16. 8. 2016

New things.

 Ke konci léta vždy dostanu chuť nakupovat. Jak se pomalu blíží škola (ugh) a podzim (yeey) mám potřebu se na toto období pořádně připravit. A tak jsme před pár dny se ségrou a mamkou vyrazily do obchodů. Nakupování mám sice ráda, jenže jsem hrozně vybíravá, takže je většinou zázrak, když si něco z obchodu vůbec odnesu. Tentokrát to ještě dopadlo celkem dobře.

  http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Můžete mi pogratulovat, protože jsem si konečně vybrala košili. Není sice flanelová, ale i tak to byla láska na první pohled. Navíc jsem se překonala a nekoupila si černou nebo nějakou hodně tmavou košili, takže potlesk, prosím. A druhá věc (která už je černá jako moje ranní káva) je pončo/svetr. Už se nemůžu dočkat, až se ochladí a já se budu moct do svetru pořádně zachumlat.
Navíc mě docela překvapuje, že obě věci jsou z Lindexu, kde si skoro nikdy nic nevyberu.

 

Už jsem celkem dost potřebovala nové džíny, jenže jako obvykle mi žádné nesedly. Úzký pas, dlouhé nohavice, divný střih... Fakt občas nechápu, pro koho to oblečení šijí, ale jestli jste typ člověka, co mu sedne skoro všechno, pak gratuluji a závidím. Každopádně, jakmile jsem zjistila, že v Reserved mají úplně ty stejně džíny, které nosím téměř pořád, ale v trochu jiné barvě, málem jsem začala plakat radostí. Takže teď mám jedny černé a jedny o trochu světlejší džíny.


Když jsme procházely H&M, narazila jsem na tohoto plyšového mývala a okamžitě se nad ním začala rozplývat. A moje sestra si prostě usmyslela, že mi ho koupí (fakt nevím, kam na ty nápady chodí, ale moc odporovat jsem nemohla, no jen se na něho koukněte). Kdy se zbavím lásky k roztomilým plyšákům to opravdu nevím. Dost pochybuji, že to vůbec jde a raději nebudu myslet na to, že mi za čtyři měsíce bude 18.


Zmiňovala jsem už, že srpen beru jako před podzim? No... Pomalu začínám mít podzimní náladu, takže jsem se neobešla bez nákupu svíčky. Je z NanuNana a voní jako Earl Grey. Pro mě naprosto dokonalá svíčka. Sice si ji ještě šetřím, ale myslím, že mi to moc dlouho nevydrží.

Co jste si naposledy koupili vy? Co je při nakupování vaše největší slabost? Užíváte si poslední letní paprsky, nebo se už připravujete na podzim?
Ti z vás, kteří by se ještě chtěli inspirovat létem (a kopou jídla), se můžou podívat na naše video
Užívejte si prázdnin a mějte se nádherně :)
T.

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí nové kousky z oblečení, máš skvělý vkus! :) Plyšový mýval je asi ta nejroztomilejší věc, co jsem za poslední dobu viděla ♥


    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. čierne nohavice sú základ! pripomenula si mi, že aj ja som si nejaké chcela zohnať :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné kúsky oblečenia, aj tá sviečka!♥

    OdpovědětVymazat
  4. My sme dnes išli s maminou do Prievidze, do Bojníc. Po ceste tam sme sa zastavili v nákupáku lebo že musíme nájsť bankomat. No hľadala ho len mamina ja som sa vybrala do C&A a našla si tam okuliare, a prekrásne nohavice. Trochu zvonový strih, nie moc ale sú krásne!! A čo sa týka nákupov tak najviac asi nedokážem odolať, fú ani neviem. Určite niečomu čiernemu :D A na jeseň sa neskutočne teším hlavne na všetky sviečky s vôňou jablka, škorice a vanilky. Ach

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pekne ulovky, ackoliv mi flanelka pripomina podzim, na ktery nechci ani pomyslet. :))

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nyní nakupovací zákaz, naposledy jsem si určo něco objednala z Ebay, ale už nevím,co. Jinak moc pěkné úlovky, ta košile je krásná!

    OdpovědětVymazat
  7. Toho plyšáčika som v H&M videla a asi mu neodolám a skoro bdue u mňa! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež to mám tak, že si v obchode len ťažko niečo vyberiem, ale tá košeľa je naozaj krásna. Super post. A ten plyšák? Ten je naozaj rozkošný!
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  9. Džíny sú pekne, podobné som si kúpila nedávno aj ja ale v Bershke :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat