24. 1. 2016

Dubaj Wishlist



Nevím, kam minulé dva týdny zmizely. Jako bych je ani neprožila. V podstatě jsem se jenom učila, jedla a občas spala (tak 4 hodiny denně). Tohle z člověka dokáže udělat škola a uzavírání známek. Naštěstí jsem většinu známek zvládla ukecat, takže jsem relativně spokojená (až na fyziku). Ale o škole vám tady vážně vypisovat nechci. Tento článek bude o mé blížící se cestě do Dubaje. Tuhle dovolenou jsem dostala od mamky k Vánocům a neskutečně se tam těším! A dneska bych vám chtěla ukázat pár věcí, které si tam chci koupit. Není toho málo, ale jsou to většinou věci, které u nás bývají předražené a nebo se tady dokonce ani nedají sehnat.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more




Jako první bych si chtěla pořídit nějaký černý baťůžek. Už dlouho žádný hezký nemůžu sehnat. Jako motivaci k šetření bych si chtěla koupit obal na iphone 6s. Sice mám teď ještě čtyřku, ale plánuju si našetřit a o letních prázdninách si 6s koupit.  Jelikož mi sluchátka vydrží tak měsíc, chtěla bych si konečně koupit nějaká kvalitní a tyhle od Happy Plugs jsou prý skvělá. Asi nejvíc si chci koupit nějaké nové tenisky a tyhle jsou perfektní! Naprosto jsem se zamilovala do roláků a určitě si nějaký plánuju koupit.

Určitě musím zajít do Bath and Body Works. Jejich svíčky a pěny do koupele naprosto zbožňuju! Ve Vánočním wishlistu jsem psala, že bych chtěla paletku Naked Basic od Urban Decay. Bohužel jsem si od Ježíška nedostala, takže si ji chci koupit teď v Dubaji. Další věcí, kterou už dlouho chci je rtěnka od Mac. Potom bych si chtěla koupit lak od Essie, nějaké body spreje od VS a tuhle krásnou Too Faced tvářenku.



Samozřejmě si chci koupit i nějaké to oblečení. Třeba tyhle rolákové šaty jsou naprosto dokonalé! Stejně tak jako tenhle béžový kabát nebo mikina od Pink. Taky by se mi docela hodila nějaká menší černá kabelka a nové boty na jaro. A potom tyhle papučky! Ve škole se musíme přezouvat (je to vážně otrava) a ty moje staré jsou už docela v rozkladu, takže nějaké nové už vážně potřebuju!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Už se do Dubaje neuvěřitelně těším a  beru si s sebou foťák, takže se můžete těšit na fotky. Užijte si ty dlouhé jednodenní prázdniny a poslední zbytky sněhu!


-B

8 komentářů:

  1. Do Dubaja? Záviť. Všetky veci sú prekrásne. Už teraz sa teším na haul z Dubaja, že čo sa ti tam podarilo nájsť. Uži si to tam :))

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist a dovolenku do Dubaja ti v dobrom závidím !:) určite by som tam chcela ísť :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Uižj si to v Dubaji :). Ve Wishlistu máš samé hezké věci, rtěnku od Macu bych si taky přála
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  4. Bath and Body Works je super! Štve mě, že to není dostupné u nás :/
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si Dubaj ^-^ jinak naprosto dokonalý wishlist ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  6. Uzasne veci ! Brala bych vsechno :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    FB Page

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, uži si to v Dubaji. :) Čakám veľa fotiek a dúfam, že sa ti podarí zohnať všetko, čo chceš. A tie papučky sú skvelé, aj ja by som také brala.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, Dubaj ♥
    A ty věcičky, pár bych si taky vybral :)

    OdpovědětVymazat