijské jazyky, já se němčinu učila na základce a střední a nemám tak moc v plánu se ji učit dál, i když by to nebylo špatné. Ale je fakt, že německý text mi nějakým způsobem připomíná 2. světovou v nedobrém smyslu.
    Já se už dlouho chci naučit norsky, chtěla jsem i španělsky, ale v poslední době ji chci vyměnit za řečtinu :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  6. super výběr fotek , já tyhle inspi články můžu :)

    www.stylebyeliza.net

    OdpovědětVymazat