12. 11. 2015

Mentally somewhere else

Listopad už sice začal, ale aspoň u nás to vypadá, jako by bylo těsně po letních prázdninách. A abych se přiznala, tak mě to celkem zmátlo. Je po Halloweenu a já už jsem se naladila na Vánoce (jo, jsem přesně tenhle typ člověka: 50% Halloween a 50% Vánoce). Jediná věc, která mi brání v tom, abych si všechnu tu podzimní/vánoční atmosféru pořádně užila je škola (jestli jste tentokrát čekali něco jiného, tak se omlouvám). Ale - kupodivu - i ta má své výhody, protože, když jsem tenhle týden hledala fleshku, potřebnou na referát, našla jsem i fotky z léta, z našeho výletu do Letovic a trochu novější fotky z Vídně (kterých by bylo víc, kdybych zvládla nabít foťák).


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Ve Vídni, jsem sice byla už několikrát, ale pokaždé se zde najde něco nového, což je jedna z mých nejoblíbenějších věcí na tomto městě. (Ne, že bych se tam už konečně vyznala).



Prostě dokonalost sama.


Zámek v Letovicích je neuvěřitelně úžasný a nádherný, takže jsme se tam samozřejmě všechny tři vydaly s foťákem v ruce.



Nechtějte vědět, jak jsem vypadala, když jsem se tohle snažila vyfotit. To zrcadlo bylo totiž neuvěřitelně a neférově vysoko.



 Když se najde něco takového namalované na stěně, v nevím kolik let starém zámku, tak se to vyfotit prostě musí. 

Kam se chystáte v nejbližší době vypravit? Byli jste v poslední době někde? Taky už se nemůžete dočkat Vánoc?
P. S. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale ani v Letovicích ani ve Vídni jsem nefotila zrcadlovkou, a tak jsem se alespoň snažila vybrat ty nejhezčí.

 Terka

14 komentářů:

  1. Krásne fotky! Viedeň je moja srdcovka, je to vážne nádherné mesto :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Na vyfocení pěkných fotek člověk vůbec zrdcadlovku nepotřebuje, což jsi tady v tom článku perfektně dokázala :). Do Vídně bych se taky chtěla někdy podívat, musí to tam být hezký.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky ! Viedeň milujem a najradšej do nej chodím cez Vianoce :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. krasne fotky, isla by som sa tam pozriet :)

    Pozyvam na GA k 6 vyrociu blogu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, nádherné fotky! A vůbec nevadí, že nejsou foceny zrcadlovkou.. jde o to kouzlo, které v sobě ukrývají :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, do Vídně mne to nikdy netáhlo, ale jak na to tak koukám... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja už sa veľmi teším na Vianoce a Viedeň mám rada, je to krásne mesto či už cez zimu alebo aj v lete :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  8. wow ty první tři fotky jsou totální pecka!!:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  9. Vídeň je krásná! My přemýšlíme, že bychom tam strávili letos Silvestra :)

    OdpovědětVymazat
  10. Viedeň je so mnou spojená s Vianocami, lebo každý rok tam chodím na vianočné trhy. Ale chystám sa ešte pred Vianocami navštíviť Brno a možno aj Štrbské pleso. Ale uvidíme no :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  11. Vo Viedni som bola raz na Vianoce, no úplne som sa do toho mesta zamilovala, dúfam, že sa tam dostanem aj tento rok :)

    OdpovědětVymazat
  12. fifty fifty vianoce aj halloween ... presne :D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne fotky, krásne budovy , super článok☺
    teenslifesucks15.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné pochmurné fotky, připomínají mi Berlín, z kterého jsem se včera vrátila :))

    OdpovědětVymazat