7. 7. 2016

Things that help me to be creative

Ať už vymýšlím články, píšu, kreslím nebo jen sedím a snažím se přijít na smysl života, vždy existují věci, které mi danou činnost usnadní. Věci, které mi pomáhají být víc kreativnější. Hádám, že každý má takové drobnosti a já jsem si udělala seznam těch svých.
P.S. Jsem tak šťastná, že nemusím psát něco jako Věci, které mi pomáhají se učit nebo Jak se nezbláznit ze školy.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

  • Mít správný zápisník je pro mě snad nejdůležitější a to, že mám asi dvacet deníčků, každý na něco jiného, je toho důkazem. 
  • Přijde mi, že všechno vypadá líp, když je to napsané černou fixou . 
  • Sem tam nějaká procházka do lesa neuškodí. A jestli se vám nechce ven (nebo to vypadá, že vás slunce sežehne na popel) postačí kousek přírody v pokoji (i když jde o osamocený kaktus).


  • Správná kniha je základ. A já už po stopadesáté zmínímWork inprogress. Před pár dny jsem dočetla All the bright places a svým způsobem mě tahle knížka hrozně inspirovala (na konci jsem sice brečela ale co už)
  • Musím zmiňovat že bez hudby to nejde? 
  • Vždycky se cítím líp s dobrým a pohodlným oblečením. (Třeba tenhle článek píšu v pyžamu. Měla bych se tím chlubit? Ne Je mi dobře? Ano.)


  • Kafe. Káva. Latte. Kousek Ráje. Říkejte si tomu jak chcete, ale já se bez něho nehnu.
  • Občas si vyvětrat a pustit dovnitř čerstvý vzduch mi taky vždy pomůže. I když jen do chvíle než se spustí invaze hmyzu.
  • Se správným účesem jde všechno líp. Já třeba nemůžu nic dělat pokud mi do očí padají vlasy.


  • Nemůžu vynechat citáty. Některá slova prostě stojí za to si zapamatovat.
  • To na jakém jsem místě je pro mě taky důležité. Většínou sedím za stolem, ale občas zapadnout do křesla taky není k zahození.
  • Vánoční světýlka vypadají prostě dobře.


  • Seznamy. Bez všech těch ToDo, ToGo, ToRead, ToWatch wishlistů se prostě neobejdu.
  • Další důležitou drobností jsou svíčky. Já si je teda zapaluji spíš na podzim, ale občas pomůže si k nim jen čichnout (což vůbec nezní divně...)
  • Někomu vyhovuje spíš pořádek někomu zase zmatek. Já většinou vytvořím hrozný nepořádek a pak ho najednou celý uklidím, což mi pomůže pročistit si i hlavu.

Co pomáhá vám? Kde vymýšlíte nejlepší nápady na články? Jak si užíváte léto?
T. 

8 komentářů:

  1. Já toho nejvíc vymyslím ve sprše. :D A velmi zajímavý článek!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ak by som mala písať článok na túto tému, tak vyzerá presne tak isto :D Ak robím niečo do školy, tak bez kávy to proste nejde :D Ale v lete sa ju snažím piť menej. A mojou obrovskou vadou je neporiadok. Ja sa jednoducho neviem prinútiť si veci úplne na 100% upratať. Stále je to tak na 80% :D A aj tak som so sebou spokojná :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Jedlo, kniha a zápisník sú moje must-have, ktoré mám stále pri sebe, keď potrebujem mať väčšiu kreativitu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Si môj človek. Až na tie vypnuté vlasy a svetielka. Ja asi najviac potrebujem kávu, prírodu (aj keby to malo znamenať notebook do ruky a poď ho do lesa :D) a nesmie chýbať dobrá huba.
    Chválim článok. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok a super fotky! U mňa to je kniha a hudba a naopak svetielka a sviečky vôbec nepotrebujem k životu :D. A čo sa týka to do listov, tak si ich píšem a skoro nikdy nedodržím :/.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek :) Světýlka jsou super, dokáží vytvořit krásné, útulné prostředí!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. ♥ ♥ ♥
    A teď vážně, nevkradla jsi se mi do hlavy a nevzala jsi z ní všechny ty věci, které mi pomáhají být kreativní? Ne? Mně to tak vážně připadá, protože není věci, o které jsi psala, která by mi ke krativitě nepomáhala a zároveň mě už nenapadá nic, co bych dodala. Akorát bych teda to křeslo vyměnila za postel, protože křeslo v pokoji nemám :D

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. krásný článek, jako vždy :D teď jsem nebyla 10 dní doma a Váš blog mi opravdu chyběl

    OdpovědětVymazat