8. 5. 2016

My monthly random

Už je to tu zase, jeden měsíc za námi a další nás naopak trpělivě čeká. Čím dál víc se těším na léto, není den, kdy bych (hlavně ve škole) nepřemýšlela nad tím, jaké bude a co přinese. Ale na to si musím ještě počkat a zatím si užít to, co nám přineslo jaro. To znamená vážit si každého hezkého počasí, času venku a jídla spořádaného na balkóně! Ano, právě jsem vám shrnula, co asi všechno uvidíte v tomhle článku. Tak si koukejte najít inspiraci a snažte se myslet na to, že těžká období jsou vždy jen dočasná a stejně nakonec vykoukne to usměvavé sluníčko.
A v ruce ponese hrnek s kafem.
Haha.


Přesně po roce jsem se konečně rozhodla udělat scones. A to podle domácího receptu od mojí hostitelky z Anglie!
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


S B jsme se byly podívat na akci D.A.F.F.F. (pro Brňáky, kdyby náhodou znali), kde bylo spoustu stánků, jak s oblečením a designem, tak i s něčím k zakousnutí (hádejte, co jsme si vybraly my...).


A mě stejně nikdy neomrzí se jen tak procházet ulicemi Brna a poznávat znovu to, co už tak dobře znám... 


Jak jsem slibovala, tak jsem udělala - pečení je teď zase moje častější činnost. Tentokrát máslové sušenky, přímo dokonalé.


Konečně mám zase trochu čas na čtení a tohle mi připadá jako skvělá příprava na léto!


Dneska jsme se s mámou vypravily na kavárenské dobrodružství do Olomouce, a tak budou následovat hlavně fotky z tohohle kouzelného města.


Hned po příjezdu jsme zamířily do kavárny 21 Rock'n'Roll Cafe, která vypadá přesně tak, jak byste si ji podle názvu představovali.


A takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Malé uličky, vysoké úzké domy a kavárny na každém kroku si mě prostě získaly. Oficiálně miluju tohle město!



To by bylo pro tenhle random vše. Snad vám nevadí, že velká většina fotek byla právě z našeho výletu, ale myslím, že není důvod, protože neznám člověka, co by se do takových uliček a kaváren nezamiloval! Hodně štěstí do dalšího týdne, pamatujte, že pondělí je taky jenom den!
K.

4 komentáře:

  1. Krásne fotky milujem tieto články !! A brala by som recept na scones ! :) ešte som ich neskúšala a ani nikdy nejedla, no veľmi by som chcela :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) Nevim, zda je ta knizka spojena s filmem Dobry rocnik, ale ten film ja uplne miluju! Pokud si ho nevidela, urcite se koukni. :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek :) Olomouc vypadá jako opravdu kouzelné město, doufám, že se mi poštěstí ho někdy v budoucnu navštívit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :)
    Také bych ráda recept na ty scones :) jednou už jsem nějaké pekla, ale vypadaly úplně jinak, podle těch tvých...

    OdpovědětVymazat