19. 1. 2016

Just huge mess

Nedávno jsem si uspořádávala a procházela všechny svoje fotky. Zabralo to skoro celý den. A (jak se dá u mě předpokládat) narazila jsem na dost zajímavé fotky. Tak jsem si řekla, že bych je klidně mohla hodit do jednoho článku a udělat jeden velký nepřehledný dlouhý random. Proč ne? Navíc sem určitě zařadím i nějaké naše nepovedené nebo staré fotky z focení outfitů, takže se aspoň zasmějete (objímáním se prý dá přivolat jaro, třeba to tak funguje i s usmíváním!) a poznáte naše opravdové já (takže tu divnější část z toho divného celku).

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Důvod proč prostě nejsme ty správný modelky.


Chci zase léto! A světlo, na focení! Prosím!


Ehm, tak nějak to dopadá, když máte celý den vlasy v drdolu. A máte moje vlasy. 


Tahle fotka je tak hrozně stará, až se mi chce brečet. Nebo že by to bylo tím, jak je ta fotka přiblblá?


Jedeme do Vídně na památky. První co mi ségra řekne: "Vyfoť mě s tím sushi!". Ano, sestřičko moje, vyfotím tě s obrázkem kusu syrové ryby uprostřed ulice, není problém.


Posedlost podzimem je mi prostě známá.


Když se díváte celé prázdniny na vloggery, a pak je začnete napodobovat...
(Andrew Lowe)


Nejlepší kamarádky se prostě poznají. 

Uf, tak tenhle článek jsem moc neodhadla, protože mi místo pár minut zabral přes hodinu. Nevadí, mě to hrozně baví, se dívat na to, co bylo. Hnedka se mi vždycky vybaví všechny ty vzpomínky. Máte to taky tak? A líbil se vám článek? 
K.
P.S. teď jsem si uvědomila, že ještě musím ty fotky popsat, ahah
P.P.S. jo a pokud chcete další část, tak vás nezklamu, pořád mám dost velkou zásobu!

13 komentářů:

  1. Krásne fotky :) A aj mne chíba leto a hlavne to už spomínané svetlo na fotenie. Teraz v zime je to katastrofa, včera som bola nútená fotiť na balkóne a aj tak fotky neboli dobré.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky! A určite sprav aj pokračovanie :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. hustokrutopřísažnědobrý!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne originálne fotky! ♥ Mám veľmi rada takéto osobnejšie články aj s "nepodarenými" fotkami. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, páči sa mi ako ste to spojili :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful pics :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. U čtení popisků jsem se pobavila asi nejvíc. :D ❤ A nejhezčí mi připadají ty detailní fotky, jsou jak umělecké..

    OdpovědětVymazat
  8. aj ja sa rada vraciam k starým fotkám a spomínam si, aké to vtedy bolo a čo som robila :) btw pekné fotky, momentky sú niekedy najlepšou spomienkou :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  9. Pri fotke so sushi som sa musela zasmiať :D :D Ale všetky obrázky sú perfektné ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  10. Ty letní fotky mě úplně zahřály! Už ať ten sníh zmizne...

    OdpovědětVymazat
  11. Prohrabování fotkama zbožňuju, ideální, jak prokrastinovat, člověk zavzpomíná na spoustu věcí.
    Fotky jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký článek a ty fotky jsou úžasné :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky a tie Nikes su skvelé! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat