10. 7. 2016

Food diary

Nechápu, jak to dělám, ale na to, kolik jídla do sebe každý den házím (teď zním jak nějaká kulička), tak počet fotek na tenhle článek tomu rozhodně neodpovídá! Abych vám trošku představila to, čím se budete moct kochat -  nějaké zdravé jídlo tam asi je (ale spíš je ho zoufale málo), snídaně rozhodně nechybí a přehnaný výskyt kávy už je klasika. Teď se trošku divím, že vás ty články ještě baví, když jsem tak průhledná!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Lívanečky na snídani už jsou prostě tradice. Tentokrát jsem alespoň zkusila nový recept! 


Také jsem si vyrobila "kaši pro superhrdiny" od Kitchenette a sice se mi podařila a docela mi i chutnala, ale asi to nebude úplně pro mě.



Sušenky s mléčnou čokoládou -  mňam. Sice se mi první várka totálně roztekla, ale nakonec jsem to dala nějak dohromady a sušenky byly poživatelné!



A s létem přichází smoothies, že? Já moc velký expert nejsem, prostě do mixéru naházím, co najdu a neřeším nějaké acai prášky a podobně. A asi mi to tak i stačí. :)


Trošku jsem se překonala a po delší době zase zkusila něco nového - tentokrát jsem upekla tyhle houstičky s parmezánem.


Moje nejvíc typická snídaně.


Italská kuchyně u mě stejně vždycky vyhraje!


Ale přece jenom jsem něčím vybočila ze své běžné rutiny! V červnu jsem totiž s kamarádkami navštívila Apetit piknik v Praze. A musím vám říct, rozhodně to stálo za to! Kdyby jen nebylo takové vedro, strávila bych tam spokojeně celý den! My jsme se zaměřily hlavně na to, co jen tak někde neseženeme (tzn. přeskočily jsme všechny cupcakes, dortíky a české jídla). Napřed jsem si dala jarní rolku (moje nejoblíbenější!), pak čínské knedlíčky dim sum. Na fotkách můžete vidět bagetu bánh mi - vietnamská kuchyně. A něco z thajské kuchyně - pad thai (což byl můj výherce za celý den!). Taky jsem poprvé ochutnala šneky, ale to moc fotogenické nebylo, takže to radši vynechám!

To bude pro tenhle článek plný jídla vše, Doufám, že si užíváte prázdniny a třeba taky zkoušíte nějaké nové recepty!
K.

10 komentářů:

  1. Lívanečky vypadají skvěle. :) A těstoviny taktéž - to je můj go-to oběd, když jsem vážně líná. Těstoviny, omáčka/pesto, nějaká ta zelenina a něco zeleného na to. A vždycky je to skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja zrovna dnes drzim mensiu hladovku, takze si mi tymto clankom sposobila velke pokusenie :D :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Články o jedle, fotky jedla a celkovo jedlo milujem. ♥ Neskutočne ma vaše články bavia.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  4. Ouuuu tak to je TOP ! :) Na tenhle článek koukat jedině s plným bříškem ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Mňaaaam to vyzerá skvelo:o inak, pridala som si vás do sledovania, máte krásny blog:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Tioe palacinky/lievance vyzerajú naozaj skvelo a všetko ostatné takisto! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. waaa to je vždy tak kruté si pozerať takéto šmakovné obrázky, keď je človek hladný :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat