2. 6. 2016

Time for change.

Už jen jeden měsíc. Myšlenka, se kterou se ráno probouzím a večer jdu spát. Jeden měsíc a pak prázdniny. Sice se netěším na úmorná vedra, ale rozhodně se nemůžu dočkat pořádného spánku, tábora a výletů s mamkou a ségrou. Navíc zatímco někteří učitelé mají stále ještě školní rok, můj mozek už má prázdniny a level prokrastinace se zvyšuje s každým dnem. Pomalu cítím, jak vypadávám z každodenního stereotypu a věci se pozvolna začínají měnit, za což jsem neskutečně vděčná. Už se ani nestresuju kvůli škole (nemám na to sílu). Doopravdy doufám, že ten měsíc bude zachvíli pryč.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Že jsem asi před dvěma měsíci přidávala na blog podobnou fotku? Správně. Chlubila jsem se tehdy novými slunečními brýlemi. Které teď leží někde na dně Sázavy (byli jsme se školou na vodě). Pro zajímavost: ségra si ten stejný den rozbila zase svoje brýle. Hmm... A vzhledem k tomu, že na slunce většinou reaguju jako upír, musela jsem si jít co nejrychleji koupit nové.


Poslední dobou si píšu nejrůznější seznamy častěji než obvykle. Mám prostě hroznou chuť začít organizovat prázdniny, sepsat všechny knížky, co chci přečíst, filmy, na které chci do kina a místa kam se podívat. Fakt nevím, co za zvláštní nápady ve mně to pěkné počasí vzbuzuje.


Když už jsem zmínila ty knížky... Dneska mě zase popadla nálada na čtení. Navíc poslední dobou hrozně ráda čtu knížky od Neila Gaimana, takže jsem se po delší době zase vydala do knihovny (abych zjistila, že většinu knížek, které jsem chtěla, nemají).


Konečně jsem se dokopala k tomu, abych si našla nové obrázky, které si pověsím nad stůl. Teda vzhledem k tomu, že jsem to já jde o dvě fotky a čtyři citáty. Ty staré už jsem pomalu nevnímala a hrozně zevšedněly, takže jsem si řekla, že je čas na změnu. (Bože, dělám ve svém životě takové pokroky...)


Nejspíš je pravda, že závislosti na něčem se zbavíte nahrazením jedné závisloti druhou. Mluvím teď z vlastní zkušenosti. V posledních týdnech se už tolik nedívám na Youtubery (i když vím, že mě to za chvíli chytne zase) Na druhou stranu jsem zvládla za čtyři dny shlédnout dvě série Shameless (ehm...).

Jak zvládáte konec školního roku vy? Co plánujete na prázdniny? Taky už odmítáte cokoliv dělat?
T.

7 komentářů:

  1. Mne škola skončila už 23.5 a teraz mám skúškové do konca júna :D Čím viac sa blíži leto, teplo a krásne počasie, tým častejšie prokrastinujem, len aby som sa nemusela učiť a potom to doháňam 3 dni pred skúškou :/ Cez prázdniny plánujem určite brigádu, a kúpu nového foťáku, to sú u mňa také dve hlavné plány, ak nerátam vylihovanie na slnku, rôzne menšie výlety a ták :)
    Nini

    OdpovědětVymazat
  2. Teraz som nesmierne rada, že som pred pár dňami maturovala, lebo už mám voľno :D Čakajú ma síce prijímačky, ktoré sú veľmi dôležité, ale od polovice júna už budem mať definitívne voľno - a neviem sa dočkať :D Tak držím palce, nech to ešte vydržíš ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  3. Great Post... xo, Neha

    http://www.theinstylejournal.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já se už na prázdniny nesmírně těším, momentálně jsem naprosto vyčerpaná a vystresovaná ze školy. Ale říkám si, už jenom měsíc a můžu si konečně užívat volno! :D Jinak se týče plánování a všemožného organizování, tak na tom ulítávám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda těch utopených brýlí :D A mám úplně stejnou sadu Koh-I-Noor tužek :)
    Michaela
    K&M Style

    OdpovědětVymazat
  6. juuuuj uzivaj prazdniny kym mas :)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Pekný článok! Ja teraz musím zabrať čo sa týka školy pretože mám nerozhodnú známku v niekoľkých predmetov. Neviem sa dočkať prázdnin. Mám veľa plánov tak dúfam že všetko vyjde ako má. :)

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat