1. 11. 2015

Clean your mind

V hlavě mám zmatek. Nedokážu se na nic pořádně soustředit a každá drobnost mě rozptyluje. Taky znáte takovéhle nálady? Musím říct, že já je zrovna v oblibě nemám. Nezáleží na tom, jak moc chci něco udělat, můj mozek prostě přestane fungovat a vůbec mi to nejde. Nemůžu s ničím začít ani nic dokončit. Nejvíc by mi asi pomohlo se z toho vyspat. (Jak krásný život by to byl, kdybych mohla spát kdykoli se mi zachce). Ne, že by tahle období neměla, kromě spánku, žádné jiné východisko. Naštěstí je zde spousta činností, které mě dokáží uklidnit a utřídit moje rozházené myšlenky.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/11/clean-your-mind.html#more

Jaktože tento seznam nezačíná kávou?! Můžete se ptát. Je to sice celkem nezvyklé, ale tentokát začneme čajem (hrozný rozdíl...). Z nějakého důvodu mě prostě víc uklidní čaj. A když přidáte ještě podzimní počasí, tak prostě neodolám. Za celé podzimní prázdniny jsem vypila tolik hrnků s čajem, že nechápu, proč jsem se v jeden ještě neproměnila.
Ale vážně, moje krev je 50% kafe a 50% čaj.


Čerstvý vzduch. Nic mi snad nepomůže víc, než když otevřu okno a pokoj mi zaplní vůně podzimu. Že bych mohla rovnou vyjít ven z domu a projednou opustit svůj pokoj, říkáte. Hahahaha.

Když jsem byla malá, máma vždycky říkala, že když máte uklizeno kolem sebe, máte uklizeno i v hlavě. Předtím jsem samozřejmě nechápala, jak mi hodina utírání prachu a vysávání má pomoct, teď je mi to ale jasné dokonale. Vzhledem k tomu, že nepatřím zrovna k nejpořádnějším lidem a místo abych něco dala, tam kam to patří, to jen dám někam, kde to nebude zavazet, tak nejspíš chápete můj problém. Naštěsí i moje lenost má své meze a já se aspoň jednou za týden dokážu přinutit k úklidu. (Jak douho pořádek vydrží, už je něco jiného).


Píšeme to snad v každém třetím článku, ale já to sem napíšu znova. Seznamy. Vzít si papír a sepsat si všechno co musím/chci udělat, věci které potřebuji koupit, a které seriály musím shlédnout (je vám asi jasné, který seznam je nejdelší).


Někdy jsou to ale ty nejobyčejnější věci, které mi pomůžou vyhrabat se z toho zmatku, který mám v hlavě. Učesat si vlasy, navonět se oblíbenou voňavkou, zapálit svíčku, dát si na sebe nejpohodlnější mikinu, co dokážu najít nebo sejít dolů do kuchyně a udělat si sendvič a někdy úplně stačí se na chvilku zastavit a nadechnout se a všechno je najednouo trochu klidnější.

Máte taky občas takovéto nálady? Co pomáhá vám? Jak jste si užili prázdniny?
Terka 

7 komentářů:

  1. Ano :-) a většinou myslím o úplných blbostech místo, abych se soustředila např. na učení. Většinou mi pomáhá, když si uklidím pokoj nebo zorganizuji věci, možná i díky tomu se mi i myšlenky taky zorganizují. :-)
    Krásný článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Ako vždy, super článok. Čajovú sezónu som zahájila hneď ako začala aspoň trochu zima a už som ho vypila hektolitre. Ja mám aj menší zmätok, ale hlavne mám dosť málo času na to všetko stíhať. Preto si aj ja rada a často píšem zoznamy, ktoré mi fakt pomáhajú :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že každý má raz za čas takéto obdobie :) Mne väčšinou pomáha si práve spraviť poriadok okolo seba, vyspať sa a spraviť si nejaké to-do listy :)

    Kitti. , #THESTYLETALE

    OdpovědětVymazat
  4. Takovouto náladu znám až moc dobře.. takže díky za tipy, jak se s ní vypořádat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám s touto náladou veľkú skúsenosť, vďaka za tipy! :)
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám občas takovou náladu (bohužel na podzim s nedostatkem sluníčka jejich počet vzrůstá) a jediný (a zatím úspěšný!) způsob, jak se z takovýhle nálady dostat je nasadit si sluchátka, zapnout písničky, pokud možno co nejvíc nahlas, zavřít oči a na chvíli na nic nemyslet. takhle se skvěle odreaguju, vyčistím si hlavu a pak zase jedu dál :). jinak ten zápisník z první fotky je naprosto úžasnej! :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný článok, miestami veľmi vtipný, píšeš naozaj dobre! Tiež mi pomôže keď otvorím okno. Ja mám problém s chaosom. Nedokážem sa sústrediť, kým nemám pred sebou (na stole) len notebook, mobil a šálku s kávou.

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat