10. 1. 2016

What if

Docela často se přichytím u toho, že přemýšlím. Nebo sním. Občas se pak koukám na jedno místo a řekla bych, že už pěkná kopa lidí, kteří se mnou jeli v tramvaji si myslí, že jsem je okukovala. Ale to je jen vedlejší účinek. Jde o to, nad čím tak moc dumám. Nad tím co bude, co bylo nebo co by bylo kdyby. Chyba? To bych sakra řekla. Proto je tohle jedno z mých malých bezvýznamných předsevzetí. Nechat toho. Ale pořád trvám na tom, že je hezké, postavit si, čas od času, své vzdušné zámky.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Fotky jsou ze stejné doby jako byl poslední outfit Terky - západ slunce, po Vánocích, ještě jsem se venku neměnila na obří rampouch s nožičkama.


Sako je z bazaru/sekáče (na lodi!) na Náplavce v Praze. Je naprosto úžasné. A volbu barvy outfitu radši už ani nekomentuji.




Jestli se vám outfit líbí, budu moc ráda, protože je to absolutně můj styl a jenom mě mrzí, že teď bych v tom doslova umrzla. Ale zase se můžu doma zachumlat s kafem a koukat z okna na to Frozen sněžné království a sledovat videa, žejo.
K.

14 komentářů:

  1. Outfit sa mi páči, je veľmi jednoduchý :) aj ja bývam niekedy zasnívaná :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit :)
    Ja tiež často snívam ale nenazvala by som to chybou. Snívanie ma drží pri zemi, pretože keby som nesnívala, asi by som nenávidela celý svet.

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky neustále nad vším přemýšlím a kolikrát jsem si už říkala, že by bylo lepší tolik nad tím vším nepřemýšlet, ale.. nejde to zastavit, je to prostě součást mě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti to sluší! Miluji černou barvu ♥
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi ti to pristane ! Krásny outfit :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit :D Jojo, Taky občas přemýšlím, až to není hezký :D Tak přeji, ať se ti podaří vyplnit předsevzetí :D
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky by som skúsila nafotiť trochu svetlejšie, aby som si mohla lepšie prezrieť tvoj najobľúbenejší outfit. Takto je ho strašne ťažko vidieť, keďže splýva s tmavým pozadím. Všimla som si akurát tak to, že si prirodzene pekná holka. Vzájomné sledovanie? ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som taktiež nesmierne zamyslená osoba a taktiež rada pozorujem osoby okolo mňa a rozmýšľam, aký je ich život? Aký by mohol byť ten môj keby... Už som počula viacerých ľudí, ktorí mi vraveli, že mám menej myslieť vo všetkých ohľadoch a všetko bude v poriadku, ale ja si nedám povedať a jednoducho taká som, moja povaha nepustí a ja budem stále zbytočne veľmi nad všetkým premýšľať. Inak ten tvoj outfit sa mi veľmi páči ♥ Si krásna a ten západ slnka tomu dodal skvelé osvetlenie!

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký outfit! Taky často přemýšlím, ale spíš koukám v tramvaji z okna :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. nice dear
    http://fai-heart.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, černou můžu :)

    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat