20. 5. 2015

Don't call it a dream. Call it a plan.

V hodně svých článcích píšu o tom, co chci/potřebuju udělat, na co se těším nebo co si chci koupit a podobně. A tak abych taky jednou přišla s něčím novým, pochlubím se projednou tím, co jsem ze svého To Do Listu a Wishlistu úspěšně odškrtla. Skoro mě až překvapilo, kolik toho je, zvlášť když některé věci jsem si přála už celkem dost dlouho. 
 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more 

Konečně jsem se, ani nevím po jak dlouhé době, odhodlala k nějakému DIY. Normálně jsem na tyhle věci trochu levá, ale tohle se mi podle mě docela povedlo. A perfektě se mi to hodí do pokojíčku, takže jsem na sebe patřičně hrdá.

Další věc, která mi přibyla do ložnice, je plyšák Totora (postava tvoreček z filmu My Neighbor Totoro). Nezáleží na tom, že je mi 16, roztomilýho plyšáka uvítám vždycky. :)

Navíc se Kejt konečně vrátila z Anglie a samozřejmě mi pár věcí přivezla (děkuju, děkuju, děkuju). Největší radost mi udělal poslední díl Heroes of Olympus. Už jsem v půlce a je to úplně úžasný.

Zbytek věciček z Anglie od Kejt. Ty náušnice jsem chtěla už taaak dlouho (děkuji podruhé). A ty Pandy jsou v podstatě polštářky s čokoládou, takže ano, mám co dělat, abych si je nevysypala do pusy všechny naráz.

Tenhle víkend jsme konečně zašly se ségrou a mamkou do kina. A jak jinak než na Avengers: Age of Ultron. Tenhle film jsem chtěla vidět asi od doby, kdy jsem shlédla první díl a dozvěděla se, že bude další, takže jop, jsem spokojená.

No když už jsme u těch Avengerů. Moje nové tričko. Tadáá. (ďábelský smích)

It's a waste of energy - it might not happen, and if you focus on a positive future, you're more likely to receive it.
Poslední věc není hmotná (abyste se nenudili, haha). V podstatě jde o to, že jsem se konečně (aspoň doufám), naučila se tolik nestresovat kvůli každé maličkosti. Prostě když se mi něco nedaří, snažím se zaměřit se na to hezký a hned je mi líp. Já vím, že se to líp řekne než udělá. Můj cíl (plánovaný taky už dost dlouho) byl snažit se být trochu optimističtější a zatím mi to docela vychází.

Co se podařilo splnit vám? Co je na vašem To Do Listu? Viděli jste Age of Ultron? Čím jste si naposledy udělali radost?
Tess

5 komentářů:

  1. Mňa Avengers nebavia :/ áno, ja si postupne plním svoje sny :) už sa teším na leto, kedy sa mi to rozbehne, teda aspoň dúfam :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Na Avengers sa chystám tiež, pretože prvý diel bol úplne úžasný! :3 A podobné DIY mám v izbe aj ja a milujem ho :) Skvelý článok!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. hohoho, to triko je super!! DIY se ti moc povedlo, něco takovýho si chci někdy udělat i já :) film s Totorem jsem sice neviděla, ale kamarádka je má ráda anime, tak jsem jí s ním koupila k narozeninám tričko a myslím, že mělo úspěch :D. a k tomu poslednímu bodu - na tom pracuju už dlouho a myslím, že jsem konečně dospěla do bodu, kdy se mi to daří :). moc pěkný článek :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. Na plyšáky taky nebudu nikdy dosta stará:D K šestnáctinám jsem od mamky dostala čtyři nejvíc roztomilý plyšáčky a jsem z nich úplně paf:3:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten DIY je veľmi pekný nápad! :) Vyzerá to super
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat