4. 2. 2015

New in Dubaj

Už jsem zase zpátky! Děsně jsem vám chyběla, já vím. Někteří možná postřehly, že jsem byla na takové menší dovolené. Tentokrát jsme cestovala do Dubaje. Celou tuhle cestu jsem dostala od mumi k Vánocům a chtěla bych ji hrozně moc poděkovat, protože troufnout si někam jet se mnou, mojí babičkou, dědou a strejdou chce spoustu odvahy (jenom doufám, že tenhle článek nečte, protože si pak ze mě dělá srandu!). Celkem jsem se někam bála jet, protože teď všichni lidí blázní, vraždí se a tak dál... A proč? Sama nevím a oni nejspíš taky ne. Ale každopádně jsem se celá, zdravá a s novým a asi o pět kilo těžším kufrem vrátila zpátky. Ptáte se kde se vzalo těch pět kilo? Sama to moc nechápu. Tak trošku jsem nakupovala. Všechny to určitě hrozně překvapí. Takže v tomhle článku vám všechny nové věci ukážu.
   

Snad ani nemusím říkat, jak jsou tyhle boty boží a nádherný. To vidíte sami. Jedinej problém je, že mají trošku brutálně vysokej podpatek, takže se na tom budu muset naučit chodit!

Už hrozně dlouho jsem chtěla nějakou tvářenku od Benefitu. A paní v parfumerii mi řekla, že by mi slušela tahle, takže mi ji mamka koupila :) Je vážně skvělá a hrozně dlouho vydrží!

Taky jsem se trochu rozjela v Bath and Body Works. Ale ono to tam všechno tak krásně voní! Takže jsem si koupila dva obří krémy (který nemám šanci do konce života vypotřebovat) a dvě pěny do koupele. Taky jsem si nakoupila zásobu antibakteriálních gelu a největší radost mám ze svíček! Už se těším až si je zapálím.




Málem bych zapomněla na to skoro nejlepší! Tyhle voňavkospreje jsou vážně super. Celkem dlouho vydrží a krásně voní!

Celkem mě překvapilo, že jsem si nekoupila moc oblečení. Jenom 4 věci a z toho dvě jsou na tréninky nebo do těláku. Prví věcí, kterou jsem si koupila jsou tyhle šaty. Jsou děsně retro a taky děsně boží!

Potom jsem si koupila takovou slušnější věc. Je to tohle bílí tričko, který má na sobě takový kamínky. Vypadá to hrozně dobře a tak jako dospěle :) Myslím si, že třeba k černé sukni to bude vypadat vážně dobře.

A posledním oblečením je tohle tričko. Je hrozně boží! Budu ho nosit na tréninky nebo i na tělák. Ještě jsem si koupila jedno tričko, ale to vám neukážu, protože ho mám právě na sobě!

To bych nebyla já, kdybych nezašla do Starbucks! Mňam. A když už jsem tam byla, viděla jsme tenhle nejlepší termohrníček na světě! Takže je asi jasný, že musel být můj.

Nejdřív jsem si říkala, že golden orea nebudou nic moc, ale je to mňam! Škoda, že se u nás neprodávají. Tam měli asi milion druhu. Třeba s růžovou, zelenou a fialovou náplní!

Trošku jsem se rozjela i s knížkama. Koupila jsem si dohromady 3. Girl Online jsem už začala číst a vypadá to vážně dobře.


Já vím, že je asi trochu divný ukazovat vám tady kalhotky, ale tak co. Nosíme je všichni...a navíc z nich mám neskutečnou radost. Jsou z VS a jsou krásný!

Z VS mám taky tyhle krásný spací kraťásky. Už jsem v nich spala a jsou vážně super.

Taky jsem si ve VS koupila tuhle kosmetickou taštičku. Já ji ale nebudu používat na kosmetiku, ale jako pouzdro do školy :)

Tak to by bylo všechno co jsem si nakoupila v Dubaji. Doufám, že se vám článek líbil a příště se můžete těšit na fotky a moje zážitky z Dubaje. 
Bett

6 komentářů:

  1. Tak mě naprosto uchvátila taštička, je fakt moc a moc povedená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věcičky, taky bych hned vyrazila někam na dovču :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je naprosto boží! Ten termohrnek je super :-) Tento tvar mám také a jsem s ním moc spokojená :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Nebudu ti kecat a napíšu to upřímně od srdce... DĚSNĚ TI ZÁVIDÍM! Jak tu cestu, tak všechny věcičky, co jsi si přivezla:) Musela jsi být móóóc hodná:) Já bych tam asi zůstala...:D

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne veci! Nad termohrnčekom som tiež rozmýšľala! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Love it!
    You're blog is so perf, girl - I'm in love!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat