17. 3. 2016

Style goals: colors

Každý máme svůj styl, nějaké drobnosti, které jsou typické jen pro nás. Občas se ale oblečení v našich šatnících úplně neshoduje s našimi představami. Něco chybí, něco se nám už nelíbí a jako obvykle nemáme co na sebe. Prostě každý máme svůj vysněný styl. A dneska vám přiblížím ten můj. Hlavně podle toho, jaké barvy se u mě vyskytují nejvíc.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Poslední dobou nosím čím dál tím víc šedou. Prostě se mi hrozně líbí například šedé svetry a černé džíny. Tady samozřejmě nastává první problém: nemám žádné černé kalhoty a i když už si asi měsíc říkám, že si je musím pořídit, pořád se nic nezměnilo. Koneckonců to bych to nebyla já.

 Vidíte? Překonala jsem se a dala černou až jako druhou a ne hned na první místo. Jste na mě hrdí?
Prostě cokoli, co je dostatečně tmavé se na mém wishlistu musí objevit. Myslím, že už je na to i zákon.

 Hrozně ujíždím na tomto odstínu zelené. Bundy, tričko, svetr, kalhoty... Pro mě nezbytnost. Jeden z hlavních důvodů, proč se tolik těším na jaro je, že mám v téhle barvě bundu a už se nemůžu dočkat, až si jí zase obléknu.

Modrá je celkově moje nejoblíbenější barva, takže jí nutně musím zařadit do seznamu. Cítím se v ní pohodlně a tak nějak mi přijde, že se ke mně hodí. (Dává to smysl?)

Jak je to u vás? Jakou barvu nemůžete postrádat a co je zrovna na vašem wishlistu? Taky se už nemůžete dočkat jara?
T.

13 komentářů:

  1. Tiež milujem kombináciu sivej a čiernej. A presne tak ani ja nemám čierne džíny. A modrá je tiež skvelá, v tmavých farbách sa celkovo cítim najlepšie. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá, že máme asi úplně stejný styl. Černé kalhoty jsem taky jednu dobu neměla, ale pak jsem se dokopola ke koupi a teď nechápu, jak jsem bez nich mohla žít, protože se hned staly věcí, kterou nosím nejvíc, protože se nim hodí naprosto všechno :D. O khaki barvě ani nemluvím, protože zbožňuju army styl a tuhle barvu bych klidně nosla každý den :D. A modrá v mém šatníku asi celkově převládá, takže k té není co dodat (^▽^)
    Catamount

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem zavisla na cerne a sede. Obcas se snazim svuj satnik ozvlastnit o dalsi barvy, ale drzim se vetsinou zkratka :D

    xxx

    CITC FASHION BLOG
    → Join the Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, nádherné kousky, nádherný styl! ♥ Já jsem milovnice černé, šedé a poslední dobou i tmavě modré. Nedávno jsem si koupila dokonalý svetr právě v této barvě a jsem sama moc překvapená, jak jsem si tu barvu hned zamilovala :) Jinak na mém wishlistě jsou právě teď také černá kalhoty a černé Conversky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. D.O.K.O.N.A.L.O.S.T.!!!!!! Mohla by si nafotit nějaké outfity? myslím, že by se nám to líbilo. Máš vskutku krásný styl. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je presne môj štýl ! :) krásne outfity :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně ty samé barvy jako já ♥ Také mám takový kabátek na jaro v té khaki barvě a strašně moc se na něj těším! Občas si říkám, že bych si mohla koupit něco barevnějšího, ale stejně vždycky skončím u šedé nebo černé:-D Teď jsem si objednávala čtvery tenisky no a jak myslíš, že to dopadlo? Dvoje byly šedivý, jedny bílý a jedny bílo černý.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem tak ráda, že nejsem jediná, který má v šatníku maximálně 5 barev:D Ale prostě s tím nic nenaděláš... Když se v tom cítíš dobře a sama sebou, tak si prostě nekoupíš nenonový triko, no nemám pravdu? Musím si ale pořídit riflovou košili a šedý svetřík, to jsou nedostatky v mém šatníku...

    OdpovědětVymazat
  9. Nejraději mám asi černou a bílou. Kombinace černé a šedé mám taky moc ráda a hlavně jsou to univerzální barvy, takže si k nim můžeš vzít cokoli a vždyxky to bude vypadat dobře :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  10. Všetky farby, ktoré si spomenula, sa u mňa v šatníku nachádzajú. U mňa je však ešte favoritom bordová a hnedá :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek a úžasné koláže! Na modré taky ujíždím, je to taková moje druhá černá:D:)

    Natálie

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý článek, já mám nejradši bílou, šedou a černou, ráda se držím classy stylu, ale ripped jeans bych si neodpustila! Jinak na mém wishlistu jsou úzké černé džíny a nějaký bomber:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky! Si neskutočná inšpirácia pre každú z nás! :)

    sydneysleek

    OdpovědětVymazat