2. 9. 2016

Why I'm ready for fall

Pokud někdo čte tuhle stránku alespoň rok nebo nás trošku víc zná, tak ví, že milujeme podzim. Naprosto. Nedávno jsem se s někým bavila přesně na tohle téma. Trošku jsem se nechala unést a začala básnit o všem tom křupání listů pod nohama, zlatém sluníčku a čtení u svíček, zatímco vám společnost dělají vaše nejteplejší ponožky. Člověk, se kterým jsem si povídala, mi na to tenkrát odpověděl, že se vším souhlasí, ale když začne pršet a všechno bláto zažene ty hezké věci pryč, už to není ono. Jen jsem se tehdy usmála a své myšlenky si nechala pro sebe. Teď vám je povím. Důvody, proč mi podzim vůbec nic nepokazí.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
První důvod už jsem stihla zahrnout do úvodního odstavce. Řeknu to jednoduše. Komu proti "podzimní depce" nepomůže deka, čaj a svíčky, tak mu nepomůže vůbec nic.


Proč myslíte, že na podzim prší a začíná být chladněji? Protože se blíží zima? Špatná odpověď. Je to z toho důvodu, aby vaše postel nebyla tak sama, teplé ponožky si v šuplíku nemusely povídat jen samy se sebou a čaj se mohl konečně zahřát o vaše ruce.


Můžeme si teď popovídat o podzimních barvách, prosím? A teď nemyslím ty všudypřítomné, co vám mizí pod nohama a třepotají se vám nad hlavou. Ale i o těch, které teď máte dovoleno nosit, zachumlat se do nich nebo si je jednoduše zamilovat.


A když už jsme u toho zachumlávání...jsem člověk, co nemůže nosit dlouhý rukáv. Většinou si ho musím vyhrnout, takže je mi stejně zima. Ale podzim má pro mě řešení. Můžu se do trička/svetru/bundy úplně zahrabat. Pod šálou se ztratit a pod rolákem schovat. A tím utéct i všemu, čemu ten den nechci čelit.

Pokud vám tento článek přišel poněkud abstraktní nebo přehnaný, tak - se vám nedivím. Tohle období prostě miluju a budu to hlásat do světa, dokud mi to někdo neznemožní. Ale i potom ho pořád budu zbožňovat. A těm, co lpí na létu a pláčou po nocích při představě kabátů a rukavic, se velice omlouvám. 
K.

16 komentářů:

  1. Ahoj, velmi pekne napisane! Jesen mam rada... v lete hlavne neviem co na seba, ked som si zase zabudla oholit nohy :D popravde sa moja postel nikdy neciti sama, som jej vzdy nablizku :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  2. Ako keby si rozprávala namiesto mňa! :) Taktiež úplne milujem jeseň a všetko s tým spoločné, len medzi mojimi známymi, bohužiaľ, nie je nikto, kto by zdieľal moje nadšenie. Vraj všetky tie dôvody, prečo mám jeseň rada, sú skôr dôvodmi, prečo by som ju nemala mať rada. :/ Na druhú stranu, názor si nenechávam vziať.

    Lunoted

    OdpovědětVymazat
  3. What a great piece of writing. (Thanks Google Translate)
    I personally love fall very much. I like wearing jackets and sweaters.

    Have a nice weekend!
    Celien | The Losing Struggle

    OdpovědětVymazat
  4. Ja už sa na jeseň tiež teším, ale mám rada aj leto. U mňa je to tak, že po chvíľke nejakého obdobia sa začnem tešiť na to ďalšie. A tak to ide so mnou dokola, už niekoľko rokov. Ale milujem, milujem svetre, knihy, sviečky a čaje. A tiež mám rada aj dážď, kým teda nemusím ísť von. Páči sa mi, ako počuť kvapky kvapkať o okno. ♥ :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, však já si pamatuji loňské podzimní články se svíčkami a dýněmi :-D Tak podzimu zdar! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. ja jeseň z duše neznášam, ale sto ľudí, sto chutí... :D pekne napísané ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem za tebe tak ráda, že už začne podzim :) Moc se mi líbí, jak jsi článek pojala a hlavně napsala ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Inak ja tu akurat sedim, pri okne sviecka mi tu uz hori a v ruke mam caj :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a balicek kozmetiky Dove, tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky! Na jeseni milujem vonné sviečky, vrstvenie outfitov a aj to "tajomné" počasie, ktoré prichádza :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. mám to úplně stejně. doslova miluju podzim. mám to dost spojené s knížky, úžasnou vůní, seriály a tumblerem. máte fakt nádherné fotky. užijte si celé tohle okouzlující roční období!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný článek. Já osobně také miluju křupání listů pod nohama, zachumlání se do deky s mou oblíbenou knížkou a pálení svíček :)
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ja teda ešte nie som ready, ale teším sa veľmi na jeseň! :) Je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Jak říkáš. Úplně to po těch vedrech potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné náramky přátelství! Koukněte ;-)
    https://www.etsy.com/shop/sparkyourdesire/
    http://www.fler.cz/shop/jessy7
    http://www.fler.cz/shop/gasunka

    OdpovědětVymazat
  15. Absolútne súhlasím!! Jeseň je najlepšie ročné obdobie!! Aby som to ešte lepšie zvýraznila, tento komentár píšem tak ,že za oknom prší ja sa túlim v hrubej deke s huňatými ponožkami an nohách a čajom na nočnom stolíku! Takže prosím áno už je to konečne zase tu!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  16. Každé roční období má své kouzlo. Ani zima není špatná. Rukavice, šálu, ponožky a čaj ti to nevezme. Ve sněhu můžeš stavět stěhuláka, koulovat se, nebo jít krmit zvířata ke krmelci. V zasněžené krajině daleko více vyniknou barevné věci. Například když dáš sněhulákovi červenou šálu, nebo si dáš na zasněžený balkón červenou svíčku, tak to vypadá taky moc hezky.
    Na jaře zas začíná růst medvědí česnek a konvalinky. Jde dávat do vázičky květiny a začít pěstovat bylinky. V léto je jako stvořené k četbě na kupce sena nebo balíku slámy a chození k vodě. Každé období má něco. Kdo vidí krásu, vidí ji ve všem.

    OdpovědětVymazat