17. 1. 2015

5 things I'm looking forward to

Tohle je trošku nesmyslný článek (jo, asi není nejchytřejší to psát na začátek článku, protože pak si ho nikdo nepřečte, že, hech, nechte na pokoji moji logiku, díky). Bude prostě o věcech, na který se těším a chtěla jsem se s vámi o ně podělit. I když většina z nich jsou prostě normální věci, ale berte prosím na vědomí, že jsem byla poslední dobou velice zaneprázdněná studentka gymnázia a neměla tudíž čas ani na to nejmenší, takže ano, udělá mi radost i blbej hrnek kafe, knížka nebo dlouhá horká sprcha (ale zase to neberte tak, že bych si nenašla čas na to se osprchovat). A vám by tyhle maličkosti taky měli udělat radost.
P.S. Protože co? Protože na maličkostech záleží.
P.P.S. Kdo spočítá, kolikrát jsem vám to cpala do hlavy?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


Hned jako první věc je DIY. Hned vám vysvětlím proč, jen si počkejte. Tuhle krabičku jsem dostala od ségry k Vánocům na všechny moje blbůstky na DIY (a že jich je hodně). Ale zatím jsem se nedostala k zádnému pořádnému vyrábění, takže se těším až něco vymyslím a vrhnu se na to.


Relaxace. Můj bože, vážně si zasloužím pořádnou vanu, nějakou tu masku na obličej a manikúru. A u toho budu poslouchat Eda Sheerana. Ehm, ano, prosím?


Další věc je ta nejoblíbenější činnost na téhle planetě. Lenošení. To taky sakra potřebuju. Hledat fotky na kterých je New York, poslouchat písničky, dohánět seriály a ještě bych napsala ''a u toho pít kafe'', ale vzheldem k tomu, že jsem si nedávno polila počítač, asi to není ten nejlepší nápad, co.
Haha, já a ten můj sarkasmus, úplně nás milujete, že.


Čtvrtá věc - čtení. Právě čtu Devil wears Prada, ale ještě se na mě vyčítavě kouká Paper Towns a Hvězdy nám nepřály a Léto ve městě, už jsem sice četla, ale taky na mě v noci úpěnlivě volají ať na ně nezapomínám, takže mám co dělat. A Vogue? Vážně se ptáte?

 

A poslední věc je ta největší a nejúžasnější. V květnu pojedu na deset dní do Anglie a neskutečně se těším. Samozřejmě se vrátím (jak doufám) s horou suvenýrů, dárků, knížek, lepší angličtinou a miliardou fotek, o který se s váma samozřejmě podělím, takže se máte na co těšit i vy!

A co dělá radost vám? Taky jste neměli moc času? Já se jdu vrhnout na všechny věci, na který se těším (teda kromě Anglie, to nevím, jak bych udělala, že bych ze skříně vytáhla ten stroj času?) a jdu si užívat víkend a to běžte dělat i vy!
Kejt

9 komentářů:

  1. No v anglicku žijem takže z toho ma radosť už prešla ale relax si idem dopriať dnes takže na to sa teším :) Konečne si spravím novú manikúru len sa ku tomu musím ešte dokopať lebo momentálne sa vyvalujem v posteli na ktorú mi pečie slnko :D:)
    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa zase tešia spomienky na Londýn :)
    Na knižky máme podobný vkus-tvoj výber je super. Ed a obrázky na weheartit sú závislosť :3 Ja som si dnes spravila (musela som si ju spraviť keďže na našom gymku každému šibe :D) radosť wafľovačom a novými topánkami :33

    OdpovědětVymazat
  3. leto v meste som čítala a je to skvelá kniha ! a také super leňošenie potrebujem aj ja. Nejako si oddýchnuť poriadne :) dúfam, že nám to vyjde !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. miluji tyhle vaše články! <333
    a Léto ve městě bych si chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  5. diy box je skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. ale zase to neberte tak, že bych si nenašla čas na to se osprchovat :D :D
    Tak to mě vážně rozsekalo :D
    Jinak mě by docela zajímala buď knížka nebo klidně i film - Hvězdy nám nepřály, vypadá to docela zajímavě, ale nějak jsem se ještě nedostala k ničemu jinému, než že mám v mobilu song Boom clap :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :) Anglicko ti teda závidím :/ :D Máme podobné obľúbené činnosti :D

    KristynStonee

    OdpovědětVymazat