20. 3. 2016

March New In

Jak už jste možná pochopili, nakupování mě vážně baví. Hodně. Někdo by možná řekl, že až moc. Ale já k tomu většinou mám dobrý důvod. Třeba tento měsíc toho byl dokonalým příkladem. Musela jsem si nakoupit věci na mou výpravu do Itálie, kam jedu ani ne za dva týdny se školou. Jelikož tam jdeme s našimi lehce zvláštními (divnými) profesory, bude to docela zážitek, který doufám ve zdraví přežiju.  Ale o tom až jindy. Dneska vám chci ukázat pár věcí, které jsem si na tuhle výpravu koupila. 

Ani nevíte jak velkou mám z těchto bot radost. Hrozně dlouho jsem chtěla nějaké podobné tenisky a tenhle víkend jsem je konečně našla ve Foot Lockeru. A ani nebyly tak drahé, jak jsem čekala. Když má totiž někdo (já) pidi nohu, muže si je koupit v dětským a tam byly o 1000 levnější!!
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Konečně jsem si koupila sukulent. Je z Ikea a vypadá strašně Tumblr! Jenom doufám, že se o něj dokážu postarat a nezvadne. 

Tuhle sadu z Manufaktury jsem dostala z narozeninám. Naprosto jsem se do zamilovala to té vůně. Voní přesně jako malinovka a tu já miluju!

I když to tam možná nevypadá, tohle je sukně. Koupila jsem si ji nedávno v HandM a hrozně se mi na ní líbí ty proužky. Myslím si, že na léto bude vážně skvělá.

Jak možná někteří víte, měla jsem nedávno narozeniny a dostala jsem spoustu dárku. Jako třeba tenhle krásný cestovatelský deníček nebo třeba naprosto dokonalou a mě vystihující kosmetickou kabelku. Potom taky tenhle německý Vogue (docela by mě zajímalo, jak si ho přečtu, protože moje němčina je...jak bych to řekla...no, není zase tak skvělá). Potom jsem si v HandM koupila tyhle ponožky. Hrozně se mi líbili, protože mají na konci takovou malou krajku.

Už hrozně dlouho jsem nebyla v Ikei, takže jsem se tam minulý týden rozhodla jet. Bylo tam sice šíleně moc lidí, ale i tak jsem si pár věcí odvezla. Koupila jsem si tam tuhle silikonovou formu na pečení, takže mě to snad donutí konečně něco zase upéct. Jelikož se blíží jaro a Velikonoce, koupila jsem si v Nanu Nanna tyhle dva králíčky. 

Už mi začínala docházet báze od Benefitu, takže jsem musela navštívit Sephoru. Tam jsem si koupila ještě štěteček na obočí a na rty. V Douglasu jsem si koupila pudr (který, mi samozřejmě paní prodavačka vybrala moc tmavý a oranžový). Potom taky rozjasňovač/tvářenku a sadu na obočí od Bobbi Brown.

Hrozně dlouho jsem sháněla nějaké boty na jaro, ale nikde jsem nemohla nic najít. Až nakonec v HandM se mi zalíbily tyhle krajkované polobotky. A navíc stály jenom 300!

Doufám, že se vám článek líbil. Jak už jsem psala, za dva týdny jedu se školou do Itálie, takže se určitě můžete těšit na fotky. Po tomhle výletu zvládnu už asi úplně všechno, protože budeme spát první dva dny v autobuse a polezeme na Vesuv. Trochu se obávám, že tím to dobrodružství teprve začíná...

B.

14 komentářů:

  1. Takové rozkošné věci! Hlavně ta taštička a sukulent je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci jsi si koupila/dostala :)
    Užij si výlet do Itálie, neboj, uvidíš, že to nakonec zvládneš a bude se ti tam líbit :) Těším se na články o ní! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou úžasný, takový nějaký potřebuju :))
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé kúsky! Hlavne sukňa z H&Mka ma zaujala na prvý pohľad (hneď som vedela, že je to sukňa) a aj zajačikovia vyzerajú dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sukulent má krásný "květináček" :D :)
    Moc pěkné věci :)

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý New In článok :) veľmi sa mi páčia Nike ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. oboje boty se mi moc líbí :) a rostlinku jsem si teď také koupila, jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží.

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že jsi pokoupila samé krásné věci :-), nakupování mám také jako takový druh relaxu :-D!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Jejo krásne veci! :) Hlavne tie doplnky do bytu a taktiež kozmetika :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně na tyhle Nike jsem také koukala, já mam ovšem mega nohu a neměli na mě velikost :( :D

    Michaelatravels

    OdpovědětVymazat
  11. Super přírůstky, manufakturu miluji! Malinu mám také!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty botky jsou krásný :) !

    Míša - runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné věci:) Roshe runy mám také, ale trošku jiné:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat