15. 5. 2015

Random life

Všichni mi říkali, že první pololetí v prváku na gymplu je nejtěžší. Lhali mi! První pololetí se dalo relativně zvládnout, ale teď? Je to zkrátka děs! Moje známky se naprosto rapidně zhoršily. Přitom se učím tisíckrát víc! Takže mi nezbývá moc času na nic jiného. Třeba na psaní článků. Už skoro měsíc jsem nic nenapsala. Hrozně mě to mrzí, ale nedá se nic dělat. Ani nevíte, jak mě to psaní článků chybí! Jediné co jsme za poslední dobu napsala, byla slohovka do školy (btw. asi to nedopadlo moc dobře, protože potom co si to učitelka přečetla, dívala se na mě jako na vraha). Ale dost bylo negativních myšlenek. Na Foťáku (ano s velkým F- pro mě je to prostě člověk!) se mi za poslední dobu nahromadila kupa fotek, které celkem přesně vystihují můj život. Akorát tam chybí triliarda učebnic a ježdění v přecpané tramvaji. A káva.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


Minulý víkend jsem jela s babičku do Prahy do zoo. Bylo krásně, takže jsme si vzala foťák abych mohla fotit. Trošku jsem si při focení téhle fotky vypálila oči, protože jsem se musela dívat přímo do sluníčka, ale co bych pro fotku neudělala. A taky mi málem ujela loď zpátky do Prahy.

Ani bych nevěřila, že rýžová kaše muže být ták dobrá! Takhle většinou vypadá moje snídaně. Já vím, žiju děsně zdravě!

Ano! Je květen a my máme na stole vánoční výzdobu! Taková normální rodina...

Sice budu maturovat až za 3 roky (už? děsně se toho bojím!), ale koupila jsem si Odmaturuj z chemie! Jenomže když máte učitelku, která mluví neskutečně rychle a neustále říká, že jsme pozadu a musíme zrychlit, nějakou takovou učebnici potřebujete...

Pražská zoo je fakt krásná. Určitě stálo za to tam zajet. A ještě když bylo tak krásně!

Musím do školy dělat herbář. Nechápu proč. Ale jelikož je to 50% známky, musí to nějak vypadat, takže jsem si řekla, že ke každé kytce přidám i její fotku. Asi si říkáte, jaká jsme pilná studentka, co? Až na to, že to máme odevzdat do konce května a já mám 10 kytek ze 30...

Žirafy celou dobu v klidu stály na místě a když jsem si je chtěla vyfotit, musely začít žrát strom! Ale jednu fotku jsem zvládla.


Taky jsme v Praze zašly do botanické zahrady. Je tam takový obří skleník, a v něm je strašně moc motýlu. Jenom nechápu, proč na ně lidi sahají. Copak neví, že je tím zabíjí? A oni to tam vlastně i říkají rozhlasem! Bylo jich tam hrozně moc mrtvých, chudinky :(


Tohle je pro změnu moje zdravá svačina!

Tahle fotka je sice trosku starší, ale je asi jediná, na který jsou lívance v celku. Já si je totiž vždycky zapomenu vyfotit a vzpomenu si až potom, co je sním! Nejlepší jsou s ovesnýma vločkama!

Tohle je můj třetí a na dlouho dobu asi i poslední pokus udělat makronky. Jako dopadlo to líp něž předešlé dva pokusy, ale ještě to nebylo ono. 


Normální pes co?

A nejlepší nakonec. Ovesné vločky! Poslední dobou je dávám skoro do všeho. Až se bojím, aby se ze mě nestala jedna velká vločka (normální uvažování šestnáctileté holky!).

Tak to by bylo všechno. Doufám, že se vám článek líbil a trošku jste poznali, jaký je můj život (to přesně jste chtěli, že?) 
Konec vykecávání, mějte se krásně a užívejte si jara!
Bett

7 komentářů:

  1. Taky jsem v prváku na gymplu a druhé pololetí mi přijde stokrát horší. I moje známky se zhoršily a nechápu proč.. Učím se víc a stejně mám horší známky..

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. milujem takéto posty plné rôznych krásnych fotiek :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mi o maturitě nemluv! Jsem taky v prváku ale jsem na oboru, který je tam prvním rokem a učitelé pokaždé řeknou, že třeba takovou praktickou maturitu, budeme mít z tam toho a potom zas z tamtoho. Jsem z toho natolik zděšená, že přemýšlím o přestupu na jiný obor... Budu ti ale držet palce, at´ ti to do konce roku rychle uteče:)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč ty fotky jídla vypadají tak úžasně? Já jsem už ve druháku, ale s koncem druhého pololetí je to vždycky stejné, teď se učitelé (opět) rozhodli, že nás zavalí triliardou testů a domácích úkolů, takže skvělý :l :D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. zkoušela jsem vegan makronky no a nic moc to nedopadlo :),musí se to pořád zkoušet a získat nějakou tu praxi,ale je fakt že na francouze nikdo nemá!fotky jsou moc hezké!!!
    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky :) Tiež nám učiteľky nadávajú, ako sme pozadu, ako keby to bola naša vina :D A náhodou som tiež skúšala makronky už trikrát, druhý krát sa celkom dali, ale teraz to bolo zase... no, nie ako to malo byť. :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  7. tak toho sa neboj, nestane sa z teba vločka :D ja každé ráno jem plný hrniec ovsenej kaše a ešte žijem :D a krásne fotky ako vždy :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat