25. 10. 2015

Fall Random

Když si tak prohlížím fotky v tomto článku, napadá mě pouze jedno jediné slovo. Podzim. Je to tím, že tyhle fotky vystihují přesně to, co mám na podzimu ráda. Dýně, světýlka, jídlo, listí a hlavně celkovou atmosféru podzimu. Je zkrátka taková uklidňující. A to mi věřte, když odcházím odpoledne ze školy, potřebuji uklidnit opravdu pořádně. Ale tak to mají asi všichni. Žádná škola není lehká, záleží jenom na tom, kolik času jste ochotni učení obětovat. Myslím si, že se v tom začínám docela lepšit. Ale nebudu vám tady povídat o škole. Tenhle článek je hlavně o podzimu a o fotkách. Tak si obě věci pořádně užijte!  


Dýně, dýně, dýně. Všude jsou dýně.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Možná už víte, že mám doma tři chlupáče. A v tomto článku je můžete vidět všechny hezky pohromadě. Tohle je ten největší, Kvído.





 U nás v Brně je nově otevřená cupcakekárna. Je naprosto skvělá, cupcaky jsou výborné a ještě vám je dají to té nejroztomilejší krabičky!


Skvělé dýňové muffiny. Mám moc ráda různé koláče a jiné dobroty z dýně. Miluju třeba dýňovou polévku!


 Už jsem si pomalu začala připravovat výzdobu na zimu a Vánoce. A v té, jak všichni víme, nesmí chybět světýlka!



Uznávám že, že jsem dýněmi trošku posedlá, ale kdo by nebyl?


O víkendu jsme pořádaly halloweenskou přespávačku a točily jsme pro vás jedno speciální video. Už se těšíte, že? Můžu vám říct, že máte vážně na co!


Malá holčička, která se o téhle fotce, doufejme, nikdy nedozví (protože by mě mohla i zažalovat, jak jsem se dozvěděla ve škole) a náš nový pes - Pipa.


Já tak miluju podzimní rána!


 Minulý víkend jsem se byla podívat na Slavnosti dýní. Byla to sice akce spíš pro rodiny a děti, ale i tak jsem si to tam moc užila, nějaké dýně jsem si koupila a ochutnala jsem různé dýňové speciality.


Třeba tuhle dýňovou palačinku. Byla naprosto výborná!




Tenhle měsíc jsem docela hodně pekla. Třeba tuhle bábovku. Byla naprosto skvělá a navíc i docela zdravá (ten cukr na ni a všude kolem prosím ignorujte). 

Doufám, že se vám článek líbil a fotky ve vás navodily tu správnou podzimní atmosféru. Já si zatím podzim moc užívám a snažím se moc nestresovat se školou a tak. Je to sice někdy těžké, ale když je mi nejhůř, vlezu si do postele, obleču si teplý svetr a huňaté ponožky, zapálím si svíčky, vezmu si knížku a popíjím čaj. Dokonalost, ne?
B.

9 komentářů:

  1. Wau, ako vždy krásne fotky. Jesen milujem a halloween by som brala aj tu na Slovensku ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekne fotky.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. cožee-dýňová palačinka? *-* chci. (V té naší brněnské cupckakekárně jsem ještě nebyla, takže někdy musím omrknout, jestli tam mají nějaké zajímavé příchutě a druhy.)

    OdpovědětVymazat
  4. povedené fotky,podzimní atmosféru mám moc ráda :-)
    xx
    http://nathalidaisy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ta slavnost dýní, to muselo být super! :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  6. ,,Já tak miluji podzimní rána!´´ - moje slova. :-) Krásné fotky holky. ♥

    OdpovědětVymazat