11. 1. 2016

My inner artist

Už delší dobu (aby ne, když už je to pár měsíců!) jsem vám chtěla ukázat tyhle fotografie. V létě jsem si našla soutěž, kam jsem se rozhodla poslat svoje fotky. Přece se taky někdy musím trošku hecnout, ne? Na podzim jsem byla na vyhlášení v Praze a odjela jako finalistka! To ale není to hlavní, téma bylo Příběh umění a tak jsem vám chtěla ukázat, co mě napadlo, jak to vidím já a jak vypadají moje výtvory s foťákem, když zrovna nefotím na blog.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Fotky jsem posílala jen tři, ale během focení jich vzniklo mnohem víc a tak vám ukážu souhrn mých nejoblíbenějších. Tímhle taky děkuju své kamarádce Viki, která mi sloužila jako modelka! :) Její instagram -> tady.













Omlouvám se, že jsou fotky menší než normálně, ale vzhledem k tomu, že velká většina z fotek je focena na výšku, byly fotky moc roztáhlé a tak jsem to radši neriskovala a dala to všechno takhle. 

Rozhodně napište, co si myslíte a taky, jak zvládáte školu a žádné prázdniny!
K.

14 komentářů:

  1. Waw tak to sa ani nedivím že si bola finalistka pretože tie fotky sú neskutočne krásne!! Veľmi sa mi páči aj tá téma a Ko si ju poňala :) mne téma veľmi blízka :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou nádherné, mají parádní atmosféru :).
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky! I ta se třpytkama je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky! Které jsi tam posílala?:-) Moc se mi líbí ta s tou zdí:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Posílala jsem tam tu poslední, šestou a pak jednu, co tady není, ale je podobná té první :)

      Vymazat
  5. Ten starej foťák JE!

    Fotky jsou to podařený :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalý fotky :) ! Můžu se tě zeptat čím fotíš :) ?

    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím na už celkem starší zrcadlovku EOS 10D Canon s objektivem 28-135mm, sice není nejnovější model, ale fotí podle mě dost dobře (zvlášť kvůli tomu objektivu) a tajně se jmenuje Con! :)

      Vymazat
  7. Nemám slov - prekrásne fotky ♥ Tie s farbou sú nádherné!
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  8. Wauu !! tie fotky sú nádherné ! máš talent :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, líbí se mi ta fotka s tou knížkou, třpytkama a jak po sobě Viki kreslí, jsi šikovná :)

    Zvu tě a tvoje čtenáře na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Fajn fotky, nejvíc se mi líbí ta druhá :)

    OdpovědětVymazat