16. 10. 2016

Travel Diaries: Croatia- Split, Trogir

Ano, další cetovatelský článek. Poslední dobou vlastně píšu jenom tenhle typ článků. Ale nemyslím si, že by vám to vadilo. Mně to rozhodně nevadí. Tyto články totiž píšu i čtu nejradši. Ráda si přečtu, kde ostatní byli a objevuji nová místa, kam bych mohla příště jet. A doufám, že stejný účel mají i moje travel diaries. Dnešní díl bude o mém výletu do Chorvatska (konkrétně do Trogiru a Splitu). Letěla jsem tam s rodiči v září na prodloužený víkend.  A můj foťák samozřejmě cestoval se mnou.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more

Hotel jsme měli v Trogiru, což je takové menší městečko zhruba 30 kilometrů od Splitu. Do Splitu jsme jeli lodí na výlet a hrozně mě tohle město překvapilo. Je to tam opravdu krásné. Malé uličky, obchody a památky. 


 Miluju takovéhle cukrárny!




Ve Splitu jsme objevili skvělou restauraci. Nejen že to tam nádherně vypadalo a i jídlo bylo výborné. Snad nejlepší burger, co jsem kdy měla.


 Jedna z uliček ve Splitu. Je opravu lehké se tam ztratit. Sice jsme si koupili mapu, ale byla nám naprosto k ničemu, protože tam polovina ulic vůbec nebyla namalovaná. 


 Nejkrásnější výhled z hotelového pokoje! 



Jedna z mnoha zmrzlin, které jsem si dala. Tahle je třeba fíková.


Přístav v Trogiru je krásný. Nejlepší je, když si na nábřeží sednete do kavárny a jen tak pozorujete atmosféru města.




Nejlepší snídaně! Bydleli jsme v krásném hotelu hned kousek od Trogiru.



 Nejlepší pistaciová zmrzlina ve Splitu. 


 V Centru Splitu je takové malinké náměstíčko, kde si můžete dát kávu na schodech. Zní to zvláštně, ale je to vážně skvělý nápad. Byla tam úžasná atmosféra a káva byla taky výborná.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že už jsem vás tím svým cestováním neunudila. Teď si dám od cestování na chvíli pauzu, ale i tak už pomalu  začínám plánovat, kam příští rok. Kam by se chcete podívat příští léto vy? Už máte nějaké plány? 

B.

9 komentářů:

  1. Tak tam to vypadá opravdu krásně. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. wau. Prekrásne fotky a aj to jedlo vyzerá super!! Muselo tam byť krásne ♥

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Mně tyhle články vůbec nevadí, spíš naopak, miluju je! ♥ Nemůžu jinak, než ti tenhle prodloužený víkend závidět, je to vážně nádhera! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé♥moc povedenéfotky, jsem za tento článek ráda. :) Vypadá to tam krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj krásne fotky! :) Ja som bola v Chorvátsku raz a to s mojimi spolužiačkami zo strednej školy. A veľmi sa nám tam páčilo. :) Je to krásna krajina a to more je krásne a čisté. :) Síce celkom studené a ja kým som sa aklimatizovala, tak to chvíľku trvalo, ale aj tak bolo super..:)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiši tam je nádherne! Tie kvety fialové, tie uličky, jedlo, lode, vaaau♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné! V Chorvatsku jsem byla jednou jedinkrát s nic moc zážitkem. Tak snad příště to bude lepší.

    TravelWithMarky.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  8. Ty zmrzliny <3 panejo! A ten burger bych si taky dala :D Ne, že by to tam nevypadalo krásně, ale jídlo mě upoutalo nejvíc.. :D
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Cestovatelské příspěvky jsou pro mě nesmírně inspirativní :) Vždy bych si nejradši sbalila kufr a jela kamkoliv! Nádherné fotky, já naprosto zbožňuji středomořskou architekturu <3
    Já doufám, že se příští rok s přítelem podíváme do Barcelony, je to jeho sen :)

    OdpovědětVymazat