27. 1. 2015

Black is the only color

Sníh. Jestli ho máte rádi stejně jako já, tak si umíte představit, jak jsem byla dneska ráno šťastná, když mi po cestě do školy padal na hlavu a byl všude kolem mě a křupal mi pod nohama. Hned je ta zima hezčí. A taky je hezčí díky pár dalším věcem. Třeba kvůli téhle už tolikrát okecávané šále nebo třeba tomuhle měkoučkýmu kožíšku. A ranní káva taky dělá hodně. A vaše komentáře taky zlepší den a ano, mám dneska dobrou náladu.
P.S. takže musí být šťastní i všichni kolem, tečka

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 Zase jsme se s Bett odvážily do ulic, ale ty lidi nedaj pokoj. Proč o víkendu vůbec někam lezou? Ta ulice měla být prázdná! A zase jsme se odměnily nachos a dobrou kávou :)





Tenhle náhrdelník jsem vyhrála v giveaway a je na něm love, kdyby to někdo nepoznal, heheh.

 Nejlepčejší batůžek! A jsem opravdu hrdá na tenhle drdol, protože vyrobit z mých vlasů něco smysluplnýho, to dá zabrat.


7 komentářů:

  1. Souhlasím s komentářem výše, šála je krásná :) A ani nevíš, jakou mám radost, že konečně aspoň někde napadl sníh :D tady v Praze to tedy není žádná sláva,ale chystám se na hory, takže si konečně užiji bílou krajinu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta šála je vážně moc skvělá! :)))) A nevaž se, odvaž se! :D (Hodně blbě řečeno, ale je to tak!) A pošlem si pohledy :))))

    OdpovědětVymazat
  3. U nás sneh stále žiaden. Veľmi sa mi páči batoh :) je úžasný a šálik ma krásnu modrú farbu ♥
    KristynStonee

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí šála a kožich! Ten je vážně dokonalý ♥

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat