7. 11. 2015

Back To The Summer

Mohl by mi někdo vysvětli, proč jsou podzimní prázdniny jenom dva dny? Já bych potřebovala minimálně dva týdny! Obzvlášť na místě, kde jsem je trávila letos já. Tam bych klidně zůstala na pořád. A kde že jsem to vlastně byla? V Černé hoře a Chorvatsku. Možná si řeknete, proč jsme jezdili na podzim do Chorvatska. Ale bylo tam krásně. Teplo, skvělé počasí, žádná vedra. Dokonce jsem se i koupala v moři ( v listopadu!). Čtyři dny jsme strávili v Černé hoře v městečku Tivat a dva dny jsme byli v Dubrovníku. V Tivatu jsme navíc bydleli v tom nejkrásnějším hotelu, jaký jsem kdy viděla. Prostě nádhera! V Dubrovníku to bylo už o něco horší, ale stěně jsme celý den chodili po městě, takže to zase tolik nevadilo. Hrozně jsem si tenhle výlet užila. Bylo to jako bych se vrátila zpátky do prázdnin a naposledy si připomněla léto, než se budu muset zachumlat do kabátů, šál a svetrů, mrznout na zastávce a pít horký čaj - ne že by mi to vadilo. 


Naprosto dokonalý výhled z mého pokoje.



Tenhle chlupáč za námi přiběhl na pláži a vyválel se nám ve věcech. Smrděl jako ryby a byl mokrý. Ale bylo by to docela roztomilé, kdybych potom v tom smradlavém oblečení nemusela jít do města!


Chytla mě posedlost fotit racky, takže mám tak 200 fotek racků!


 Nejlepší letní pití co znám!



Tohle je nějaká chorvatská specialita, která byla děsně dobrá a nehorázně mastná a nezdravá!


  Cestou do Dubrovníku jsme se zastavili v Kotoru. Je to krásné město se spoustou malých úzkých uliček, kaváren a obchůdku.


On na mě tak koukal!


V hotelu v Tivatu jsme měli ty naprosto nejlepší a hlavně největší snídaně! A taky jsem konečně ochutnala french toast, dokonalost!


 Hotel byl vlastně součástí takové velké rezidence v Tivatu. Je to přístaviště pro jachty a  jachtaři potom přes léto v té rezidenci bydlí. A taky to tam podle toho vypadá. Bazény na střechách a obchody jako Tom Ford, Chanel, ve kterých jsem si samozřejmě nic nekoupila, protože to tam bylo ještě o něco dražší než jinde.


 Další perfektní snídaně! 


 Jak už jsme psala, celé místo slouží jako přístaviště jachet. A bylo to poznat, protože víc lodí pohromadě jsem snad ještě neviděla!



Docela mi to tam připomínalo Floridu nebo LA, protože tam všude byly palmy.



 Tohle je ta nejlepší cukrárna. Byla hned vedle hotelu, takže jsme tam seděli každou chvilku.


A tohle jsem si tam pokaždé dávala. Makronku a domácí limonádu. Mňam!







Lodě, lodě a zase lodě! Byly vážně všude.



To bych nebyla já, kdybych si nevyfotila ruku, no ne? 

Doufám, že se vám článek líbil a alespoň trošku vám ještě připomněl léto. Já už jsem se zase přeladila do podzimní/ vánoční nálady, takže nemyslím na nic jiného, než na svíčky, dýně, dárky, cukroví a světýlka. Tyhle slova mi neustále zní v hlavě. Ale tak to má přece na podzim být!
PS. Nakonec jsme se rozhodla, že do tohoto článku dám fotky jenom z Černé hory a ty z Dubrovníku vám ukážu v nějakém příštím. Trošku jsem se tím focením rozjela, takže mám hrozně moc fotek, které vám chci ukázat.
B.

13 komentářů:

  1. Do leta by som sa rada vrátila hneď aj ja :) A orangina džús je jeden z naj v Chorvátsku pre mňa ! :) Krásne fotky.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. To je naprostá nádhera! ..vůbec by mě nenapadlo, že i v říjnu/v listopadu tam bude tak krásně! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, muselo tam být moc krásně. Já jsem bohužel v Chorvatsku ještě nebyla, ale ráda bych se tam podívala.
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  4. Och, hned bych jela někde k moři, do teplých krajin. Letos bohužel žádná dovolená nevyšla, ale o to víc se těším na příští rok. Chtělo by to něco exotického:)

    Přeju krásný den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  5. Já už bych k moři nejela. Pryč s létem, jsem nažhavená na italský sjezdovky :P :D Ale fotky máš teda dokonalý, nikdy nepochopim, jak někdo může tak prefektně fotit, máš můj obdiv :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy by mě nenapadlo jet do Chorvatska na podzim... Ale podle tvých fotek tam muselo být vážně kouzelně ♥ Já byla jeden rok v Itálii až v říjnu, a bylo tam taky nádherně ♥ Moře mělo sice 10°C, takže tam jsem nešla ale jinak tam bylo furt okolo 30°C a vrátila bych se tam hned:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, úžasné fotky! Já bych si léto klidně zopakovala, a hlavně teda dovolenou, protože prostě miluju moře :). Kdybych nevěděla, že jsou to fotky z Černé hory, tak bych si fakt myslela žes jela někam na Floridu :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky. ja som bola v Chorvátsku v juny a bolo tam strašne teplo ale užila som si dovolenku :)

    OdpovědětVymazat
  9. bože to sú úžasné fotky, hneď by som šla aj ja :) a tá fotka s čajkou je geniálna!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Přenádherné fotky! V Chorvatsku jsem byla jenom jednou a moc se mi tam nelíbilo, ale tohle místo vypadá úžasně :)
    http://fashionturnscool.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. lovely pics, they look taken from a fairytale :)

    xx
    lau

    www.malibluemymind.com

    OdpovědětVymazat
  12. to jsou nádherné fotky! <3 až mi z toho chybí léto :(

    OdpovědětVymazat