6. 9. 2016

Plan for autumn

Sedím v pokoji a otevřeným oknem dovnitř proudí vůně deště. Na chvilku to venku opravdu vypadá jako podzim. Šedá obloha, déšť, studený vítr. Po chvilce vysvitne slunce a moje nadšení z počasí spolu s deštěm pomalu mizí. Už se doopravdy nemůžu dočkat, až naplno začne podzim (i když to vypadá, že je vše proti mně). A protože na podzim myslím už od půlky srpna, mám ho už pořádně naplánovaný. (Myslím, že by to se mnou mohlo být horší. Tak například bych už teď mohla vytahovat vánoční ozdoby...)

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

  • Budu číst. I kdyby jen pár minut v tramvaji. Navíc co je lepšího než dobrý čaj? Odpověď: čaj a kniha. 
  • Jako obvykle je na podzim naplánováno spousta filmových premiér, takže návštěva kina je samozřejmost.


  • Svíčky, svíčky everywhere. (Co dodat... podzim mluví za vše.)
  • V Brně bude na začátku října týden kávy. Takže nejspíš nebudu celý týden ze všeho toho kofeinu spát.


    • V Lindexu jsem našla úplně úžasné pončo a už se nemůžu dočkat, až ho budu moct nosit. To by ale venku nesmělo být skoro třicet stupňů.
    • Nikdy jsem si na podzim nějak extra pokoj nezdobila. Letos to ale v plánu určitě mám. (Nejspíš skončím s jednou šiškou, vzhledem ke svému omezenému talentu na DIY).


    •  Zakazuji si se stresovat. Obzvlášť kvůli škole. Nechci si kazit pro mě nejhezčí roční období strachováním se o známky. (Opravdu nevím, jak toto předsevzetí dopadne, vzhledem k tomu, že mám ohlášené už tři písemky.)
    • Hrozně se těším, až se venku ochladí. Vím, že většina lidí už teď postrádá horké letní dny, ale já čekám na deštivé počasí s čajem v jedné ruce a dekou v druhé.

     Jak se těšíte na podzim vy? Schází vám ještě léto, nebo už čekáte na říjen s dýní v ruce? Jak přežíváte začátek školy?
    T.

    14 komentářů:

    1. Moc ti držím palce, aby ti všechna předsevzetí vyšla! :) Já upřímně ani nevím, jestli se na podzim těším, určitě z něj nejsem nijak nadšená, ale taky kvůli tamu zrovna nesmutním :) Těším se na všechny knížky, co přečtu, filmy, co uvidím a svíčky, co si zapálím ♥

      AXE Giveaway | Another Dominika

      OdpovědětVymazat
    2. I'm waiting for fall too. Buying a sweater and cool boots make me want it to come even more :)
      Reading with some tea with raindrops on the window, it feels great. It's kind of sad that I don't have much vacation during fall so I cannot do this without having stress for school.
      Right now I still have 3 weeks without classes, so I shouldn't complain :)

      Kisses
      Celien | The Losing Struggle

      OdpovědětVymazat
    3. Ooo na ten týždeň kávy by som išla :) U nás bude Street food festival, tak uvidíme, čo to bude.
      World of Nicol | Back to school giveaway

      OdpovědětVymazat
    4. Krásně píšeš! Taky bych chtěla hodně číst a pít čaj a pálit svíčky :) Už se hrozně těším na podzim!

      http://marketafrank.com/

      OdpovědětVymazat
    5. Krásný článek, já osobně podzim z nějakého podivného důvodu miluju. Není nic lepší, než se zachumlat doma v teple s horkým kafem a koukat ven jak prší. A pak člověk má mnohem víc možností kombinovat, vrstvit a pořádně se vyřádit na tom, co nosí :)

      Personal Concepts

      OdpovědětVymazat
    6. pálenie sviečok milujem aj ja :) keby len neboli tak príšerne drahé vzhľadom k tomu, koľko ich dokážem spotrebovať :D

      Sabi z blogu Beautiful savage

      OdpovědětVymazat
    7. Na podzim se taky strašně těším !

      OdpovědětVymazat
    8. Typickej podzimomil! :) Ale jo, já se svým způsobem taky na tohle období těším! :)

      Lucka www.sleepy-cat.com

      OdpovědětVymazat
    9. Sviečky sú mojou "tajnou ingredienciou" celej jesene! :D :) skvelý článok :)
      my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

      OdpovědětVymazat
    10. Čím som staršia, tým viac sa teším na jeseň a to kúzlo, ktoré v sebe má. Je úplnou pravdou, že neexistuje nič lepšie ako čaj, knižka a človek zabalený v teplej deke počas jesenného večera. Ah. ♥
      SweetSunshine

      OdpovědětVymazat
    11. Já teda podzim moc nemusím, ani zimu, jsem spíše na léto a nejvíce oblíbené mám jaro :) ale každý to máme jinak :) podzim se mi líbí jen za oknem a na fotkách :D :)

      OdpovědětVymazat
    12. Pěkný článek :) Léto mám ráda,už jen kvůli prázdninám a sluníčku, ale podzim má taky svoje kouzlo. Zachumlaná pod dečkou, čaj, knížka, přítel, jíídlo, filmy, joo to můžu :) Souhlasím s tím nestresovat se kvůli škole, tohle máme společné, vždycky se to nějak zvládne a škola za ty stresy nestojí.

      OdpovědětVymazat
    13. Krásny článok! Už sa neviem dočkať jesene! :)
      partofnicol.blogspot.sk

      OdpovědětVymazat
    14. Krasny clanek, tesim se na ty barvy na podzim!:)

      www.bridgefomemories.co.uk

      OdpovědětVymazat