9. 11. 2015

Love? You mean food, right?

Mám takový pocit, že už to dost dlouho nebyl můj oblíbený článek. O jídle. A to přece nejde, abych vás o něco takového ochuzovala, to je jako by vám někdo nedával najíst! Takže, musím vás znovu ujistit, že se tu nebudou vyskytovat nějaké extra zdravé jídla, ale rozhodně chutná. A to je pro mě v tohle roční období dost důležité. Vzhledem k tomu, jak je venku, tak vždycky přijdu domů, dala bych si úplně cokoli, hlavně ať je to rychle a je to teplé. Ale snažím se to napravit (aha a proto jsi včera snědla půlku čokolády jen během jednoho vystoupení v Superstar?). Takže mě nesuďte, užijte si článek a taky podzim, protože za chvíli nás opustí a budou tu Vánoce!
P.S. ano, oficiálně se řadím do té skupiny, co už začíná šílet
P.P.S. a proto jsem se o víkendu koukala na Frozen, ha!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/11/clean-your-mind.html#more

Ale hele! Přece jen je tu něco zdravého. Jak už jste pochopili, svého tvarohu se jen tak nevzdám. A teď i nové utěrky, která na fotkách vypadá prostě dokonale.



Ty fotky mi už v počítači seděly opravdu dlouho, protože jsem si právě uvědomila, že jsou ještě z prázdnin! Tedy aspoň některé. Tohle byl bio hummus a mrkvičky, ňam!


Teď už do tohohle hrníčku patří jenom kakao a šlehačka!



Objevila jsem (konečně!) chia semínka a jím je snad s každou kaší/křupinkama/tvarohem!



Jahodové smoothie, to jsem se rozjela! Ne doopravdy, když se na ty staré fotky tak dívám, tak mám zase chuť být zdravá. Ups, to jsem asi neměla včera babičce říkat, ať koupí Nutellu...



Víkendové obědy jsou nejlepší! A kafe po nich taky.


U tohohle jídla jsem mámě řekla, ať si založí Instagram, vždyť to vypadá tak dobře, ňam!




Jakmile začal podzim, začalo i pečení. Dýňová semínka, jablka, oříšky? Ano, prosím!



Já vím, všechny koláče vypadají stejně ale nejsou! To je, co?


A ještě ukázka z jednoho mého pečení. Pokoušela jsem se o polevu, tedy o cupcaky, ale opravdu se mi nechtěl dělat krém z celého másla... Ale i tak vypadají docela roztomile!

Uf, já vím, řekla bych, že je to nechutně dlouhý článek, ale všechny ty věci tady jsou tak dobré, že o nějaké nechutnosti nemůže být řeč. Co poslední dobou jíte rádi vy? A taky se tak těšíte na Vánoce? 
P.S. moc děkujeme za reakci k Lookbooku, hrozně nás to potěšilo a možná se dokopeme k něčemu dalšímu...
K.


16 komentářů:

  1. Sama neviem, ktoré jedlo vyzerá najlepšie :D Ale som šalátový človek - takže za mňa pravdepodobne tie; alebo tiež tie nádherné (a určite chutné) koláče!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ty koláče a cupcaky vypadají naprosto báječně! já se už nemůžu dočkat vánočního curkoví, haha :D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam ! Vy tu na blogu máte vždy úžasné fotky jedla a myslím, že sú to jedny z mojich najobľúbenejších na všetkých blogoch :) Chia semienka, tvaroh a ovsené kaše milujem a každý deň musím mať aspoň jedno z toho (ovsené sú na každorannom poriadku :D) A myslím, že sa stravuješ celkom zdravo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně jsem z toho tvýho postu dostala hlad:D super fotky!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. na to sa dá povedať jedine mňam! keby som do seba práve neládovala kokosovú tyčinku v mliečnej čokoláde, asi by som skočila po monitore (aj tak je moja tyčinka slabá náhrada za tieto jedlá, aaaach!).
    o humuse sa píše všade a my práve máme doma balíček cíceru, tak by bola škoda to nevyskúšať, keď to vyzerá tak úžasne!

    OdpovědětVymazat
  6. Na tohle bych asi neměla koukat takhle navečer... mňaam <3

    OdpovědětVymazat
  7. Bože to jedlo vyzerá úžasne! Däfam, že sa nenahneváš, keď sa niektorým z nich inšpirujem:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. vsetko to vyzera bozsky!
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. mňam, toľko skvele vyzerajúceho jedla! brala by som, keby niekto takéto dobroty chystal mne :D :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dobou mám ráda dýně, lososa a batáty :D Naopak už nemůžu ani vidět kuře.. A Vánoce ? Letos to bude prostě skvělé !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  11. Super inspirace! Já mám teď hrozně ráda dýně a brusinky! :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná inspirace! :) Dala bych si skoro všechno. :))) A hummus s mrkvičkami je moje závislost!

    dashasoliman.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny ty pečící dobrůtky vypadají senzačně... mňam!! .))

    OdpovědětVymazat
  14. Hey holky mate skvělý blog začínám vás sledovat až těším se na další příspěvky

    OdpovědětVymazat