5. 1. 2016

My Great 2015

A je to tady. Rok 2016. Ani se mi tomu nechce věřit. Je neskutečné, jak rychle ten čas ubíhá. Až mě to děsí. A představa, že mi v podstatě za rok bude 18, mě děsí ještě o něco víc. No co budu stařenka.
Teď něco o roce 2015. Rok 2015 byl fajn. Nic zásadního se sice nestalo (teda až na nového pejska), ale někdy je to možná dobře (nemám ráda změny). Za tento rok jsem stihla...no nějak nevím co napsat, protože jsem toho moc nestihla. Moje lenost loni docela zesílila, ale jenom ve věcech týkajících se školy a uklízení. Jinak jsem byla docela aktivní. Taky jsem se podívala do několika nových zemí. Byla jsem v Dánsku, Norsku, Švédsku, Finsku, Černé hoře, v Nizozemí, Belgii, Lucembursku a v SAR (v Dubaji). Je toho docela dost (nechápu jak jsem to zvládla). Taky jsem se zvládla docela zhoršit ve škole, ale to samozřejmě není moji vinou, ale je to tím, že učitelé jsou moc přísní a probíraná látka moc těžká. Ano to bude ten důvod. Ale jinak hodnotím rok 2015 jako úspěšný a doufám, že rok 2016 bude stejný nebo třeba o malinko lepší (třeba bych se mohla začít učit, nebo víc cvičit a jednou za čas si uklidit pokoj, ale znám se a nechci si klást moc vysoké cíle).

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Asi bych vám měla říct o čem dnešní článek bude. Prohlížela jsem si moje články z minulého roku a rozhodla jsem se udělat  takovou rekapitulaci tohoto roku pomocí fotek. Vím, že to dělá víc blogerek, ale nemám zrovna kreativní náladu a nechce se mi vymýšlet nic originálního. Ale i tak mi to přijde jako dobrý nápad, jak vám ukázat můj úspěšný rok 2015.

 Na jaře jsem poprvé ochutnala avokádo. Život mi to rozhodně nezměnilo, ale docela mi tahle zelená věc chutnala.

Jeden z mnoha západů slunce, které jsem loni vyfotila.

Celým rokem mě bohužel pronásledovalo učení a škola. To ale k životu patří, i když by toho mohlo být méně. Vážně pochybuju, že se mi někdy v životě bude hodit vědět kolik existuje druhů mraků.

V druhé polovině léta jsem se vydala procestovat Skandinávii. Byla to prostě nádhera, jinak se to popsat nedá. Projeli jsme všechny 4 země a nejvíce se mi líbilo asi v Norsku.

 Když si vzpomenu na léto, vybaví se mi horko, meloun, voda a ... cider, kterým jsem se v těch vedrech ochlazovala. Naprosto jsem si ho zamilovala a pila jsem ho pořád.

 V létě jsem taky navštívila Benelux. Moc se mi tam líbilo a doufám, že budu mít příležitost se tam co nejdříve vrátit.

Jednou ze zásadních věcí, která se mi loni stala, bylo koupení nového objektivu. Hlavně kvůli tomu, že jsem si na něj z větší části vydělala sama tvrdou prací (roznášením letákú), kterou už nikdy nechci dělat, protože to v těch čtyřiceti stupňových vedrech byl vážně děs. Ale rozhodně do byla zajímavá zkušenost!

Prakticky celý můj podzim se točil kolem dýní. Jedla jsem je, vařila jsem se, zdobila jsem si s nimi pokoj a dokonce jsem byla na Slavnostech dýni. Byl to skvělý zážitek a určitě je tento rok navštívím znova.

V roce 2015 jsem taky navštívila spoustu nových podniků, kaváren a restaurací. Jednou z nich byla například malinká cukrárna u nás v Brně na Svoboďáku, ve které prodávají tyhle roztomilé cupcakey. Ty nejen krásně vypadají, ale i skvěle chutnají.

Na konci října jsem jela s rodiči na dovolenou do Černé hory. Tahle země mě hrozně překvapila a moc se mi tam líbilo.

Navíc jsme bydleli v naprosto úžasném hotelu. Tam jsem se každé ráno nacpávala až k prasknutí snídaněmi jako je třeba tahle!


Také jsem relativně dobře zvládla taneční a prodlouženou. Sice mě ještě pár lekcí a jeden ples čekají, ale když jsem to zvládla do teď, zvládnu už snad úplně všechno. Taneční mě docela otravovalo a moc mě to nebavilo, ale každý si tím musí projít, takže to beru pozitivně.

Na podzim jsem hodně pekla a samozřejmě fotila dýně a všude si věšela světýlka a zapalovala svíčky.

A potom už následovali Vánoce, které jsem si moc užila a dostala jsem krásné dárky.

Doufám, že se vám článek líbil a alespoň trošku jsem vám ukázala můj loňský rok. Jak už jsem psala, byl to rok docela úspěšný a jsem ráda, že se nic špatného nestalo. Poznala jsem spoustu nových lidi, procestovala nové krásné země, ochutnala nová jídla a možná i trochu zmoudřela a docela dost věcí jsem si uvědomila. Taky jsem získala hodně nových přátel, které mám moc ráda a udržela jsem si nejlepší přátelství s Kačkou a Terkou, za což jsem nehorázně ráda. S rodiči jsem se nijak zásadně nepohádala, puberta se u mě taky moc neprojevuje a dokonce nám do domu přibyl nový pes. Další moji radostí jste byli vy. A tento blog. Mám vždycky ohromnou radost když vidím nový komentář, nebo když nám přibude nový čtenář. Doufám že se vám naše články líbí a budou vás bavit i v dalším roce. Vždycky je ale co zlepšovat, takže jsem se vás chtěla zeptat jestli je na našem blogu něco, co se vám třeba nelíbí nebo naopak líbí. Dál by nás zajímalo jaké typy článku vám u nás chybí. Děkujeme vám za skvělý rok 2015 a doufáme, že ten další bude ještě o něco lepší.


B.

5 komentářů:

  1. Pekné zhrnutie roku :) ja som tiež s rokom 2015 spokojná
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi skvělý rok, shrnutí vypadá moc pěkně a fotky jsou krásné!:)
    **Pinki Claire**

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Miluju dýně jako takové, ale jídlo mi z nich moc nechutná. Kde byla ta dýňová slavnost smím li se zeptat?:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To precestovanie krajín tichučko závidím!

    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat