23. 1. 2015

I am proud instagramer.

Tenhle článek bude tak trochu reklama. Reklama na můj instagram. Kejt už něco na ten způsob dělala, ale je to děsně dávno. Takže teď jsem na řadě já. Instagram je asi tak jediná sociální sít, která má podle mě smysl. Takže jsem na něm celkem často, hlavně poslední dobou. Vlastně ve škole nedělám nic jiného (někdy si i něco zapíšu do sešitu, nebo dokonce dávám pozor). A už mám celkem dost followeru! A vůbec (ani trošičku) se nebudu zlobit když mě začnete sledovat taky (teda pokud se vám moje fotky budou líbit). Ještě se chci omluvit za kvalitu fotek, ale musela jsem to nějak složitě přehrávat do počítače a tím se asi ta kvalita zhoršila (ale na instagramu by to mělo být vpohodě)...ale i tak si myslím, že mi to instagramování docela jde. Abych nezapomněla, na instagramu se jmenuju @infinitybeth03

Tuhle fotku jsem přidala dneska. No řekněte, je lepší kombinace než kafe a Vougue? NENÍ! (in Vogue we trust)

Tohle je taková malá ukázka za našeho dalšího focení na ulici (brzo se těšte na outfity) No... nebylo to zase tak hrozný, i když bych čekala, že ve městě bude o víkendu míň lidí (a míň čumících lidí)



Nedávno jsem byla na lyžáku a ani tam jsem nemohla nefotit. Ale co si budu nalhávat. V mínus deseti a ještě k tomu na lanovce? To není zrovna nejzábavnější focení... a nenapomáhá k tomu ani to, že jsem seděla vedle nějakýho chlapa, kterej měl vousy. Na tom by nebylo zase tak nic zvláštního, kdyby mu z těch vousů netrčely rampouchy. Šest minut zadržovat smích a ještě přitom fotit není zrovna nejlehčí...

Další fotka z lyžáku. Tady už sice žádnej vousáč nebyl, ale za to mi ředitelka řekla Bětulinko jeď a já jsme se tak smála, že jsem najela o hlubokýho sněhu a vysekala se...

Happy 2015!!




Nejlepší vafle z naší Vánoční přespávačky!

Světýlka nesmí chybět!

A nakonec nejlepší nachos z nejlepší kavárny. Nechodíme nikam jinam než do Podnebí!

Tak to by bylo asi všechno. Doufám, že se vám článek líbil. Asi to budu dělat častěji protože mě tyhle články hrozně baví psát (snad vás baví je číst)
A co vy? Taky máte instagram? Pokud jo, určitě ho nezapomeňte napsat do komentářů.
Bett 


2 komentáře:

  1. Tyhle články mám nejradši!:) super obrázky můj insta- instagram.com/verskorvanova

    OdpovědětVymazat
  2. N instagramu jsem si tě hned followla. Já jsem na něm taky závislá a není hodina, abych se na něj nepodívala ♥
    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat