28. 10. 2015

Colours of fall

Někdy si neuvědomujeme, jak jsou barvy důležité. Sice jsou jenom na povrchu, takže nám neříkají, jaká je věc uvnitř, ale zároveň znamenají hodně. Například tmavě žlutá barva. Proč ji mají všichni tak rádi (nebo alespoň velká většina)? To kvůli křupajícímu listí pod nohama, když jdete na podzimní procházku nebo kvůli tomu, co vidíte, když se podíváte na opadající les. Máme ji s něčím spojenou. S něčím krásným. A o tomhle jsem se rozhodla psát dnešní článek. O věcech, které mi dělají radost. Ale také o barvách, které je doprovázejí.
P.S. malá poznámka - zkuste někdy o něčem přemýšlet, hlouběji než normálně, dívejte se pod povrch
P.P.S. je zajímavé, co můžete najít

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Začneme tmavě fialovou. Doprovází mě každý den, už jen kvůli tomu, že mám takový kobereček před postelí. Tahle barva se mi líbí, protože je tmavá (takže skoro jako černá) a sytá. Tak nějak bych mohla popsat i tenhle čaj. Je ovocný, s medem dokonalý a mohla bych ho pít pořád. A to jsem člověk, co je na 100% v týmu káva.



Jako další na řadu přichází světle hnědá. Béžová. Zlatavá. Bronzová. Taky tam vidíte tolik odstínů? Zlatá patří dvěma produktům na vlasy. Jeden je od L'Oreal a je na uhlazení vlasů (mně totiž hrozně lítají) a dost mi to pomáhá. Druhý je arganový olej a dělá zázraky. Béžový je BB Cream a taky ho musím vychválit, akorát bych doporučila, používat ho ještě s něčím, protože moc nekryje. A bronzová nakonec - stíny v tužce na oči, které používám snad každý den. Dokonalé pro podzim.


Nene, černé neutečete. Ta tu prostě nesmí chybět. Ať už jsou to linky, které mám prostě spojené s černou, sarkasmem a módou nebo beanie, která zahřeje a zároveň je stylová... černá je prostě vždycky vítěz. A tmavě červená je hned za ní. Řekněte mi, kdo nemiluje na podzim tuhle barvu? Nedávno jsem si pořídila tuhle tužku na rty a kdybych se s ní naučila pracovat rychleji (rtěnka je přece jenom rychlejší), používala bych ji pořád.


Poslední místo dostává šedá. Nevím, jak moc podzimní je, ale hrozně jsem si ji oblíbila. Je to takový hezký přechod mezi černou a bílou. Tenhle svetřík je dokonalý, měkký a má historii, protože jsem ho koupila na jednom bazaru, když probíhal již zmiňovaný Coffee week.

Jaké barvy doprovázejí vás? Všímáte si jich? Měli byste... A víte, co byste ještě měli? Zalézt si pod deku, číst si, koukat na seriály nebo na dýně. Prostě dělat, co vás baví. Co jiného taky?
K.

12 komentářů:

  1. Krásny článok s hlbokou myšlienkou. Na farby som sa nikdy takto nepozerala. Teda, skôr len pri farbe na oblečení. Vždy ukáže čo tým človek myslí, ukáže svojím outfitom a farbou svoj štýl a niekedy aj náladu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :)
    Můj blog :http://luccy006.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :)
    Já miluji podzimní barvy!
    Myslím, že bez černé, šedé nebo bordové bych si podzim nedokázala představit.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moje podzimní barvy se s tmi tvými dost schodují, až na tu zlatou, žlutou, bronzovou apod. Asi mi ji nahrazuje tmavě modrá :)) MOc pěkný nápad na článek, koukám, že máme podobné myšlenky...
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný článek který mi připomněl, že bych neměla brát vše jako samozřejmost a všednost:)

    OdpovědětVymazat
  6. super článok! a tá ceruzka od Kate pre Rimmel je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten lak od rimmelu má nádhernou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký článek :) ten lak a ta tužka od Rimmelu vypadají fakt nádherně, asi po nich mrknu :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  9. super článok, ten lak od rimmel mám a je super :) ten čajíík totálna Topka :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Burgundy a tmavě fialová u mě vedou, hlavně vínovou opravdu miluju :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  11. úžasné produkty! arganový olej chcem tiež vyskúšať:)

    Saja Frey blog :)

    OdpovědětVymazat
  12. nápaditý článek :) u mě celoročně vede černá, ale na podzim miluju šedou, vínovou, khaki...

    OdpovědětVymazat