19. 8. 2015

That summer feeling

Dobře, já vím, že s tímhle outfitem na vás moc nezapůsobím, když za okny bubnuje déšť. Ale může to být buď hezká vzpomínka na léto nebo přivolávač zbytku teplého počasí, co si pro nás léto ještě schovalo. I když (tajně držím palce) doufám, že už nic nezbylo. Protože ve chvíli, kdy se spustil déšť, spustil se i můj jekot se slovy ''podzim, dýně, Vánoce, podzim''. Takže tolik ke mně a podzimu... Jo a když už jsme u toho, měli jste někdy chai latté? Chutná to jako podzim a skořice a je to dokonalost. A nechápu proč zase píšu o kafi, když mám psát o tom, co mám na sobě. Opravdu, můj mozek někdy funguje trochu divně. Ale to je na tom to super, ne?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/08/that-summer-feeling.html#more



Tenhle outfit jsem si zamilovala. Asi to bude tím, že se tam vyskytuje černá (ehe), ale taky proto, že se v něm cítím dobře. A to miluji na oblečení nejvíc. Že jenom pouhá kombinace látek vám může udělat celý den mnohem lepší nebo zvednout sebevědomí. A je úplně jedno jestli to je nebo neni podle poslední módy. Hlavní je, že se v tom vy cítíte vámi!



Snad jste si odnesli nejen inspiraci z outfitu, ale i z mých slov a budete nosit jenom to, co vám sedí. A hlavně nezapomeňte, že máte být sami sebou. A pít hodně kafe. A ještě víc. Protože jenom tak málo stačí ke štěstí. Aspoň mně. Už mám zase deep aka podzimní náladu. Už se jí nezbavíte. Varuji vás.
K.

19 komentářů:

  1. Skvělý outfit! :)
    Jsem ráda, že tohle počasí vyhovuje aspoň někomu, já bych brala spíš to sluníčko ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mě už chytla podzimní nálada, kterou naprosto zbožňuju! :)
    Už se těším na svetry, čaje, déšt a filmy! :)
    Krásný článek.
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Suknička je skvelá :) a aj celkový jednoduchý outfit sa mi páči ;)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  4. Takýto letný outfit mám aj ja na zajtra prichystaný na blogu :D mala som nafotené skôr fotky :)
    krásne ti to sekne :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký outfit, moc se mi líbí sukně a náhrdelník :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Eeeee, já podzim nechci! :D Nicméně parádní tílko!!! Takový se mi děsně líbí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný outfit :)
    Tiež mi vyhovuje toto počasie a na jeseň a zimu sa teším ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný outfit a střih toho tílka se mi taky moc líbí!

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. S přítelem už taky plánujeme vyřezávání dýní :D Naprosto s tebou souhlasím, že má člověk nosit, co mu sedne, vypadá to i lépe než poslední výkřik módy, v němž se člověk necítí. Tohle ti sluší, moc se mi líbí sukně :)

    OdpovědětVymazat
  10. sukňa je úžasná! a lak na nechtoch k nej krásne ide :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  11. Taky piju hodně kafe a po ránu nejvíc kakao :D
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway (vpravo v menu)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeeej :) tento fit ti vážne sedí a máš krásnu sukňu ♥ Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  13. krásny outfit aj fotky :) veľmi ti sadne
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  14. Na tej druhej fotke si nesmierne krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tento outfit je skvelý :) jednoduchý a svieži :)
    Pozývam na GA na blogu o sérum na riasy Realash www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ta sukně :O naprosto dokonalá :)) jinak kafe taky miluju --> capuccinolover.blogspot.cz hh ^^

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký outfit! Ta sukně je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  18. úžasné fotky, vypadáš tu moc hezky :)

    OdpovědětVymazat