6. 1. 2015

Comfy Winter Outfit

 V tomhle outfitu se s vámi podělím hned o dvě boží věci. První je šála, kterou jsem chtěla hrozně dlouho a nakonec jsem neodolala a udělala jsem si s ní radost. A druhou věcí je svetr, který před slevami stál 900 a já ho koupila za 250. Takže si můžu z pomyslného seznamu odškrtnout úspěšné nákupy ve slevách. A navíc se hodí do té zimy, co vládne tam venku. Br. Bohužel, sníh, co můžete vidět na fotkách už roztál (a s ním i všichni Kdovíci). Z fotek mám docela radost, tak ať se vám článek líbí. A co nosíte do té zimy vy? Je u vás sníh? No, dost otázek, mám ještě plný program (čeká na mě YouTube, čokoláda a čaj, chocho).


 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more





A náhrdelník mám od dvojčátka k Vánocům z Forever21!

 Kejt

9 komentářů:

  1. Naozaj krásny outfit :) Šál je dokonalý a aj náhrdelník sa mi veľmi páči. Samozréjme za sveter máš u mňa palec hore . V zime najčastejšie nosím košele alebo svetre a k ním hrubý šál a samozrejme dáke tie nohavice :D U nás je momentálne večne zamračené a stále prší :/

    OdpovědětVymazat
  2. LOve the cozy and comfy winter look on you.
    Happy New Year
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetr je dokonalej :-) Strašně dobrej outfit, já se v zimě snažím nenabalovat a přebíhat z jednoho místa na druhý co nejrychlejc, ušetří to vždy jednu vrstvu, hodně věřím svým super rukavicím:D:)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  4. Svetr je úžasný, hodně pěkný outfit, ráda bych se inspirovala, ovšem vzít si to na sebe v naší "vesničce" :/ Ale je fakt nádherný!!:) difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ten svetr je boží... Takovej sháním už dlouho, ale všechny jsou dost drahý... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prádní outfit! A cože? Svetr z 900 na 250? Tak to bych po něm chňapla taky:) Já v zimě nejradši nosím svetry. Nikdy jsem jich moc neměla ale tento rok jsem si řekla, že bych s tím měla něco udělat. Mám hodně podobný tomu tvému akorát černý z Next a mám ho strašně ráda:)

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  7. Kardigán vyzerá nádherne a taaak pohodlne... skvelý outfit!!♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit, cardigen se mi hrozně líbí! <3

    spaghetka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat