18. 2. 2015

Live to express, not to impress.

Kafe. Knížka (kterou čtu už nevím jak dlouho, ale je úžasná). A písničky na Spotify. Tři věci díky kterým jsem schopná se vyhrabat z postele a snažit se o to, čemu ostatní říkají život (věřte že škola nepomáhá). Kdyby nás učili, jak psát smysluplný články, jíst čokoládu bez tloustnutí a umět se dobře oblíct i když vaše skříň obsahuje jenom tři věci, byla bych možná schopná si školu užít.
Fajn konec stěžování si. Život je plný úžasných a krásných věcí, když víte co hledat a jak je ocenit. No a jak jinak, než že se vám s nimi pochlubím.

Zobrazování obrázku image.png
Existuje večer něco lepšího než svíčky? Fakt vám na to musím odpovídat?
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 Kdo čte náš blog trochu déle, tak mu moje láska k deníčkům není ničím novým. Sice na ně nemám čas, ale aspoň na ně můžu koukat. 

 Mít kamarádku, která vám z Dubaje přiveze čokoládu se vyplatí. :)
P. S. Děkuju Betty ♥

Knížky, co dodat. 
Možná něco jo: spodní knížka taky z Dubaje... Aaahh...

Heaven.

Mě od sluchátek a spotify/youtubka nedostanete, vážně. Jsou to moji miláášci.

The Imitation Game 2014 Yapay Oyun : The Oscar Favorite

Alespoň jeden film tady prostě chybět nesmí. V kině jsme byly na Imitation Game... Doporučuju úplně všem (předně samozřejmě fanouškům Sherlocka). Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla. A jestli za to Benedict nedostane Oscara, tak jedu do Ameriky a nakupu celou filmovou akademii.

Co vy a filmy, knížky a hudba?
Jestli se vám fotky nezdají moc kvalitní, tak se omlouvám, ale jsem jediná z nás tří, co neumí fotit a mám takový pocit, že mě Kejtina zrdcadlovka nemá moc v lásce...
Tess


6 komentářů:

  1. Momentálně mám rozečtenou knížku od spisovatelky Katie Price. Mám její knížky moc ráda. :) Zítra se chystám do kina na 50 odstínů šedi, tak jsem zvědavá :D. Jinak v kině jsem s přítelem "pečená-vařená", protože přítel v práci dostává takzvané flexi pasy, které musíme utratit právě v kinech, divadlech, welness atd. :D Filmy miluju! A bez hudby bych nemohla žít!! Byla bych moc ráda, kdybys také navštívila můj blog. :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna teď sedím s tabletem v křesle, posloucham spotify, čtu blogy, relaxuju. Tuhle volnočasovou aktivitu jsem si moc pblibila a jen tak mě neomrzí:D:) Taťka mi k obědu připravuje palačinky a ja na chvíly zapomenu na své předsevzetí žít zdravě. Večer se podívám na nový díl TVD... Tohle je podle mě perfektni den:3

    OdpovědětVymazat
  3. A někdy je fajn napsat prostě takový ,,uvolněný" článek, jen slet pocitů :) Občas si také dopřeji podobný relax, jen se svalím s notebookem, pustím dobrou muziku, projíždím instagram, čtu nové články... :)

    __________________________
    Mimochodem, u mě na blogu se koná GIVEAWAY o keramické mističky, kdyby ses chtěla zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  4. milujem aj ja písať denník a Wreck This Journal som vždy chcela, takže asi si ho v blízkej budúcnosti kúpim !! :) aký je ? oplatí sa ? :) takéto články sa mi páčia najviac, také jednoduché a najlepšie :) milujem knihy a aj teraz mám dokonca dve rozčítané :D jednu v angličtine a druhú v slovenčine :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za komentář! <3 :) Já taky právěže vstávám v pět a kolikrát taky sleduju, kdo vstává se mnou a kdo si ještě chrápe! :D A knížky jsou nejlepší! Teď si chci přečíst Eleanor a Park a WTJ mám taky, ikdyž... měla bych do něj toho začít dělat víc!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Filmy, knížky a hudba? Vždycky! Mimochodem díky za tip na film, vyadá dobře, určitě kouknu :). Jinak jsi mě taky nalákala na Wreck this journal. A školu neřešit, užívat si maličkostí a být v pohodě. Jinak právě čtu maturitní četbu, takže na ostatní knížky nezbývá moc času, ale chtěla bych si konečně chtěla přečíst Stopařova průvodce Galaxií.
    BE YOU

    OdpovědětVymazat