25. 1. 2015

Life is so different from movies.

Po dlohé době píšu zase pro změnu článek já, takže to znamená, ano jak jinak, že tohle je další z filmových článků. A vzhledem k tomu, že jsem byla poslední týden nemocná, tak (samozřejmě kromě toho, že jsem se uzdravovala) jsem zvládla shlédnout pár filmů a když přidáte ještě zimní prázdniny...Je z toho článek.



http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more 

Into The Woods
Muzikál se, sice ne tak dobrou hudbou, zato s úžasným hereckým obsazením (Meryl Streep, Anna Kendrick, Chris Pine, Emily Blunt a Johny Depp-hraje vlka...haha). Ale stejně to nestačilo. První polovina filmu, jakmile se vám podaří zorientovat se ve všech těch pohádkách, byla ještě dobrá, ale po ,,pohádkovém konci" následuje ještě další děj, který se zbytečně vleče. Na odreagovaní ale celkem dobrá volba.

Dracula Untold HD Wallpapers | HD Wallpapers 360
Dracula: Untold
Film jsem viděla včera, takže zážitek je ještě čerstvý. A že je to zážitek překvapivě dobrý. Asi je to tím, že jsem od filmu moc nečekala, ale to mi aspoň zaručilo pěkné překvapení. Děj pojednává o době, kdy se Drakula vůbec stane upírem, a co ho k tomu vedlo. Je to dobře vymyšlené a Luke Evans tomu taky neškodí. Doporučuju.

Ti druzí
Horor z roku 2001, sice trochu starší, ale pořád to stojí za to. Děj je celkem jednoduchý: Nicole Kidman žije se svými dvěmi dětmi ve starém domě a zrovna si najmula nové služebnictvo, protože to staré záhadně zmizelo. Navíc její dcera tvrdí, že v domě viděla neznámé lidi, které nikdo kromě ní nevidí. Film má navíc hodně zajímavý a překvapivý konec, takže jestli máte rádi takové ty trochu mírnější horory, tak doporučuju se na film podívat.

the blair witch project poster - Google Search
Záhada Blair Witch
Tenhle horor už mě tolik nenadchl, ale myslím, že to bylo hlavně špatnou kvalitou. Film je natočený formou záběrů kamery tří studentů, kteří se vydají do lesů pátrat po legendě čarodějnice. Celou dobu tak sledujete děj přes roztřesenou kameru a vidíte pouze to, co by viděli hlavní postavy samy. Pokud se vám takový typ filmů líbí, tak je tohle film přesně pro vás.

Hiro & Baymax❤️
Big Hero 6
To bych to nebyla já, kdybych vám nepředstavila alespoň jeden animák. Tenhle je od MARVELU a je od tvůrců Frozen a i když jsem čekala víc, tak se mně dost líbil.

Snad jste se moc nenudili, ale v minulém článku bylo hodně fotek, takže snad nevadí, že jste si trochu početli. Co jste viděli za film v poslední době vy? Chystáte se na něcodo kina?
Tess

4 komentáře:

  1. Na film "Into The Woods" jsem se koukala nedávno, i přesto, že má úžasné obsazení. Tak jsem se v půlca začla nudit a nedokoukala ho, přišel mi hrozně zdlouhavý. Každopádně super filmy, taky jsem teď byla nemocná, tak jsem stihla kouknout na spoustu filmů. Na jeden film, co těď bude se hrozně těším "fifty shades of grey".
    annatruksa.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Into the woods jsem četla nepříliš chvalné recenze, ale stejně se na něj kouknu a kvůli mému nejoblíbenějšímu herci (Chris :D) to vydržím. Jinak do kina asi půjdu na Rezistenci (Insurgent), ale asi si nejdřív přečtu knížku.

    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hned první film mi totálně utekl, nezaregistrovala jsem ho, takže rozhodně kouknu už kvůli obsazení :) Drákulu jsem zkoukla a na mě trochu nechutné chvilkami ,ale jinak ok. Jinak mě láká animáček.

    OdpovědětVymazat