24. 3. 2016

What I love

Naposledy jsem vám psala, co všechno je nového. Teď se s vámi zase pro změnu podělím o to, co mi dělá radost. Nazvala bych to favourites za měsíc ten a ten. Problém je v tom, že pomalu ztrácím přehled v tom, co je za den. Za měsíc. Nechcete mi někdo vysvětlit, jak je možné, že jsem si ještě včera stěžovala na to, že mám před sebou únor, který prostě nesnáším a těším se na jaro, které nás uvítá v březnu? A teď tu sedím, pomalu konec března a jaro nikde.
A já prostě nevím, kam ty dny šly.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Hned první fotka vlastně souvisí i s blogem. Uvědomila jsem si, kolik knížek mám od youtuberů/blogerů a v poslední době v nich často listovala. Vím, že všechny už tu alespoň jednou byly, ale myslím si, že si zaslouží ještě trochu víc pozornosti. Taky to souvisí s tím, že jsem si snad poprvé prošla odběry a přestala sledovat tak přes padesát youtuberů. Což možná nezní jako moc hezká věc, ale přišlo mi, že už potom sleduju videa jenom proto, že je mám v odběrech. A zabíjím tím čas. Jestli mě chápete.


Další na řadě jsou tyhle klasické bílé tenisky. Mám je koupené na soutěž (kde jsme se mimochodem umístili třetí a už začínáme trénovat na Moravu!) a upřímně jsem si je zamilovala. Mě prostě hrozně baví jednoduchost, že bych vážně nejraději nosila jen tři barvy! A navíc se hodí na to jaro. Tedy až konečně přijde.


Tuhle úžasnou voňavku mi dovezla Bety z Dubaje a já ji nemůžu dát z ruky. Voní nádherně a navíc se vleze akorát tak do tašky.


Malé roztomilé věci jsou moje slabost. Proto jsem si taky zamilovala tyhle úžasné ponožky, které jsou také dárek.  Ale tentokrát už od Vánoc! Miluju, jak vypadají, když si je vezmu ke kotníčkovým botám. A ano, znovu můžete vidět tu pestrobarevnost, která se v mém šatníku vyskytuje!


A poslední věc, která už tu tak trochu byla. Ale znovu - já když jsem něčím posedlá, tak se toho jen tak nezbavím, což znamená, že vy taky ne. Tenhle hrneček se mnou přišel minulý týden domů a už nikdy ode mě neodejde! 

A co máte v seznamu oblíbených věcí vy? Jo a užívejte prázdniny, hodně kafe, spánku a tak, znáte to!
K.

17 komentářů:

  1. krásný článek jako vždy:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý oblubenci :) biele tenisky sú stále top :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny článok a aj ja mam veľmi rada roztomilé drobnosti, tešim sa z nich ako malá :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já zatim nějak nepochopila ten boom okolo youtuberů. Nesleduju vůbec nikoho, nebaví mě to. Sem tam si pustím něčí video, abych se přesvědčila, že mě to pořád nebaví :D .. Přijde mi, že jsou to všichni falešný lidi, nebo né falešný, ale že si na něco hrajou..
    Každopádně ty boty jsou skvělý a stejný hrneček mám doma :) jen ho mám vyhrazený čistě jen na horkou čokoládu :D
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný článok ! Takéto mám najradšej ♥ Knižku od bloggerov mám jednu - Girl online a chcela by som si kúpiť pokračovanie :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Och jak jí miluju svoje bílé Convversky! Jsem tak strašně ráda, že už je mohu nosit ♥ A kafe... To je kapitola sama o sobě... Jediná věc co mě drží při vědomi minimálně do deseti hodin a potom si musím ve škole dojít do automatu pro další dávku :D

    NATYSPACE

    OdpovědětVymazat
  8. Ty ponožtičky jsou rozkošné! A bílé Conversky bych taky ráda vlastnila, mám zatím jen černé hightopy :)
    Dazzlicious | GIVEAWAY o čistící kartáček Braun

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem si myslela, že bude chybět fotka kafe :D Jinak se musím přiznat, že jsem na tom hodně podobně jako ty.. taky mám velký problém určit, jaký je měsíc/týdne/den :D ..všechno teď nějak moc letí.. Možná i proto jsem stejně jako ty protřídila svoje odběry na youtube, teď mi naskočí denne tak dv nový videa a je to skvělý, ušetřím spoustu času a sleduju jen to, co opravdu chci :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Girl online mám v plánu si kupovat, jsem na to zvědavá :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Snad nás jaro přivítá alespoň začátkem dubna. :) Nechci ani vědět, kolik hodin týdně zabiju koukáním na Yotube..měla bych si ty odběry krapet promazat a koukat jen na ty, co mě opravdu baví. :) Knížku od A Cup of Style si se ségrou plánujeme koupit už hrozně dlouho, ale čím dýl to odkládáme, tím dýl se nám do ní nechce invetovat, i když zrovna holky strašně ráda sleduju a těším se na každý jejich video. :)
    Ten hrníček je krásný, miluju jednoduchý průhledný hrnky. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Bílé coversky jsou moje number one už nějaký ten rok. Miluju je a jsou to ty nejlepší boty, co kdy kdo vymyslel :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  13. Biele tenisky sú skvelé, úplne chápem, prečo ich máš v tomto zozname. Avšak ja preferujem v poslednej dobe skôr čierne, pretože nie je deň, kedy ich nezašpiním, nesadne na nich oranžový prach, nestúpim do blata... Proste, čím som staršia, tým je to so mnou horšie. :D
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat