16. 1. 2016

Things I love

Málo času, moc školy. A za tu dobu strávenou učením a úkoly se mi samozřejmě nahromadila spousta věcí, které potřebuji a hlavně chci udělat (protože těch nechtěných povinností jsem měla poslední dobou dost). Číst, koukat se na videa, psát dlouhé wishlisty  nebo jenom tak sedět zachumlaná pod dekou a pít čaj. Naštěstí se mi z minulého roku nakupilo dost knížek, deníčků a čajů, takže uskutečnit moje plány není nic obtížného.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Stopařova průvodce galaxií jsem si chtěla přečíst už hodně dlouho a na Vánoce jsem dostala všechny knížky v jedné, takže si moje nadšení dokážete nejspíš představit. Druhá knížka je plná fotek, zajímavostí a citátů o Londýně. Když nemůžu já do Londýna, Londýn musí za mnou.


Mám doma opravdu hodně nejrůznějších zápisníků a bloků, ale tenhle je můj nejoblíbenější. Je prostě dokonalý ze všech stran. A co je k němu lepšího než sada tužek?


Ano, i já se přidávám k lidem, kteří vlastní EOS. Krém na ruce voní naprosto nepřekonatelně a o parfému Sí bych mohla napsat celý jeden článek.


Miluju všechny možné čaje a nedokážu si představit nic lepšího než večer s horkým EarlGrey. Takže takováto krabička je pro mě jako dar z nebe.


Při poslední návštěvě IKEA jsem si pořídila tyhle světýlka. Vypadají večer naprosto nádherně. Jen si je na noc musím zhasínat, protože svítí skoro víc než normální světlo.

Jaké věci/produkty/knížky jste si oblíbili vy? Máte taky spoustu věcí do školy/práce nebo si užíváte volna? 
T.

11 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Hej, posledný týždeň som nešla spať skôr ako o jednej ráno - v škole sme mali toho vážne veľa a obávam sa, že to bude pokračovať aj ten nadchádzajúci... Jedinou mojou útechou je to, že o pár dní už bude po klasifikácii :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Ta světýlka mám taky, visí mi na posteli za hlavou, a v noci jsou úplně dokonalá, vypadá to jako hvězdičky. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ta světýlka mám taky, visí mi na posteli za hlavou, a v noci jsou úplně dokonalá, vypadá to jako hvězdičky. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čaj vypadá skvěle:) určitě tak i chutná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá krabička je úžasná ! Takisto mám dosť školy a málo voľného času .. Krásne fotky ako vždy :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Ty světýlka jsou skvělý a mně se líbí i ten obraz! A místo sady tužek mám sadu pastelek :) už mi chybí jen antistresové omalovánky :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  7. Sprievodca sa mne nikdy nejako extra nepáčil :/ ale možno je to komplex z detstva, keď nás to v škole nútili čítať :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Na Vianoce som dostala antistresové omaľovánky. Popri hromade učenia je to fajn relax :D

    OdpovědětVymazat
  9. Musím si už pořídit nějaký EOS!! Já si v poslední době vypěstovala závislost na hodinkách a mega šále, které můj bratr říká koberec na krk:D

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle clanky jsou skvele. Vzdycky me neco zaujme a jdu si to sehnat :)

    OdpovědětVymazat