20. 10. 2016

Food Diary

Přijde mi, že tahle fotka už je pro tenhle článek prostě symbolická. V různých podobách se vyskytuje v každém mém "jídelníčku". Nejsem si jistá, čím to je. Jestli mojí posedlostí lívanci nebo nedostatkem originality. Pro dobro našeho blogu doufám, že je to spíš to první. A navíc, existuje pro mě snad něco lehčího, než přiznat svou posedlost jídlem a kávou?
Ne, na to radši ani nebudu odpovídat.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Poprvé jsem svůj talent (ahah) vyzkoušela na dýňovém koláči. A myslím si, že se povedl. Alespoň po estetické stránce. Dobrý byl sice taky, ale vcelku málo sladký. To je ale chyba receptu, že ano? Ehm.




Pár fotek ze dne, kdy jsem od rána do večera běhala po kuchyni a chystala jídlo na náš podzimní "večírek". Který mimochodem sestával z toho, že jsme jedly a koukaly na hloupé filmy. A já se ptám, co víc si přát?




A tady je pár ukázek toho, jak vypadal náš jídelní stoleček.


Bety nás potěšila i krásnými cupcaky z naší brněnské Cupcakekárny!


Tady se chlubím cizím peřím, tenhle nádherný koláč pekla mamka!


Já se ale taky trošku předvedu. Po úspěšném pečení skořicových rolek, které jsem si naprosto užila, jsem se rozhodla vrhnout na další pečivo. Tentokrát na houstičky s kousky čokolády. No, povedly se! 


Poslední dobou nechodím na obědy do školy, ale sama si je nosím. Tohle je ukázka toho, jak asi takové jídlo vypadá. Hlavně, aby to bylo rychle, ale aby to bylo na vyšší úrovni než ty blafy z jídelny!


A můj poslední výtvor, ještě z léta (ano, tyhle fotky jsem střádala nějak dlouho). Čerstvé ovoce proložené zakysanou smetanou a slaďoučkým piškotem. Ano, uhádli jste, byla to dobrota.

Na čem poslední dobou ujíždíte vy? Dýně, skořice nebo podzimní koláče? Pokud máte nějaké dobré tipy na recepty, sem s nimi!
K.

15 komentářů:

  1. Všechno vypadá naprosto úchvatně, ale hlavně mě zaujala první fotka, protože - kdo nemiluje lívance?! :)

    OdpovědětVymazat
  2. každé jedno jedlo by som vyskúšala, všetko je to mňamózne :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá božsky :) hlavně ten koláč o mamky :) ten bych si hned dala!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snad do každého jídla naprosto zamilovala! ♥ Nádhera, nádhera, nádhera! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne jedlá, taký filmový jesenný večierok by som tiež usporiadala s kamarátkami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tolik jídla! Všechno vypadá moc dobře, ikdyž já na sladké tolik nejsem, tak bych hned ochutnala :) Snad jste si to užily :)
    Dýni upřímně moc nemusím, nebo aspoň co si pamatuji, tak mamka vařila jednou dýňovou polévku a mně nechutnala :D
    Teď jsem ale našla nedávno recept na nějaký jablečný koláč, vcelku jednoduchý a dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oh mňam!! Milujem tieto články! :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takový podzimní sedánek je super, dobrý nápad a to jídlo tématické :) No, já jsem hodně na podzim ujetá na polévky, posledně jsem dělala z dýně Hokaido :)

    OdpovědětVymazat
  11. To všechno vypadá tak krásně, jsi šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, tolik krásných fotek dobrého jídla <3

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty lívance.. hned bych si dala říct a jeden si vzala !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat