1. 1. 2016

What I Got For Christmas

Jsem asi poslední člověk, který tento článek píše. Já vím. Ale znáte to, nějak jsem to nestíhala (a taky jsem byla trošku líná). Ta spousta návštěv u babiček a jiných příbuzných mě dokonale vyčerpala, takže jsem neměla chuť dělat absolutně nic. Teda až na stahování filmů a nacpání se cukrovím a jiným děsně dobrým a nezdravým jídlem. Ale s tím je teď konec (doufám). Tento rok mám v plánu být hrozně aktivní a pozitivní. Uvidíme jak dlouho mi to vydrží (tipuju do pondělí). Ale o předsevzetích a věcech spojených s novým rokem budu psát v dalším článku. Ten dnešní je ještě o Vánocích, tedy o mých vánočních dárcích. Jsem z nich naprosto nadšená. Hrozně moc děkuji všem, kteří si na mě vzpomněli. Dostala jsem opravdu krásné dárky a hrozně si jich vážím. Upřímně, ráda dostávám dárky. Je to možná sobecké, ale je to tak.Vím, že všichni říkají, že Vánoce nejsou o dárcích, ale dokázali by jste si bez nich Vánoce představit?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

 Těsně před Vánoci byli moji rodiče na dovolené v Dubaji, takže jsem jim napsala seznam věcí, které by mi mohli dát na Vánoce. A jednou z věcí byly kalhotky od VS. Mám je hrozně rád a jsou naprosto nádherné! Potom jsem od mamky dostala tyhle úžasné papučkoponožky, jsou hrozně pohodlné a jsem v nich prakticky celé prázdniny. Třeba zrovna teď je mám na nohách.

 Další věcí, kterou jsem si z Dubaje přála bylo něco z Bath and Body works. A dostala jsem tři naprosto úžasně vonící svíčky a obrovskou sadu plnou různých gelu a voňavek. Z těchto věcí mám snad největší radost, protože jsem si je opravdu hrozně přála a jsou docela drahé. Jsem za ně rodičům hrozně vděčná.

Tohle jsou věci, které jsem dostala od kamarádek. Nejsou tady všechny, protože většinu z nich používám. Dostala jsem od nich naprosto skvělé věci, které jsem si už dlouho přála a jsem z nich nadšená!

 Letos jsem dostala docela hodně knížek. Aristokratka ve varu je pokračování Poslední aristokratky, kterou jsem taky dostala a právě ji čtu. Zatím je to vážně skvělá a vtipná knížka, takže se těším na druhý díl. Potom jsem od mamky dostala knížky Princezna Alžběta a Coco Chanel, které si chci už dlouho přečíst a moc se na ně těším. Od táty jsem dostala knížku, kterou jsem si hrozně přála. Je to ilustrované vydání Harryho Pottera. A jako poslední jsem dostala od kamarádky, která byla v Anglii, britský vánoční Vogue, který je naprosto dokonalý!

Jako každý rok jsem dostala voňavky a kosmetiku.

 Ano už i já mám O bag. Upřímně se mi tyhle kabelky nelíbí, ale tahle kombinace, kterou jsem dostala od babičky, se mi líbí moc. Úplně mě překvapilo, jak moc je hezká. Je celá v takovém námořnickém stylu, což se mi moc líbí. Bude skvělá na léto, třeba na pláž nebo na cestování, protože je lehká a vleze se mi do ni i foťák.

Od babičky jsem dostala tuhle nádhernou figurku Willow tree. Jmenuje se Pomněnka. Je hrozně krásná a vždycky když se na ni podívám vzpomenu si na babičku.

Dál jsem dostala třeba power banku, lístky do divadla, ponožky, obleční a spoustu dalších krásných věcí od kamarádek a rodiny, ale ty jsem už začala používat, nemůžu je najít nebo jsou děsně nefotogenické, takže jsem vám ukázala ty, které se mi podařilo vyfotit. Každopádně ještě jedou děkuju za všechny dárky. Tyhle Vánoce jsem si moc užila a už se těším na další. Doufám, že jste si je taky užili, strávili čas s  rodinou a pořádně se najedli. 
Přeju vám všechno nejlepší do nového roku, ať jsme všichni spokojení a šťastní.


B.

21 komentářů:

  1. Moc krásné věci jsi dostala, všechny jsou nádherné. Já si na obag musím našetřit sama :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné darčeky si dostala :) najviac sa mi páčia nohavičky od Victoria's Secret :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne darčeky, mne sa naviac páči darček od babičky, tá figúrka. :) Je veľmi pekná a osobná.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné dárečky :) A moc hezky nafocené

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Vogue ti zavidím! :D u nás za něj chtějí nekřesťanskou částku :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Ta O-bag je dokonalá, moc krásné dárečky jsi dostala :))

    http://s-hejvi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem tvoje fotky, ale ešte viac tvoje články! :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala si veľmi pekné darčeky! :) Kniha Coco Chanel je úžasná, čítala som ju minulé leto a môžem len a len odporúčať!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  9. krásne darčeky a tie knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aristokratka ve varu je fajn, ale první díl je lepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné dárky! Ty věcičky od VS ti závidím ♥ Asi taky budu muset příště našim říct, ať se vydají před svátky do Dubaje:D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásný fotky a krásný článek :)
    www.trendybk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. So many amazing stuff, love the beauty products xoxox

    thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné darčeky si dostala, určite ťa museli potešiť. Neboj sa s tým písaním článkov. Ja som dnes na blog písala ako vyzerali moje Vianoce. :D

    OdpovědětVymazat
  15. krásne darčeky :) tie veci z Victoria Secret ti teda závidím a rovnakú kozmetickú taštičku z New Yorkeru mám takisto ibaže v ružovej farbe :)

    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa nepozrela na blog mojej sesternici http://partofnicol.blogspot.sk/ je to začínajúca blogerka a veľmi by sa tvojej návšteve, komentáru potešila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dostala si krásne darčeky ! Mimoňov som dostala aj ja vo forme posteľných obliečok - hodia sa mi k môjmu mimonovskému plyšákovi :D A ešte mi do zbierky spolužiačka dala obal na cukríky a prišiel mi obal na telefón :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  17. You got so many gorgeous things!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  18. Sviečky vyzerajú úžasne ♥ Rovnako ako aj figúrka, ale celkovo si dostala nádherné darčeky :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  19. Jaký je ten žluťásek od Clinique?:) Dlouho po něm prahnu...

    Janina

    OdpovědětVymazat
  20. Týjo! Tys musela být ale nejhodnější! :) Chválím knížku Coco Chanel!
    A flakónek! :) Líbí se mi i modrý o-bag, stylovka. A to nemluvím o pink secret! <3 Krása.

    OdpovědětVymazat