28. 12. 2015

Be the best version of you

Období mezi Vánocemi a Novým rokem je (alespoň pro mě) jedno z nejklidnějších období v roce. Mám volno celý den, který můžu strávit tak jak chci (takže číst, pít kafe, internet, cukroví, další kafe, seriály, spánek, pro změnu vypít čaj...) a navíc můžu klidně vstávat až ve 12 (což je přesně to, co dělám), ale nejlepší je, že v podstatě nemám žádné povinnosti (teda mám jich dost, jen jsem je pro teď odsunula do temného a dalekého koutku své mysli). To pro mě však znamená, že mám sama k sobě jakousi povinnost užít si toto volno co nejlépe můžu. Takže když už jsem pro jednou opustila pohodlí svého pokoje, proč nejít rovnou aspoň něco vyfotit?

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Tenhle kabát naprosto zbožňuju. Sice není do moc velké zimy, ale vzhledem k tomu, že u nás je jak na jaře, tak to vůbec nevadí. 


 Popravdě jsem si tenhle outfit naprosto zamilovala i když má dva malé nedostatky:
1. Kabát je mamčin
2. Košile patří ségře
Ale to bych nebyla já, kdybych měla všechno oblečení svoje...


Fotily jsme asi 10 minut před západem slunce a takhle to dopadlo. 

Shrnutí tohoto článku? Díkybohu za Kačku, která mě dokáže vyfotit tak, že vypadám jako člověk i když jsem tři dny neopustila byt a které nevadí, že ji beru oblečení (aspoň to tvrdí...).
Užijte si prázdniny,  pořádně si odpočiňte a snad máte aspoň trochu sněhu.
T. 

24 komentářů:

  1. fotky při západě se mi líbí nejvíc a moc se vám povedly, outfit také chválím. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi podarené fotky a skvele zvolený čas na fotenie! :D U nás to tiež skôr vyzerá ako na jar, avšak je tu neskutočná hmla. Inak kombinácia svetra s košeľou sa mi veľmi páči :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  3. Hoci sa mi povinnosti priam kopia, i ja som ich odsunula na stranu a radšej si užívam pokoj a ničnerobenie :D
    Krásny a outfit a musím i ja súhlasiť s tým, že ste zvolili úžasný čas na fotenie :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, úplne ich zbožnujem!

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  5. Lepší čas na fotenie už ani nebol! Skvelé fotky, hlavne tá posledná.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné fotky :) aj ja vnímam toto obdobie ako veľmi pokojné a oddychové
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Toto období mám moc ráda, vstávám také v kolik chci a celkově si konečně odpočinu.
    JInak WOW! I přesto, že nemáš make-up (jestli vidím dobře?) jsi opravdu krásná! Já bych takhle vyjít nemohla, mám ze sebe strašné mindráky a když vidím svou otřesnou, suchou a aknózní pleť, je mi blbě. :D
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi ti to pristane ! Takisto toto obdobie mám úplne voľné, spávam dlhšie a je mi tak lepšie. Naberám energiu aspoň na polrok dopredu, kým nebude zas leto :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. strašně krásný outfit, moc se mi líbí:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky se ti opravdu moc povedly, máš krásný kabátek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to krásné období,ale zas ráda bych vytáhla běžky nebo tak.Kabátek je úžasný a ta košile ♥ No prostě bomba,fotky jsou skvěle vyfoceny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sveter a košeľa spolu perfektne ladia. :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Sveter a košeľa spolu perfektne ladia. :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší a ten svetr je boží!:-) Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak presne tieto veci robím počas Vianoc aj ja! :D A naozaj mám tento čas rada :) Čas len pre seba je veľmi dôležitý a každý by si ho mal nájsť :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Vážně ti to sluší! A máš krásný kabát :))

    OdpovědětVymazat
  17. Kabát je krásnej a na tý první a poslední fotce ti to neuvěřitelně sluší! Super práce modelky a fotografky :))
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné, sluší ti to. To světlo je zajímavé, super.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný článek a moc hezké fotky! ♥ :)
    adele-bloguje.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. krásné fotky, západ sluníčko dělá skvělou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat