25. 5. 2016

Favourite quotes

Už je tma, já poslouchám svůj jarní playlist a prohlížím si svoji oblíbenou stránku - tumblr. A pak to uvidím, citát, který jakoby tam čekal právě na mě. Zkusím přejít ten pocit, když mě mrazí po zádech a uložím si obrázek do složky, kterou mám na ploše. Náhoda? Netuším, ale stalo se mi to už tolikrát, že jsem se rozhodla se s vámi o své nejoblíbenější úlovky podělit. Doufám, že nejsem sama, když řeknu, že ty nejlepší citáty opravdu dokáží leccos změnit. Takže, tady jsou.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Myslím si, že alespoň v jednom citátu se určitě najdete. Mně vždycky přijde, jakoby někdo seděl uvnitř mého počítače a házel je po mně pokaždé, když to potřebuju. 



Některé jsou motivační, jiné o životě, lidech a některé prostě trefné (no tak, kdo se vidí v tom nádobí...?).


Věřte mi, že už jsem je všechny četla nesčetněkrát. A pokaždé mi něco připomenou, myšlenku na kterou jsem zapomněla, cíl který jsem opustila...


Když se na ty citáty podívám s odstupem, je pravda, že zase tak jiné a úžasné nejsou. Ale jak už jsem řekla, pokud jste zrovna v situaci, kdy tyhle slova potřebujete slyšet, zamilujete si je. A o tom to je. Že slova mohou pomáhat. Takže až příště nebudete v náladě, nevěšte hlavu a běžte mrknout na tumblr, třeba tam po vás taky někdo, nějaký ten citát hodí.
K.

13 komentářů:

  1. Skvelá inšpirácia ♥ takéto citáty sú u mňa veľmi potrebné hlavne v dňoch, keď mi je blbo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, mám tyto citáty moc ráda :)
    Beauty by K. - soutěžíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje články proste milujem, konečne blog, ktorý ma vážne baví! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
  4. tiež milujem brázdiť inšpiratívne stránky a do nemoty sťahujem obrázky, ktoré sa ma istým spôsobom dotknú :) tvoja zbierka je super a vo viacerých som sa našla tiež ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Aw! Viac takýchto príspevkov prosím! Najviac sa mi páčil prvý ♥

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat

  6. Taky jsem "citátový" člověk, těch pár slov vždycky tak nějak trefně zásahne to, nad čím zrovna přemýšlím a celkově citáty jsou pro mě neskutečnou motivací, stačí mi si jich pár projít a získám pocit, že všechno je možné.. aneb "You have as many hours in a day as Beyonce"

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. velmi mam rada taketo quotes a skoro v kazdom najdem nieco aplikovatelne do zivota co sa prave deje
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem citáty, najradšej mám tie motivačné alebo výroky z rôznych knižných diel od spisovateľských velikánov. ♥ Ale dovolím si povedať, že ty máš skvelý vkus na citáty. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelé quoty na inšpiráciu :)
    skus sa zapojiť do mojej giveaway, urobíš mi radosť!
    Dominicaminarik

    OdpovědětVymazat