31. 1. 2015

My January

Včera jsem si říkala, jak budu muset přetrpět dva týdny zaplněný jenom písemkama a že leden bude na nic. Teda počkat, to nebylo včera. Ale před měsícem. Snad ani nemusím vysvětlovat, že mi leden hrozně utekl. Vinu na tom měla jak škola, tak fakt, že jsem byla nemocná. A nakonec leden nebyl tak špatný, rozhodně lepší, než bude únor. Už jsem vám říkala, jak je hrozně depresivní a nic se neděje? Ne? Tak takový pro mě je. Ale myslím, že tak pět hrnků kávy každý den mi ho zlepší. Na tebe se, drahá kávo, můžu spolehnout vždycky.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Víte jak jsou na tumblr/weheartit vždycky vyfocený Wreck this journaly a jsou tam nějaký krutopřísný obrázky? Tak jsem se to pokusila napodobit a celkem jsem se sebou spokojená!


Na začátku ledna jsem byla zase rozhodnutá jíst zdravěji, celkem mě to přešlo, ale tak napůl ne. Například muffinů se nevzdám. Nikdy.


Tenhle prstýnek jsem nemohla docela dlouho najít, a pak jsem ho objevila v kapse u džín. Ale pozor, já je předtím měla na sobě aspoň dvakrát a nedošla jsem na to. Ne, nechápu to. Jinak je od Bett a je z Forever21.


Maminka četla, tak jsem jí to musela hnedka vyfotit. Miluju, jak vypadají starý knížky. Samozřejmě je i miluju číst.


Co dodat. Nohy.


 Tady jsem se chystala, jak budu psát a dopadlo to tak, že jsem to nakonec jenom vyfotila, tak se aspoň pokochejte uměleckou fotkou. Teď se máte smát.


Zrovna dneska jsem dočetla Paper Towns (už třetí knížku v angličtině za poslední čtvrtrok! no nezatleskejte mi) a hned se vrhnu na The Perks of being a Wallflower taky v angličtině.


A za poslední měsíc jsem hodně vařila. Zrovna lívanečky ne, ale nacpaly jsme do sebe 2x muffiny, a taky jsem zkoušela něco na způsob jablečno-skořicových rolek, asi vám sem dám i fotku. A taky jsme dělaly cassadily nebo jak se to píše, prostě dvě placky připlácnutý sýrem k sobě no.


Nejsou takovýhle víkendový odpoledne nejlepší? Prostě si číst, plánovat a nechat se inspirovat (a pít kafe!).


A včera jsem byla lyžovat celý den na Semmeringu! Snad nemusím dodávat, že jsem dneska spala až do půl jedenácté a až do oběda popíjela kafe, he.


A slibované rolky! Byly úplně dokonalý, takže klidně slintejte.

Mám sice ještě spoustu dalších fotek, ale myslím, že tohle můj leden vystihuje dostatečně - vyplývá z toho, že jsem pila hodně kafe, hlavně jedla a ano, dobře, jednou jsem teda zvedla zadek a šla si zalyžovat, načež jsem usnula jako dřevo. Haha, nojo, co se mnou.
Kejt

4 komentáře:

  1. Keby aspoň podobne vyzeral môj január tak sa od šťastia zbláznim. Prvé 2 týždne som nevidela nič ako zošity a knihy... Tešila som sa ako to v polke januára skončí... Zbytočne pretože som ochorela :/ :DD Tento rok sa proste začal krásne nie ? :D Inak pekne fotky ♥ :)
    KristynStonee

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky a máš krásný prstýnek .)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde zrovna probíhá GIVEAWAY!
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky:) Je to šílený, jak čas strašně letí. Před chvilkou jsem nastupovala do prváku a teď je pololetí fuč... Doufám, že ta druhá polovina uteče taky tak rychle:D:)

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  4. Super post:) Jinak bych tě ráda pozvala na svůj blog www.jojovictus.blogspot.com , kam přidávám přidávám články z pobytu v Miláně (aka italské jídlo,modeling, móda..). Pokud by tě to zajímalo, budu ráda když můj blog navštívíš!

    OdpovědětVymazat