22. 5. 2016

Saturday Mornings.

Miluju sobotní rána. Je to moje neoblíbenější část týdne. Sobota je vlastně jediný den, kdy mám opravdu volno, protože v neděli se většinou musím učit. A proto si sobotu snažím pořádně užít a dělat věci, které mám ráda a baví mě. Ať už je to vaření nebo jenom bezduché koukání na blbosti v televizi (to mě často baví ze všeho nejvíc). Ale většinou ve mně sobota vyvolává chuť být produktivní a něco dělat. Každý týdně dělám v podstatě to stejné. Mám takové svoje rituály a ty se vám dneska chystám prozradit.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

V sobotu se snažím vstávat brzo. Nesnáším dny, kdy zaspím a vstanu pozdě. Nic pak nestíhám a tím pádem mám špatnou náladu. Takže vstávám tak okolo půl sedmé a pak se ještě půl hodiny válím a koukám na Youtube, Instagram (udělám si reklamu, můj instagram: infinitybeth03) nebo na Snapchat. Potom se vyhrabu z postele, vyčistím si zuby a můžu začít svůj den!



Okolo osmé jedu s rodiči na trh nakoupit zeleninu, ovoce a tak. My jezdíme na Zelňák (ti z Brna ví) a mám to tam hrozně ráda. Pamatuju si, že jsme tam chodili, když jsme byla ještě úplně malinká. Je tam vždycky hrozně hezká atmosféra a (většinou) i milí lidé.



Kousek od trhu je obchod Gran Moravia, kam vždycky chodíme nakoupit různé italské dobroty.


Když přijdeme z trhu, většinou si dělám snídani. Poslední dobou jsem si zamilovala jogurt s jahodami, medem a oříšky. Je to skvělá snídaně a dodá mi energii na celý den.


Při snídani si většinou čtu, ale knížku, kterou mám zrovna rozečtenou, jsem nechala ve škole, takže jsem si prohlížela tuhle novou kuchařku, kterou jsme dostala od mamky. Jsou v ní krásné fotky a spousta skvělých receptů.


Na jaře si vždycky na trhu koupím konvalinky. I když se bojím, že se z nich otrávím. Tyhle ale nejsou z trhu, taťka mi je donesl z lesa. 


Potom mám většinou trénink. Možná to nevíte, ale dělám step a jelikož máme příští týden mistrovství ČR, trénujeme o sto šest. Z tréninku přicházím většinou úplně mrtvá, ale zase s dobrým pocitem, že jsem pro sebe něco udělala.


Pak si dělám oběd. Často vaří moje mamka, ale já se teď snažím jíst zdravě (k podivu všech se mi to docela daří), takže si něco uvařím sama. Většinou nějakou zdravou polívku, dušenou mrkev, nebo třeba salát a kuře. Prostě něco lehčího. Dneska jsem ale měla chuť na nějakou kaši, takže jsem si udělala pohankovou s jahodami, sušenými švestkami, oříšky, medem, skořicí a chia semínky. Mňam!



Po obědě si jdu většinou na chvíli odpočinout a potom se buď začínám učit nebo si zkouším uklidit pokoj (většinou marně). Často si zvýrazňuji zápisky ze školy, protože v týdnu na to nemám čas (proto ty pastelky).

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a inspiroval k tomu, abyste si taky udělali (nejen) soboty hezké a dělali věci, které vás baví. O to přece v životě jde, ne? 

B.

4 komentáře:

  1. Sobotňajšie rána milujem aj ja ! Vstávam vždy okolo siedmej alebo pol 8, pretože mám potom dlhší deň a všetko stíham :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tie fotky sú skvelé, obzvlášť tie fotky jedla. A prajem ti veľa šťastia budúci týždeň na majstrovstvách! :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  3. Moja sobota vyzerá dosť podobne až na to že tancujem hip-hop. Inak prekrásne fotky ako vždy!
    :)
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Tie fotky jedla sa naozaj podarili, hneď by som si pochutnala! :) Konvalinky a všeobecne tieto prvé jarné kvietky milujem, neviem či sa vytratili len z môjho okolia, no pamätám sa ako nám zvykli rásť v záhrade, ešte keď som bola malá :)

    Nini

    OdpovědětVymazat