22. 12. 2015

Christmas scent

Je spousta věcí, které dokáží navodit vánoční náladu. Tak např. filmy jako Sám doma, Grinch nebo Polární express, něco horkého k pití, světýlka nebo ten správný kousek oblečení (třeba svetr s vánočním vzorem, který postrádám). Ale to, co nejvíc navodí vánoční náladu mně (kromě hodiny, strávené hledáním vánočních obrázků na Weheartit) jsou nejrůznější vůně. Komu skořice, jablka a jehličí nepřipomenou Vánoce? Tento rok k těmto vůním přibylo pár nových, takže proč se o ně s vámi nepodělit. (Aneb jdu psát o voňavých věcech takže se připravte.)



http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Jako první prostě musím zmínit voňavku Sí od Armaniho, kterou jsem si přála už hrozně dlouho a na moje narozeniny se mi toto přání splnilo (děkuji mami). Z nějakého důvodu mi prostě přijde, že je tento parfém pro mě naprosto dokonalý.


Další voňavou věcičkou, kterou jsem dostala k narozeninám je tento krém na ruce. Nějlepší je, že vydrží vonět opravdu dlouho, i když pak chodím a pořád si čichám k rukám, což musí vypadat poněkud (hodně) divně.


Letos jsem dostala k narozeninám spoustu voňavých věcí (nevím co to má znamenat, ale budiž), od kamarádek to byly tři malinkatá mýdla a musím říct, že jsou dokonalá. Levandule, konopí (haha) a poslední se jmenuje Mýdlo královen. Jestli mě tohle nevystihuje, tak už nevím co.

Vůni knih miluju ze všeho nejvíc a vzhledem k tomu, že Vánoce jsou čas dárků=nových knih, musím tuto vůni samozřejmě zmínit.


Svíčky. Co dodat. Vážně, já můžu k Vánocům dostat svíčky a knížky a budu spokojená.

Jaké vůně máte spojené s tímto obdobím vy? Dostali jste/přejete si nějaký voňavý dárek? Jaký je váš nejoblíbenější parfém?
Jestli jste ještě neviděli naše vánoční video, tak se na něj můžete podívat tady.
T. 

5 komentářů:

  1. Já mám na Vánoce oblíbené vosky a svíčky od Yankee Candle, většinou skořicové nebo vánoční, miluju jak provoní celý byt:) pak samozřejmě oblíbený parfém, ten můj vánoční je asi BlackXS od Paco Rabbane a taky Dior:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie mydlá vyzerajú skvele. :) Ja milujem vône jablka a škorice na Vianoce.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  3. U voňavky Sí mám úplně ten stejný pocit, pro mě úplně dokonalá! ♥ ..jen mi je líto se s ní vonět, šetřím si ji na zvláštní příležitost :)A vůně knih? ..jedna z nejkrásnějších vůní světa! :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Sí voní úplně nádherně, zrovna ho mám na svém wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sí voní úplně nádherně, zrovna ho mám na svém wishlistu :)

    OdpovědětVymazat