10. 2. 2015

Dream big.

Dneska jsem byla celý den doma, protože jsem nemocná. Ani si nedokážete představit, jak moc jsme se nudila. Ale nebyla jsme schopna cokoliv udělat, takže jsem vlastně jenom ležela a dívala se na The big bang theory (nechápu jak, ale podívala jsem se na celý dvě série!). Je to fakt super seriál. 
Dneska vážně nevím co mám psát za článek. A vždycky když nemám žádnou inspiraci, píšu o věcech, které mi za poslední dobu udělaly radost. Takže o tom bude dnešní článek. O důležitých maličkostech.

První velkou maličkostí je blog. Ani nevíte jak ráda si čtu vaše komentáře, jak jsme rády za každého čtenáře! Prostě mě to hrozně baví (i když musím asi hodinu sedět před počítačem, než dokážu vymyslet srozumitelnou větu. NIKDY nemůžu přijít na to jak začít).
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Další věc, která mě v poslední době udržuje při životě je čtení. Mám vždycky takový období, kdy čtu hrozně moc a potom zase měsíc nepřečtu vůbec nic. Teď jsem přečetla už 3 knížku za sebou. Už po druhé jsme dočetla Zlodějku knih (jo, zase jsme brečela) a teď čtu Girl Online. Celkem mě překvapilo, že to zvládám v angličtině. Sice hodně slovíčkům nerozumím, ale celkově chápu o co tam jde (teda doufám).

Bez plyšáků by nic neexistovalo. Ani já. Hlavně miluju tohohle pandu. Beru si ho s sebou snad úplně všude. Je to prostě můj milášek.

 Já vím, že takhle to teď venku ani trošku nevypadá, ale nemám žádnou fotku sněhu. Zimu mám asi nejradši. Hlavně když je sníh a je venku mráz. Většina lidí tohle počasí nesnáší, ale já skáču radostí když ráno vidím, že v noci nasněžilo. A navíc se dá v zimně lyžovat. Lyžování je můj nejoblíbenější sport. Mohla bych lyžovat týden vkuse a nepřestalo by mě to bavit!
PS. Vím že mám prsty jako nějaký buřtíky, ale hrozně se  mi ta fotka líbí.

Další životně důležitá věc jsou kamarádky. Hlavně ty nejlepší. Jsem hrozně ráda, že se vídáme pořád i když každá chodíme na jinou školu. Samozřejmě mám i jiné kamarádky, ale nikdy k nim nebudu mít tak blízko jako k Tess a Kejt. Těm můžu říct prostě všechno a nebát se, že jakmile odejdu začnou mě pomlouvat.


Nechápu jak muže někdo nepít kafe. Já bych už byla dávno mrtvá. Nejradši mám obyčejnou černou hořkou kávu. Mňam! A musí být to velkýho hrnečku!

In Vogue we trust. Tím by se měli řídit všichni. Hlavně ty paní v oranžových kostkovaných kalhotách, pohorkách, tričku s krtečkem, dvěma culíčkama (mastný vlasy ani nemusím připomínat) a s horolezeckým batohem. Jo, takový lidi existují! (a moje mamka jim říká amazonky) 

Poslední dobou trávím hodně času na instagramu. Hrozně mě baví prohlížet si ty spousty fotek. A taky mě baví fotky přidávat. Třeba tuhle jsem přidala celkem nedávno. Je ještě z prázdnin a fotila jsem ji v Rusku. Zastavovali jsme na takové louce a já jsem tak fotila a fotila, až mi málem ujel autobus!


Tak to by bylo všechno. Doufám, že vás článek třeba trochu inspiroval a povzbudil. Já už budu radši končit, protože se mi začínají zavírat oči. Takže se mějte krásně a napište nám, jaké věci dokážou zlepšit náladu vám.
Bett


2 komentáře:

  1. Hinger games mám tú veľkú knihu 3 v 1 a je to jedna z naj kníh, ktoré mám doma a považujem ich za poklad :) a girl online takisto ! :)
    na mojom blogu je prvá giveaway! pozývam ťa :) COLORFUL THOUGHTS KAWAII GIVEAWAY !

    OdpovědětVymazat