27. 3. 2016

Something new

Jaro pro mě vždy představovalo nový začátek nebo alespoň změnu. Snad víc než nový rok. Nevím, co za změny si vůbec představuju, ale s jarem ke mně přichází motivace a většinou i lepší nálada. Prostě mám pocit, že bych měla začít něco dělat a nesedět celý den zahrabaná pod dekou (ne že bych se tímto pocitem řídila na 100%). Řekněme, že už se cítím víc jako lidská bytost než jako burrito. (Můžu vás ale uklidnit, že na spotřebu kávy to nemá žádný dopad.) No a dneska se zmíním o pár věcech, které do mého života přibyly během posledního měsíce. Takový New In/Month Favourite článek.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Mým nějvětším přírůstkem je nový mobil. Po asi dvou měsících, kdy jsem měla mobil bez wi-fi (cítíte mou bolest?) jsem se propracovala k tomu abych si vybrala tenhle (Huawei P8 Lite). Zatím jsem naprosto spokojená, a mám co dělat, abych na něm nebyla nonstop (*ironicky* hrozně se mi to daří). A sluneční brýle jsem si pořídila asi před týdnem. Bála jsem se, že se kě mně nehodí, ale docela mi i sluší takže mám další důvod být happy.


Mám vlastní konvičku na čaj (z IKEA jak jinak)! Yaay. Ani jsem nevěděla, jak moc jsem něco takového potřebovala. Konečně nemusím každou chvíli běžet dolů pro další várku čaje. Knížku mám sice z knihovny a ještě jsem jí nedočetla, ale zatím mě baví a nemůžu se dočkat jak skončí.


Včera jsem přemluvila mamku, aby mě ostříhala (nechtělo se mi ke kadeřnici), protože jsem začínala mít těch vlasů už dost a teď mám o dost lepší pocit. Já prostě nikdy nebudu mít dlouhé vlasy.


Bety mi z Dubaje dovezla tento náhrdelník a i když je poměrně jednoduchý, hrozně jsem si ho zamilovala. Navíc jsem si podobný už dlouho přála a hodí se snad ke všemu.


Asi po půl roce jsem se konečně přinutila vyrobit si pokladničku (lépe řečeno upravit skleničku od bonbonů). Dávám si tam peníze, které si šetřím na cestování, různé akce, jako třeba koncerty a tak. (Na štření peněz musím zapracovat tak nějak celkově... ehm)

Co jste si za poslední dobu pořídili vy? Máte taky rádi jaro? Co je na vašem wishlistu?
T.

13 komentářů:

  1. Ty máš vždycky tak nádherné fotky, u spousty blogerů (včetně tebe) mi je líto, že se s nimi neznám osobně. Podle mě blog dokáže o člověku hodně vypovědět, jaký je to člověk. A tvoje články, to jak píšeš a jak fotíš naprosto zbožňuji a mohla tvoje články pořád! A pokaždé se těším na další :)

    Taky by se mi hodila konvička na čaj, ta tvoje je skvělá, ale musím říct, že se mi ty bílé porcelánové o trošku více.
    Máš nádherné vlasy! Já měla dlouhé vlasy a nedávno jsem se byla ostříhat, protože už jsem je docela dost zničené a teď si říkám, že bych to mohla ještě o něco zkrátit :)
    Taky mám skleničku, kam si dávám peníze, akorát nešetřím na žádnou určitou věc, takže ty peníze se tam nějak hromadí, ale vůbec mi to nevadí :3 Držím palce s šetřením :3

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tvém blogu poprvé ale už jsem se zamilovala do tvým článků! :) Já si momentálně šetřím na nový foťák- plánuju v létě hodně cestovat a chci mít všechny vzpomínky a zážitky kvalitně zdokumentované :) Nedávno jsem si pořídila podobné, ne-li úplně stejné sluneční brýle. Děkuji moc sluníčko, že jsi dneska tak krásně svítilo a já je mohla vyzkoušet! :D
    Užij si zbytek Velikonoc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pozitivně laděný článek! :) Stejně jako ty asi nikdy nebudu mít dlouhé vlasy, teď mám vlasy cca po ramena a nejradši bych vzala do ruky nůžky a ostříhala si je.. :D Achjo, a to jsem vždycky chtěla dlouhé vlasy :D Náhrdelník je krásný, úplně se k tobě hodí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. super článek, s jarem to mám stejně:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. jaro je vždycky začátek něčeho nového a proto ho miluju :)
    love the spring

    OdpovědětVymazat
  6. Ta pokladnicka je sikovna! A ides setrit na super veci :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  7. Neopouštěj mě! Top knížka, já ale bohužel nejprve viděla film a číst po té knihu bylo opravdu náročné :(.
    K.

    www.inkpotstories.com

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné fotečky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký článek. Také miluju jaro! Ta pokladnička je milá, šikulka!
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Mám úplně stejný Huawei akorát v bílé barvě a mám to s tou (ne)závislostí úplně stejně:D A ten foťák je prostě taky parádní!

    NATYSPACE

    OdpovědětVymazat
  11. Ten nahrdelnik je krasny ;) Ja si poridila zas tento http://www.beyou.cz/bizu/nahrdelniky/nahrdelnik-aeja-barevny.html?cur=0 a z ceska :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych chtela na Amazing tour is not on fire :]. Hezky clanek.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krasny nahrdelnik. Ja jsem na ne ulitla strasne :-D ja si kupuju kazdy mesic jeden. Ted muj nejnovejsi ulovek je tento http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nahrdelniky/nahrdelnik-a-heunis-mood-for-love-ml-1-09.html co na nej rikate? Martina

    OdpovědětVymazat