12. 5. 2016

Collective spring wishlist

Jakmile vykoukne sluníčko, přichází lepší nálada. A chuť jít něco dělat. Například běhat, číst si na balkóně nebo... jít nakupovat! Jak jinak. Ani nevíme proč, ale na jaře jde to chození po obchoďácích prostě líp. Jestli je to tím, že po dlouhé zimě potřebujeme trošku obnovit šatník nebo máme prostě chuť na změnu? Možná...
A nebo je to jenom výmluva pro to, konečně si ukořistit svůj vysněný kousek?
Hm.


Vidíte jak moc tento wishlist hraje všemi barvami? Ani jarní nálada mě nedonutí vzdát se černé a šedé. Proužkované tričko je základ, který mi v šatníku chybí, což bych měla co nejdřív napravit. Navíc jsem zjistila, že mám jen dvoje kraťasy na léto, takže mám taky co dohánět. A skoro na všech tričkách mám nějaký nápis (což by u mě nikdo nečekal), proto se musím poohlédnout po něčem jednodušším, ale výrazným a tohle tričko je prostě dokonalé. Sice začíná být venku teplo, ale večery jsou pořád chladné a co víc si přát, než nějakou fluffy mikinu, do které se můžete zachumlat? (Zvlášť, když je na ní Totoro.)


Nebudu komentovat, že jsme si všechny tři (i Bety, jak za chvíli uvidíte) našly nějakým způsobem stejné pruhované tričko. Ale co dodat, je to prostě klasika a jde vidět, že nám všem chybí. A to bych podle mě mohla říct i o bomberu. Určitě jste si všimli, že poslední dobou se objevují čím dál víc. U mě vyhrála tahle krásná (jarní?) barva. Šaty nosím hodně ráda, takže jich mám také nejspíš dost. Ale to nevadí, protože do těchhle jsem se úplně zamilovala. A kimono? To už chci od té doby, co jsem poprvé objevila we♥it! Takže za to mě taky nemůžete vinit.



Poslední dobou se mi docela začaly líbit proužky, ale doma snad nic s proužky nemám, takže bych to chtěla napravit. A i když vím, že se blíží léto, docela by se mi nějaký takový svetr/cardigan (bože, jak já to slovo nesnáším!) hodil. A jak už psala K, opravdu bych tohle proužkované tričko potřebovala. Hrozně jsem si oblíbila t-shirt dress a na těchto se mi líbí průstřihy nahoře. Přijdou mi skvělé třeba s koženou nebo džínovou bundou.
Potom by se mi taky hodily nějaké nové štětce. Hlavně na konturování. Vím, že to už dělají asi všichni, ale já jsem se k tomu ještě neodvážila a hlavně na to nemám právě ty správné štětce. A nechci si kupovat nějaké drahé, když bych je možná potom stejně nepoužívala.

Tak snad jste si vzali nějakou inspiraci (hlavně z těch veselých jarních pastelových barev, haha...!) a třeba vás taky napadlo, co by vám váš šatník zase o něco vylepšilo. Pokud ano, určitě nám to napište!

B, K, a T

12 komentářů:

  1. Taky bych potřebovala nějaké tričko s nápisem, v poslední době si totiž kupuju převážně basic kousky, takže bych to potřebovala něčím oživit. Pěkný článek :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Pruhované trička či vrchní kousky vlastním, ale toto basic mi chybí a též bych chtěla napravit. Nejvíce mě však zaujaly ty hnědé šaty....ty jsou naprosto dokonalé, ještě na ně mít postavu :)
    -Eva
    Rainbow journeys

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek, miluji proužkované věci. Mám doma milion crop topů a triček pruhovaných, až se mi lidi diví občas, že to jsou stejné věci, jenže už nevidí že na jednom tričku jsou slabší proužky a že u jednoho jsou černé a u druhého tmavě modré:-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Prúžkované tričko chýba aj mne, nie ste jediné. Je to klasika - presne ako píšeš. Pekný článok, krásny výber vecí - brala by som všetky!
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  5. Prúžky sú nadčasová klasika :) mala by som si nejaké zaobstarať aj ja :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Prúžky a highwaisted sú naj ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny wishlist! :)
    partofnciol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. já tedy ráda nakupuju pořád, nejen na jaře :)
    super výběr.
    red & black outfit

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý wishlist ! Už viem, čo mám nové kúpiť ! :)
    SHE IN GIVEAWAY ! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Abych pravdu řekla, tak já konturování ještě ani nezkoušela. Jako viděla jsem, jak se to dělá, je toho plno všude, ale nějak jsem tomu nepřišla na chuť :D. Jinak krásné kousky! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju proužky a podobné kraťasy z prvního výběru jsem si loni udělala ze starých džín :)
    K.
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat