14. 2. 2015

Cheap DIY room decor!

Přiznávám, i když jsem závislá na tumblrovských čistě bílých uklizených pokojích (například tady!), stejně tak neodolám těm přecpaným pokojíčkům s polepenými zdmi (tady!). A tak jsem z toho svého vyrobila něco mezi. Neřekla bych, že je úplně přecpaný (i když podle mámy mám všude serepetičky, ale s tímto názorem já zásadně nesouhlasím), ale zase není úplně prázdný. Já totiž miluju vyrábění a nevím, co bych dělala bez všech těch dekorací (který, ano, jsou na nic, ale hezky vypadají, che). A upřímně, neříkejte, že nemilujete ten pocit, když přijdete po dlouhém dni do svého pokoje a ten vám okamžitě zlepší náladu, ať už je to díky obrovské posteli nebo hezké nástěnce. Jestli jsem divná, že takhle cvokatím jenom kvůli pokoji, tak ať jsem.
P.S. ne, že bych nemohla být divná kvůli jiným věcem, že
P.P.S. třeba kvůli tomu, že dokážu rozesmát sama sebe
P.P.P.S. a to pak nechcete slyšet ten divnej smích, fakt ne

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

Tenhle nápis jsem viděla na spoustě tričkách, bohužel u nás samozřejmě nejsou nikde k dostání, tak jsem si aspoň vyrobila takovýhle obraz nebo jak tomu chcete říkat. Myslím, že ani nemusím vysvětlovat, jak jsem ho vyrobila. Prostě popadněte nejbližší časopis (ale opovažte se stříhat Vogue!) a nůžky a vymyslete si vlastní nápis.


Tenhle nápad jsem viděla u jedné youtuberky, a protože mi to přišlo jako dobrý nápad, zkusila jsem to taky. Jednoduše si vemte nějakou starou krabičku (třeba od čaje), oblepte ji zevnitř různým vzorovaným papírem nebo popisky a máte vlastní třídiče do šuplíčku. Já v něm měla vážně bordel a završovaly to sluchátka, který se mi do toho všeho vždycky zamotaly, takže ano, doporučuji!


Tady bych chtěla ujasnit hned dvě věci. 1, ano vím, že už nejsou Vánoce, ale sobíky miluju, takže tak a za 2, ty knížky jsou už starší, takže nebojte, nekoupila jsem si nedávno knížku Dvanáct nebo životopis Miley Cyrus (tak divná zase nejsem, klid). Tohle DIY snad taky nemusím nějak extra vysvětlovat.


Jestli někdo z vás neví, jak jsem posedlá New Yorkem, tak tady musí být opravdu hodně nový (v tom případě vítejte!). Jsem si vědoma, že na cestu do NY bych mohla šetřit celý život a stejně by to nebylo nic moc, ale nějak se začít musí a tahle zavařovačka má hned dvě funkce: je to pokladnička a zároveň inspirace a připomínka toho, že jednou se tam podívám (a jo a jo a jo!).


Tohle je trošku složitější, ale dá se to zvládnout. Vyrobila jsem si povlak na polštář. Prostě k sobě sešijete dva stejně velké čtverce látky, ale nechte tam kousek nezašitého místa na polštář/výplň (to místo pak zašijete, až bude polštář/výplň uvnitř). Já jsem ještě na přední stranu našila tyhle dva čtverečky látky, aby to vypadalo jako patchwork. Samozřejmě to nemusíte šít, ale použít lepidlo na textil, ale já ho neměla a navíc mě šití baví. Není to dokonalý, ale mně se to líbí.


A poslední věc zvládnou snad všichni. Víte, jak jsou vždycky na tumblr ty noční stolečky atd. s knížkama? Tak tohle byl pokus o něco podobného. Prostě na sebe naskládejte oblíbené knížky a nahoru dejte svíčku nebo třeba nějakou vázičku, svícen...

Které DIY se vám líbilo nejvíce a co byste si chtěli do pokojíčku přidat za dekoraci vy? Docela dlouho jsem nepsala článek a začalo mi to chybět, tak snad budeme psát častěji! 
Kejt

4 komentáře:

  1. Jé ti malí sobíci jsou roztomilí :) pěkné nápady :)

    http://lucieswlife.blogspot.cz/2015/02/ootd-22.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápady, a za tú knižku Zlodějka kníh ťa cením <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. pekne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché, ale moc pěkňoučké věcičky:) A ano, ten pocit, když něco vyvoříš a líbí se ti to je nepopsatelně parádní:D:3

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat