21. 8. 2017

My beauty stables

Ne, že bych měla doma nějaké kopy kosmetiky, ze kterých bych mohla vybírat. Ale já to tak mám schválně - chci mít jenom to, co doopravdy používám a vím, že se pro mě hodí. Proto vždycky dlouho uvažuji, než si nějaký přípravek koupím. Buď si hledám recenze, koukám na videa nebo aspoň nějakou tu delší chvíli v té drogerii strávím. A co všechno jsem tedy nashromáždila?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more

Na začátku léta jsem strašně chtěla nějak třpytivý krém nebo olej, po kterém bych vypadala, jako že jsem si jenom odskočila z pláže. Bože, to zní strašně kýčovitě.  Zároveň to ale není něco, bez čeho bych nepřežila, a tak jsem za to zase tak moc utrácet nechtěla. A s tímhle výsledkem jsem víc než spokojená! Nejen, že tenhle krém krásně voní, ale třpytek má víc než dost. A stál asi jen kolem 50 Kč.

 
 
Tip na tuhle řasenku (Lash Sensational - Maybelline) mám z nespočtu videí od Zoelly. Pořád si ji strašně chválila, a protože taky nebyla tolik drahá, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. A už ji snad nikdy nevyměním. Pro mě opravdu nejlepší volba. 


Mám dojem, že to není poprvé, co se tu tahle rtěnka objevuje. Každopádně nemůžu jinak. Klidně bych vyházela všechny balzámy/lesky/rtěnky a nechala si jen tuhle. I když je opravdu drahá, tak ta kvalita jde poznat, a jak ji jednou zkusíte, tak už si budete přát, aby takovou konzistenci měla každá další.


Pokud hledáte nějaký levnější, ale pořád kvalitní primer, tak se určitě alespoň mrkněte na tenhle. Je z řady, kterou vydává Dm. A opravdu stojí za to, vůbec se rychle nesmaže, vypadá pěkně a dobře se rozmazává.


Trošku dražší oblíbený kousek. Už ho mám taky nevím jak dlouho, dokonce mi ho možná kdysi darovala mamka. Je to pěna, kterou si dáte do mokrých nebo vlhkých vlasů. Pomáhá tvarovat přirozené vlny nebo kudrny, což je přesně pro mě. Ale hádám, že s touhle značkou asi nešlápnete vedle nikdy.


A poslední oblíbený kousek. S krémy jsem taky docela dost dlouho bojovala. Buď byly moc mastné, málo mastné nebo zase extrémně drahé (na to, že jsem studentka a kosmetiku si kupuji sama, tak značky jako L'Oreal prostě vynechám, no). Tohle je dobrý kompromis. Za prvé je to přírodní značka, což je pro mě asi největší plus. Je asi středně mastný a asi bych neřekla, že jde o zázrak. Já jsem s ním ale prozatím spokojená.

Snad se vám tenhle článek líbil a třeba vám i pomohl v rozhodování se nebo vám ušetřil nějaký ten čas či peníze. Já jsem zjistila, že mi tyhle články moc psát nejdou, protože se mi po každém odstavci chtělo smát, jak zněly strašně kýčovitě a jako z reklamy. Můžu vám ale s jistotou říct, že jsem si u žádného přípravku nic nevymýšlela a opravdu jsem s nimi spokojená. Co byste mi doporučili vy?
K.

10 komentářů:

  1. S kosmetikou to mám stejně, taky chci mít doma jen to, co doopravdy používám a co mi vyhovuje :) Z těchto tvých oblíbenců mám zkušenost jen s řasenkou, která byla skvělá, ale ještě o něco radši jsem měla ty žluté od Maybelline :)
    P.S. Žádný odstavec nezní kýčovitě, moc se mi článek líbil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Riasenku od Maybelline mám doma a som s ňou nad mieru spokojná! :) Skvelý článok :))
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. S kosmetikou to mám stejně, radší míň ale vše používat. Ta rtěnka od macu je moc hezká, co je to za odstín? Je pravda, že když člověk vyzkouší jednu to od mac tak už nechce jinou :)

    OdpovědětVymazat
  4. S rtěnkou od MACu tě úplně chápu, také jsem se do nich zamilovala. :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek, s rtěnkami od MACku to mám stejně 🙂
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. super článok ;) ja som si Lash Sensational tiež kupovala na základe Zoellinej chvály, ale až tak ma nenadchla, resp. mi prišla taká priemerná :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok :) produkty vyzerajú lákavo :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno s vůní a obsahem růží, to je moje. Krásný článek. :)

    Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
  9. Krém od BALEA mám tiež a neviem si ho vynachváliť!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tá špirála od Maybelline je moja úplne najobľúbenejšia. Momentálne mám 4-té baleniea určite nie posledné! :)

    TheStyleTale ♥.

    OdpovědětVymazat